• صفحه اصلی
  • درباره سند
  • تماس با ما
  • ثبت نام
  • ورود
  • درخواست سامانه
پیشرفته
  • صفحه اصلی
  • دوره ها
  • دوره 9
  • شماره4 دوره9
  • 4
    شماره 4 دوره 9 زمستان 1393

    XML

    isc pubmed crossref medra doaj doaj
  • فهرست مقالات


      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        1 - بررسی رابطه بین رضایت مشتریان از کیفیت خدمات ارائه شده در صنعت بانکداری خصوصی ایران (تجزیه و تحلیل بر اساس مدل تلفیقی سروکوآل)
        حسین وظیفه دوست زهره اکبرپور کریم حمدی جمشید محمدزاده رستمی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        2 - تاثیر رسانه های اجتماعی بر شاخصه های جامعه برندی، شیوه های ارزش آفرینی، اعتماد و وفاداری به برند (مطالعه موردی مقایسه گوشی موبایل اَپل)آیفون( و سامسونگ (گلکسی))
        سید علیرضا موسوی مریم کناره فرد
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        3 - ارتباط ابعاد ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری با تمایل به خرید مشتریان (خریداران اتومبیل هیوندا در شهر تهران)
        افسانه زمانی مقدم شیوا جعفری فرد
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        4 - بررسی تاثیر خدمات لذت بخش و اعتماد بر وفاداری مشتریان
        ماندانا پناهی وانانی رضا شعبانی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        5 - بررسی تاثیر بازاریابی داخلی و برند سازی داخلی بر کیفیت خدمات (مطالعه موردی: یک شرکت خدماتی)
        علی بنیادی نائینی محمد حسن کامفیروزی محمود دهقان مشتانی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        6 - ارزیابی مدیریت خدمات بانکی با استفاده از مدیریت دانش و بانکداری همراه در بانک ملت
        نرگس رضائی ملک محمد رضائی ملک رضا توکلی مقدم
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        7 - رتبه بندی روش های ارزش گذاری نام تجاری از دید مشتریان صنعت مالی
        سمیه یوسفی دارستانی امیرعباس نجفی مصطفی ستاک
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما

حقوق این وب‌سایت متعلق به سامانه مدیریت نشریات دانشگاه آزاد اسلامی است.
حق نشر © 1404-1400

صفحه اصلی| عضویت/ ورود| درباره سند| تماس با ما|
[English] [العربية] [en] [ar]
  • IAU
  • عضویت/ ورود