• صفحه اصلی
  • درباره سند
  • تماس با ما
  • ثبت نام
  • ورود
  • درخواست سامانه
پیشرفته
  • صفحه اصلی
  • دوره ها
  • دوره 6
  • شماره21 دوره6
  • 21
    شماره 21 دوره 6 بهار 1393

    XML

    isc pubmed crossref medra doaj doaj
  • فهرست مقالات


      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        1 - بررسی روایی و پایایی چارت رشد ترسیم آزمون بینایی- حرکتی بندر- گشتالت در کودکان 6 تا 5/8 ساله کرج
        هادی بهرامی علیرضا کیامنش مهتاب کشاورزیان
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        2 - بررسی ویژگی های روان سنجی مقیاس احساس تنهایی ورابطه آن باکمرویی دانش آموزان دبیرستانی استان ایلام
        ریتا لیاقت ولی الله فرزاد محمد کاظم زاده
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        3 - رابطه کمال‌گرایی و رفتار تیپ A با بهزیستی روان‌شناختی کارکنان
        نیلوفر میکاییلی سمیرا جوانمرد محمد نریمانی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        4 - مقایسه اختلالات رفتاری دانش آموزان سایبربولینگ و عادی
        مصطفی تبریزی مهناز استکی سمانه ملا علی حسینی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        5 - مقایسه خطای ادراکی و نیمرخ هوشی کودکان
        آتینا باغداساریانس فاطمه گلشنی مهناز قشقایی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        6 - مقایسه سبک های دلبستگی و سبکهای عشق ورزی
        غلامرضا محمودی فاطمه گلشنی مهتاب نوروزیان
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        7 - بررسی ویژگی های روان سنجی سنخ نمای مایرز ـ بریگز (MBTI)
        ولی الله فرزاد سید احمد جلالی زهرا شیرخانلو
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        8 - مقایسه اثربخشی درمان شناختی مبتنی بر حضور ذهن و درمان فراشناختی بر نشخوارفکری و علایم افسردگی
        پروانه محمد خانی فریبا حسنی مژگان سپاه منصور غلامرضا محمودی زرین سادات لاریجانی
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما

حقوق این وب‌سایت متعلق به سامانه مدیریت نشریات دانشگاه آزاد اسلامی است.
حق نشر © 1404-1400

صفحه اصلی| عضویت/ ورود| درباره سند| تماس با ما|
[English] [العربية] [en] [ar]
  • IAU
  • عضویت/ ورود