ببران.صدیقه
بررسی میزان رعایت معیار ها و اصول اخلاق رسانه ای حرفه ای در برنامه 90 از دیدگاه روزنامه نگاران ورزشی و متخصصان ورزش ورسانه
[
دوره2,
شماره
8
- زمستانسال
1391]
ببران.صدیقه
بررسی نقش و کارکرد مطبوعات زرتشتی ایران در همگرایی ملی
[
دوره2,
شماره
7
- پاییزسال
1391]
ببران.صدیقه
بررسی تطبیقی شاخصهای اثربخشی مدیریت در مؤسسه فرهنگی – مطبوعاتی اطلاعات
[
دوره2,
شماره
5
- بهارسال
1391]
بستان منش.غلامرضا
نقش تبلیغات رسانهای در الگوی مصرف مراجعهکنندگان فروشگاههای شهروند در تهران
[
دوره4,
شماره
14
- تابستانسال
1393]
بهرامی.علیرضا
بررسی جایگاه دیپلماسی خبر در نحوه انعکاس اخبار بین الملل کشورهای جنوب شرق آسیا (چین، کره شمالی و کره جنوبی) در خبرگزاریهای کشور (ایسنا، ایلنا و ایرنا)
[
دوره3,
شماره
11
- پاییزسال
1392]