فهرست مقالات دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 1 - ارائه و تبیین رویکردی فازی در سنجش رضایت مشتری (بررسی موردی شرکت تولیدی فرآورده های لبنی روزانه) محمدعلی عبدالوند علی محمدنیا دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 2 - طراحی مدل ارزیابی اثربخشی رسانه های تبلیغاتی بر رفتار مصرف کننده سهراب خان محمدی محسن محمدی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 3 - بررسی رابطه بین کیفیت ارتباط کاری با عملکرد و رضایت شغلی فروشندگان و نقش مدل رفتاری ASB در فروش کامبیز حیدرزاده شیرین گرمابدری دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 4 - بررسی میزان ملیت گرایی مصرف کنندگان در صنعت لوازم خانگی کوچک در ایران میر احمد امیرشاهی شادی مظهری دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 5 - ارزیابی رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش محصولات سایپا با استفاده از مدل کانو حسین وظیفه دوست پروانه عطاالهی