م

  • مجیدی قهرودی.نسیم بررسی نقش برنامه 90 در شکل دهی افکار عمومی نسبت به ناهنجاری‌های فوتبال از نگاه مربیان و بازیکنان لیگ [ دوره3, شماره 12 - زمستان سال 1392]
  • مجیدی قهرودی.نسیم بررسی نقش تلوزیون در گسترش فرهنگ اهدای عضو از دیدگاه خانواده های اهدا کننده [ دوره3, شماره 9 - بهار سال 1392]
  • مجیدی قهرودی.نسیم بررسی عوامل موثر بر تفاوت های ارتباطی زنان و مردان در روابط میان فردی [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1390]
  • مجیدی قهرودی.نسیم میزان جذابیت سریال های شبکه خانگی ـ قهوه تلخ [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1390]
  • مجیدی قهرودی.نسیم بررسی میزان استفاده از پادکست و وودکستینگ در تبلیغات اینتر نتی(تجاری-بازرگانی)از دیدگاه مدیران شرکت های تبلیغاتی [ دوره2, شماره 7 - پاییز سال 1391]
  • مجیدی.نسیم بررسی جایگاه دیپلماسی خبر در نحوه انعکاس اخبار بین الملل کشورهای جنوب شرق آسیا (چین، کره شمالی و کره جنوبی) در خبرگزاری‌های کشور (ایسنا، ایلنا و ایرنا) [ دوره3, شماره 11 - پاییز سال 1392]
  • محسن زاده.محمد جواد نقش ارتباطات گرافیکی در جذب مخاطبان روابط عمومی فرمانداری شهرستان بهارستان [ دوره4, شماره 14 - تابستان سال 1393]
  • محمدی پور.مینا ( [ دوره4, شماره 13 - بهار سال 1393]
  • مظفری.افسانه گفتمان انتقادی توسعه اجتماعی در سینمای ایران(با تکیه بر مفاهیم عدالت اجتماعی، معلولیت و توانمندسازی ) [ دوره4, شماره 13 - بهار سال 1393]
  • میر فخرایی.تژا استعاره ابزاری برای ترسیم انگاره دشمن [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1390]
  • میر فخرایی.تژا بازنمایی ارزش ها و هنجارهای اجتماعی در فیلم های پر فروش دهه هشتاد سینمای ایران [ دوره2, شماره 6 - تابستان سال 1391]
  • میر فخرایی.تژا بررسی تناسب فرهنگی و گفتمانی از طریق مقایسه گفتمان فرهنگی در فیلم‌های عامه‌پسند و نخبه‌گرا [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1390]
  • میر فخرایی.تژا چگونگی بازنمایی جنبش های مردمی کشور های اسلامی در اخبار شبکه خبر [ دوره2, شماره 7 - پاییز سال 1391]
  • میر فخرایی.تژا تصویر زن در فیلم های نخبه گرا و عامه پسند دهه هفتاد سینمای ایران [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1390]
  • میرفخرایی.تژا تحلیل مفاهیم کلیدی گفتار وزیرامورخارجه ایران در خصوص موضوع هسته ای [ دوره4, شماره 14 - تابستان سال 1393]