مجیدی قهرودی.نسیم
بررسی نقش برنامه 90 در شکل دهی افکار عمومی نسبت به ناهنجاریهای فوتبال از نگاه مربیان و بازیکنان لیگ
[
دوره3,
شماره
12
- زمستانسال
1392]
مجیدی قهرودی.نسیم
بررسی نقش تلوزیون در گسترش فرهنگ اهدای عضو از دیدگاه خانواده های اهدا کننده
[
دوره3,
شماره
9
- بهارسال
1392]
مجیدی قهرودی.نسیم
بررسی عوامل موثر بر تفاوت های ارتباطی زنان و مردان در روابط میان فردی
[
دوره1,
شماره
2
- تابستانسال
1390]
مجیدی قهرودی.نسیم
میزان جذابیت سریال های شبکه خانگی ـ قهوه تلخ
[
دوره1,
شماره
3
- پاییزسال
1390]
مجیدی قهرودی.نسیم
بررسی میزان استفاده از پادکست و وودکستینگ در تبلیغات اینتر نتی(تجاری-بازرگانی)از دیدگاه مدیران شرکت های تبلیغاتی
[
دوره2,
شماره
7
- پاییزسال
1391]
مجیدی.نسیم
بررسی جایگاه دیپلماسی خبر در نحوه انعکاس اخبار بین الملل کشورهای جنوب شرق آسیا (چین، کره شمالی و کره جنوبی) در خبرگزاریهای کشور (ایسنا، ایلنا و ایرنا)
[
دوره3,
شماره
11
- پاییزسال
1392]
محسن زاده.محمد جواد
نقش ارتباطات گرافیکی در جذب مخاطبان روابط عمومی فرمانداری شهرستان بهارستان
[
دوره4,
شماره
14
- تابستانسال
1393]