• صفحه اصلی
  • درباره سند
  • تماس با ما
  • ثبت نام
  • ورود
  • درخواست سامانه
پیشرفته
  • صفحه اصلی
  • دوره ها
  • دوره 2
  • شماره4 دوره2
  • 4
    شماره 4 دوره 2 زمستان 1401

    XML

    isc pubmed crossref medra doaj doaj
  • فهرست مقالات


      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        1 - طراحی و اعتبار یابی برنامه درسی فوق برنامه برای دانشگاه فرهنگیان
        سیده بتول حسینی علیرضا صادقی علی اکبر خسروی بابادی مهدی دوایی
        10.30495/ee.2023.1976820.1148
        10.30495/ee.2023.1976820.1148
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        2 - مقایسه اثربخشی یادگیری سنتی و یادگیری الکترونیکی بر نارسا نویسی دانش‌آموزان پایه اول
        سپیده صفرپور دهکردی معصومه صالحی فر
        10.30495/ee.2023.1966813.1124
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        3 - پیش بینی عملکرد سازمانی براساس سرمایه فکری و کارآفرینی سازمانی در کارکنان آموزش و پرورش
        سمیه صمیمی
        10.30495/ee.2023.1974165.1143
        10.30495/EE.2023.1974165.1143
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        4 - تاثیر آموزش داستان های فلسفی بر روحیه پژوهشگری و یادگیری خودراهبر دانش آموزان دوره دوم ابتدایی
        مریم سلطانی احمدرضا اوجی فاطمه مردانه
        10.30495/ee.2023.1968347.1132
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        5 - نقش آموزش در حفاظت ازمحیط زیست
        اعظم نیکوکار
        10.30495/ee.2023.1976149.1147
        10.30495/EE.2023.1976149.1147
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        6 - ارائه مدل مفهومی آموزش از راه دور مبتنی بر موک در هنرستان های فنی و کاردانش
        مهدی کوثری مسلم صالحی مژگان امیریان زاده رضا زارعی
        10.30495/ee.2023.1984544.1167
        10.30495/EE.2023.1984544.1167
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        7 - شناسایی و تحلیل عوامل موثر بر تعالی عملکرد مدارس متوسطه اول (مطالعه موردی: شهر آبادان)
        رحمان جلیلیان داود غلامرضایی لیلا رجبی
        10.30495/ee.2023.1974086.1142
        10.30495/EE.2023.1974086.1142
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        8 - مدل علی روابط ذهنیت فلسفی و خودکارآمدی معلم بر کیفیت تدریس با نقش واسطه ای سرمایه روانشناختی و تعهد سازمانی در معلمان ابتدایی
        سید محمد جواد علوی سعید طالبی مریم معتمدی حجت اله مرادی کوچی
        10.30495/ee.2023.1962584.1106
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما

حقوق این وب‌سایت متعلق به سامانه مدیریت نشریات دانشگاه آزاد اسلامی است.
حق نشر © 1404-1400

صفحه اصلی| عضویت/ ورود| درباره سند| تماس با ما|
[English] [العربية] [en] [ar]
  • IAU
  • عضویت/ ورود