• صفحه اصلی
  • درباره سند
  • تماس با ما
  • ثبت نام
  • ورود
  • درخواست سامانه
پیشرفته
  • صفحه اصلی
  • دوره ها
  • دوره 2
  • شماره3 دوره2
  • 3
    شماره 3 دوره 2 پاییز 1403

    XML

    isc pubmed crossref medra doaj doaj
  • فهرست مقالات


      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        1 - بررسی تاثیر شخصی سازی رسانه های اجتماعی بر وفاداری به برند و کیفیت درک شده با توجه به تعامل با برند مصرف کننده و دلبستگی به برند (مورد مطالعه: مشتریان گوشی های هوشمند سامسونگ در شهر مشهد)
        محمد قاسمی رویا اقبال احسان محمدی باجگیران
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        2 - مولفه های ضروری طراحی الگوی داده دولت باز در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران
        حسین  علیزاده دارابی ابوالحسن فقیهی کرم اله دانش فرد
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        3 - بررسی عواملمؤثر بر موفقیت و شکست تیم¬های ورزشی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در مسابقات بین المللی بر اساس مدل سازی تفسیری- ساختاری
        سجاد پسرکلو اکرم اصفهانی‌نیا زین العابدین فلاح سعید قربانی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        4 - مفهوم¬پردازی و شناسایی ماهیت و ابعاد مدیریت تجربه مشتری در صنعت حمل‌ونقل دریایی
        هدی زادون بهرام خیری بهروز قاسمی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        5 - ارائه مدلی برای بانکداری پایدار با رویکرد تحلیل و توسعه گزینه‌‌های استراتژیک مطالعه موردی: (بانک ملت)
        رضا مزرعه فراهانی مریم اوشک سرایی غلامرضا محفوظی محمد طالقانی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        6 - تاثیر قابلیت‌های بازاریابی بین‌المللی بر عملکرد صادراتی شرکت‌های دانش‌بنیان؛ بررسی نقش تعدیلگری نوع صنعت و اندازه شرکت (مورد مطالعه: شرکت‌های صادراتی پارک علم و فناوری خراسان)
        هومن جباری امید بهبودی سید مرتضی غیور
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما

حقوق این وب‌سایت متعلق به سامانه مدیریت نشریات دانشگاه آزاد اسلامی است.
حق نشر © 1404-1400

صفحه اصلی| عضویت/ ورود| درباره سند| تماس با ما|
[English] [العربية] [en] [ar]
  • IAU
  • عضویت/ ورود