ر

  • رجبیه فرد.منا تحلیل جامعه شناختی تئاتر و جایگاه ان در میان رسانه های جمعی ایران [ دوره3, شماره 9 - بهار سال 1392]
  • رسولی.محمد رضا بررسی پیامدهای تکنولوژی های نوین ارتباطی و تأثیر آن بر روابط انسانی [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1390]
  • رسولی.محمد رضا نقش رسانه ها در نهادینه کردن فرهنگ مدیریت مصرف برق [ دوره2, شماره 5 - بهار سال 1391]
  • رسولی.محمد رضا بررسی رابطه انعکاس رسانه ای فوتبال با محبوبیت ان در بین هواداران تیم استقلال و پرسپولیس [ دوره2, شماره 8 - زمستان سال 1391]
  • رسولی.محمد رضا بررسی نقش رسانه‌های جمعی در شکل‌گیری سرمایه اجتماعی در بین شهروندان یزد [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1390]
  • رسولی.محمد رضا آسیب شناسی تبلیغات تجاری ایران [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1390]
  • رسولی.محمد رضا سریال های تلوزیونی:الگو ها و ارزش ها(بررسی تطبیقی سریال افسانه افسونگر از شبکه فارسی 1و سریال جراحت از شبکه 3 سیما [ دوره3, شماره 9 - بهار سال 1392]
  • رسولی.محمد رضا بررسی میزان تاثیر صفحات نیازمندی های مطبوعات بر جلب اعتماد مخاطبان [ دوره2, شماره 7 - پاییز سال 1391]
  • رفعتی.امیر نقش شبکه استانی باران بر ترویج فرهنگ بومی مردم گیلان [ دوره3, شماره 9 - بهار سال 1392]
  • رونقی.مهناز عوامل اجتماعی موثربر اخلاق حرفه ای(مورد مطالعه:شرکت طراحی مهندسی وتامین قطعات ایران خودرو(ساپکو)) [ دوره3, شماره 11 - پاییز سال 1392]