فهرست مقالات دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 1 - بررسی نقش تبلیغات بر روی افزایش فروش شرکت ها و ارائه مدلی ریاضی جهت سنجش تاثیر آن بر روی سو دآوری علی اکبر فرهنگی امیر اخلاصی پدرام طلوعی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 2 - بررسی تاثیر بانکداری الکترونیک بر ساختار سازمانی در بانک کشاورزی سید مهدی الوانی کامبیز حیدرزاده رامین جلالی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 3 - بررسی اثر بخشی تبلیغات شرکت ملی گاز ایران در راستای بهینه سازی مصرف علی اکبر فرهنگی محمود فیروزیان اکرم سادات موسویان دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 4 - ارزیابی تمایلات (ترجیحات) مشتریان در فرایند تصمیم گیری خرید کالاهای خارجی کامبیز حیدرزاده حسام زند حسامی محمد مهدی حسنلو دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 5 - ارزیابی عوامل موثر بر رضایت خریدار در زنجیره تامین (مطالعه موردی: کارخانجات مواد غذایی استان اصفهان) محمد علی عبدالوند آناهیتا شماعی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 6 - هوش فرهنگی و رابطه آن با ویژگی های کار آفرینانه مدیران سازمان های غیردولتی در ایران بهرام خیری محمد جواد نائیجی منصوره عباسعلی زاده دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 7 - ارزیابی کیفیت خدمات در دفاتر پلیس+ 10 با استفاده از روش سروکوال شهناز نایب زاده محمد مجید فتاحی زارچ دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 8 - تبیین میزان رضایت مشتریان از طراحی محصول شرکت تولید سن سون با تاثیرپذیری از مدل کانو حسین وظیفه دوست ساحل فرخیان دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 9 - ارزیابی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند مبتنی بر نظر مصرف کننده (شش طبقه محصول مصرفی در فروشگاه رفاه سطح شهر تهران) عبدالحمید ابراهیمی بهرام خیری سمیه یادگاری نیارکی