• صفحه اصلی
  • درباره سند
  • تماس با ما
  • ثبت نام
  • ورود
  • درخواست سامانه
پیشرفته
  • صفحه اصلی
  • دوره ها
  • دوره 5
  • شماره1 دوره5
  • 1
    شماره 1 دوره 5 بهار 1389

    XML

    isc pubmed crossref medra doaj doaj
  • فهرست مقالات


      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        1 - نقش و تأثیر پیشایند های روانشناختی و نام تجاری بر مصرف کالاهای لوکس در قشر جوانان (مطالعه موردی: ساعت لوکس)
        محمد علی عبدالوند ناهید ریحانی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        2 - ارزیابی نقش و تاثیر کیفیت خدمات الکترونیکی، کیفیت کلی خدمات و رضایت مشتری بر فرایندتصمیم گیری خرید مصرف کنندگان درخریدهای آنلاین
        کامبیز حیدرزاده احسان عادل پور
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        3 - ارزیابی تاثیرات مشترک متغیرهای شناختی و ارتباطی برند بر رفتارخرید مصرف کنندگان
        منصور صمدی زینب ضیائی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        4 - اندازه گیری رضایت مشتریان با استفاده از منطق فازی ( مطالعه موردی: دستگاههای خودپرداز بانک صادرات ایران در شهر تهران )
        رضا رادفر فرهاد حسین زاده لطفی آیسان خلیلو
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        5 - بررسی تاثیر تکنولوژی سیستم شناسایی از طریق امواج رادیویی بر کارآیی زنجیره تامین با تاکید برصنایع غذایی
        بهرام خیری ثمینه ذوالفقاری
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        6 - ارزیابی کیفیت خدمات بانک ملی با استفاده ازروش سروکوال از نظر مشتریان استفاده کننده از خدمات بانکداری الکترونیک ( مطالعه موردی: بانک ملی شهر یزد )
        شهناز نایب زاده حسن دهقان دهنوی محمد رضا فیضی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        7 - ارزیابی تاثیر درگیری محصول بر میزان وفاداری به برند تلفن های همراه (مطالعه موردی: دانشجویان )
        حمیدرضا سعیدنیا سحر جمالی نژاد
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        8 - بررسی تاثیرات شایستگی نام تجاری بر وفاداری مشتریان دو بانک ملی ایران ( دولتی ) و بانک پارسیان ( خصوصی )
        مهرداد حسن زاده علی قدیری
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        9 - بررسی عوامل موثر بر رفتار مصرف کنندگان در ترجیح برندهای خارجی به برندهای داخلی ( مطالعه موردی: دانشجویان )
        پیمان غفاری آشتیانی پروانه چارستاد ندا لونی
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما

حقوق این وب‌سایت متعلق به سامانه مدیریت نشریات دانشگاه آزاد اسلامی است.
حق نشر © 1404-1400

صفحه اصلی| عضویت/ ورود| درباره سند| تماس با ما|
[English] [العربية] [en] [ar]
  • IAU
  • عضویت/ ورود