فهرست مقالات دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 1 - بررسی تاثیر شخصی سازی رسانه های اجتماعی بر وفاداری به برند و کیفیت درک شده با توجه به تعامل با برند مصرف کننده و دلبستگی به برند (مورد مطالعه: مشتریان گوشی های هوشمند سامسونگ در شهر مشهد) محمد قاسمی رویا اقبال احسان محمدی باجگیران دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 2 - مولفه های ضروری طراحی الگوی داده دولت باز در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران حسین علیزاده دارابی ابوالحسن فقیهی کرم اله دانش فرد دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 3 - بررسی عواملمؤثر بر موفقیت و شکست تیم¬های ورزشی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در مسابقات بین المللی بر اساس مدل سازی تفسیری- ساختاری سجاد پسرکلو اکرم اصفهانینیا زین العابدین فلاح سعید قربانی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 4 - مفهوم¬پردازی و شناسایی ماهیت و ابعاد مدیریت تجربه مشتری در صنعت حملونقل دریایی هدی زادون بهرام خیری بهروز قاسمی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 5 - ارائه مدلی برای بانکداری پایدار با رویکرد تحلیل و توسعه گزینههای استراتژیک مطالعه موردی: (بانک ملت) رضا مزرعه فراهانی مریم اوشک سرایی غلامرضا محفوظی محمد طالقانی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 6 - تاثیر قابلیتهای بازاریابی بینالمللی بر عملکرد صادراتی شرکتهای دانشبنیان؛ بررسی نقش تعدیلگری نوع صنعت و اندازه شرکت (مورد مطالعه: شرکتهای صادراتی پارک علم و فناوری خراسان) هومن جباری امید بهبودی سید مرتضی غیور