• صفحه اصلی
  • درباره سند
  • تماس با ما
  • ثبت نام
  • ورود
  • درخواست سامانه
پیشرفته
  • صفحه اصلی
  • دوره ها
  • دوره 16
  • شماره61 دوره16
  • 61
    شماره 61 دوره 16 زمستان 1401

    XML

    isc pubmed crossref medra doaj doaj
  • فهرست مقالات


      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        1 - اثرات یکپارچگی مالی بر بهره‌وری کل عوامل تولید در اقتصاد ایران؛ شواهدی از مدل‌های خودرگرسیون‌برداری با وقفه‌های توزیعی
        مسعود طاهری نیا علی حسنوند مرتضی حبیبی زاده
        10.30495/fed.2023.698839
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        2 - آزمون تجربی مالی رفتاری:ارزیابی مقایسه‌ کارایی مدل‌های هزینه سهام عادی تحت تاثیرویژگی های بنیادین شرکت ها
        عباس خداپرست سالک معلمی فرزین رضایی سینا خردیار محمدرضا وطن پرست
        10.30495/fed.2023.698841
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        3 - مدلسازی اثر نوسانات قیمت نفت اوپک بر احساسات سرمایه گذاران ایرانی با استفاده از رابطه غیر خطی و پارامتر ـ متغیر بر حسب زمان
        سید کاظم چاوشی عارفه شریفی
        10.30495/fed.2023.698842
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        4 - توسعه مدل پذیرش فناوری بلاکچین در بستر مفاهیم حسابداری مدیریت
        سیده سما آل یاسین زهرا پورزمانی
        10.30495/fed.2023.698844
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        5 - پیامدهای واکنش سیاست‌گذار به حملات سفته بازانه در بازار ارز : نقش کیفیت نهادهای سیاسی
        شهرام جعفرزاده حسین عباسی نژاد تیمور رحمانی سجاد برخورداری
        10.30495/fed.2023.698845
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        6 - ارائه چارچوب مفهومی استفاده از بازاریابی دیجیتال در بازار سرمایه بر اساس تئوری‌های رفتار برنامه‌ریزی شده و پذیرش فناوری-مورد مطالعه: شرکت‌های کارگزاری بورس در تهران
        مصطفی حسین زاده شادان وهاب زاده حامد عباسی نامی هرمز مهرانی ابوالفضل شهرآبادی
        10.30495/fed.2023.698846
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        7 - پیش‏ بینی گرایش‏ های احساسی سرمایه‏ گذاران با استفاده از نسبت ‏های مالی با تکیه بر روش تجزیه و تحلیل مولفه ‏های اساسی
        رضا تقوی ایمان داداشی محمد جواد زارع بهنمیری حمیدرضا غلام نیاروشن
        10.30495/fed.2023.698847
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        8 - ارائه چارچوبی برای شناسایی پیشران‌های موثر روی آینده صنعت بانکداری با تاکید بر نقش فناوری مالی
        بهزاد مومیوند رضا غلامی جمکرانی محمد حسن ملکی حسین جهانگیر نیا
        10.30495/fed.2023.698848
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        9 - تحلیل رفتار بودجه‌ریزی ذهنی خانوارها براساس تئوری رفتار برنامه‌ریزی شده
        محمد نظری پور
        10.30495/fed.2023.698849
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        10 - طراحی و آزمون مدل برندآفرینی شهری (موردمطالعه: شهرهای پره‌سر و بندرانزلی استان گیلان)
        شهرام شهابی نرگس دل افروز علی قلی پور سلیمانی محمد طالقانی
        10.30495/fed.2023.698850
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        11 - ارائه چارچوبی برای گزارشگری مالی بانک‌ها در ایران با رویکرد بانکداری اسلامی
        مرتضی درویشی رضا نظری بهمن بنی مهد مهدی مرادزاده فرد
        10.30495/fed.2023.698851
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        12 - بررسی ساختار وابستگی بازار سهام ایران و کشورهای حوزه منطقه منا
        سید محمد رضا خاتمی غلالمرضا زمردیان میر فیض فلاح شمس لیالستانی مهرزاد مینوئی
        10.30495/fed.2023.698852
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        13 - ایرادات در ضمانت‌نامه‌های عندالمطالبه بانکی با تاکید بر مقررات متحدالشکل اتاق بازرگانی بین المللی
        موسی طالبی گلین قشلاقی حیدر حسن زاده ستار زرکلام جلیل مالکی
        10.30495/fed.2023.698854
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        14 - بررسی اثرات شاخص بانک های سرمایه گذاری بر حجم معاملات بازار های اولیه و ثانویه بورس ایران
        عباس پاپی زاده پالنگان نعمت فلیحی شهریار نصابیان
        10.30495/fed.2023.698855
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        15 - ارایه الگوی وابستگی به برند بر مبنای تجربه برند نزد مشتریان مراکز خرید و مال‌ها "پژوهش آمیخته"
        حامد اصل روستا عبدالله نعامی عبدالحمید حاجی پور شوشتری احمد سرداری
        10.30495/fed.2023.698856
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما

حقوق این وب‌سایت متعلق به سامانه مدیریت نشریات دانشگاه آزاد اسلامی است.
حق نشر © 1404-1400

صفحه اصلی| عضویت/ ورود| درباره سند| تماس با ما|
[English] [العربية] [en] [ar]
  • IAU
  • عضویت/ ورود