فهرست مقالات دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 1 - مدل سازی مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتریان ، مطالعه موردی : سیستم های بانکی سید کامران یگانگی مریم ابراهیمی 10.30495/msds.2022.1949842.1032 20.1001.1.27834395.1400.1.4.1.0 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 2 - نقش پلتفرمهای مشارکتی توزیع مجدد آنلاین خرید کالاهای دست دوم بر وفاداری برند (مورد مطالعه پلتفرم دیوار و شیپور در ایران) آیه میرزایی ازندریانی کیومرث آریا 10.30495/msds.2022.1955911.1046 20.1001.1.27834395.1400.1.4.2.1 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 3 - تأثیر مدیریت زنجیره تأمین پایدار بر اثربخشی سازمانی: نقش میانجی مدیریت کیفیت جامع علیرضا شیشه بری امیدعلی شجاعی 10.30495/msds.2022.1956518.1048 20.1001.1.27834395.1400.1.4.3.2 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 4 - واکاوی و الویتبندی کیفیت خدمات هتلهای 5 ستاره جزیرة کیش (مطالعه موردی پروژة جهت 2022) امیرمحسن مدنی لیلا باقری نظام آباد جواد جمالی 10.30495/msds.2022.1959224.1051 20.1001.1.27834395.1400.1.4.4.3 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 5 - شناسایی شاخصهای بومی بهینه سازی فرآیند مدیریت استعداد در ایران (مورد مطالعه: پالایشگاه گاز فجر جم) عبدالجواد خلیلی 10.30495/msds.2022.1960684.1056 20.1001.1.27834395.1400.1.4.5.4 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 6 - تأثیر بهکارگیری سیستمهای کاربردی سازمانی در ایجاد همسویی خدمات بانک با فناوری اطلاعات در سیستم مدیریت بانکداری بانکهای صادرات رسول رنجبریان محمدرضا بهرامی 10.30495/msds.2022.1960338.1053 20.1001.1.27834395.1400.1.4.6.5 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 7 - بررسی نقش توانمندسازها برای دستیابی به چابکی سازمانی با استفاده از رگرسیون چندگانه رضا احتشام راثی امید مهری نمک آورانی 10.30495/msds.2022.1960346.1054 20.1001.1.27834395.1400.1.4.7.6