• صفحه اصلی
  • درباره سند
  • تماس با ما
  • ثبت نام
  • ورود
  • درخواست سامانه
پیشرفته
  • صفحه اصلی
  • دوره ها
  • دوره 4
  • شماره4 دوره4
  • 4
    شماره 4 دوره 4 زمستان 1392

    XML

    isc pubmed crossref medra doaj doaj
  • فهرست مقالات


      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        1 - گسترش و رواسازی پرسشنامه استعداد اعتیاد- ویراست دانشجویان
        علی زینالی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        2 - مذهبی بودن والدین و دلبستگی ادراک شده دوران کودکی، ارائه مدل علی راهبرد مقابله مذهبی در بحران
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        3 - بررسی اثر ترکیبی روش حساسیت زدایی منظم و آموزش مهارت های مطالعه بر اضطراب امتحان دانش آموزان
        یونس فاتحی محمد سعید عبدخدایی فرزاد پورغلامی محسن ناظمی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        4 - اثربخشی آموزش تیپ های شخصیت انیه گرم بر سازگاری تحصیلی دانشجویان
        فیروزه سپهریان امید فتاحی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        5 - بررسی عوامل مرتبط با فرسودگی شغلی معلمان زن در مدارس متوسطه شهرستان قائمشهر
        غلام حسین انتصار فومنی منیژه ذکریایی لیلا قبادی لموکی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        6 - بررسی مقایسه ای رابطه هوش هیجانی با سلامت روانی و عملکردتحصیلی در دختران دانش آموز دارای مادران شاغل و غیرشاغل
        فاطمه سندی مهناز خسروجاوید شینا زینعلی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        7 - عارضه یابی نظام ارزیابی عملکردمعلمان براساس مدل سه شاخگی میرزایی درآموزش وپرورش شهرستان شیرگاه
        سعید صفاریان همدانی مسعود احمدی سیما داداشی کفشگری
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        8 - بررسی رابطه بین منبع کنترل وافکار زندگی و مرگ در دانشجویان دانشگاه سیستان وبلوچستان
        صادق سلاجقه مهوش رقیبی
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما

حقوق این وب‌سایت متعلق به سامانه مدیریت نشریات دانشگاه آزاد اسلامی است.
حق نشر © 1404-1400

صفحه اصلی| عضویت/ ورود| درباره سند| تماس با ما|
[English] [العربية] [en] [ar]
  • IAU
  • عضویت/ ورود