فهرست مقالات دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 1 - بررسی تاثیر ادراکات محیط خرید بر هیجانات مصرفی، ارزش درک شده و تمایلات رفتاری گردشگران کامبیز حیدرزاده آرزو جوان بخت دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 2 - بررسی عوامل موثر بر انتخاب برند مواد شوینده از دیدگاه بانوان شهر اصفهان حامد کرمیان احمدرضا شکرچی زاده ریحانه ریسمانکارزاده دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 3 - بررسی تاثیر بازارگرایی بر موفقیت محصول جدید با توجه به نقش میانجی متغیرهای سرمایه فکری و قابلیت یادگیری سازمانی محبوبه زارع زاده مهریزی محمد میرمحمدی صدرآبادی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 4 - بررسی تاثیر مدل ارزش ویژه مشتری بر قصد خرید مشتریان شرکتهای لیزینگ مورد مطالعه (شرکت لیزینگ خودرو غدیر) احمد راه چمنی فرشته صادقی آذر هریس دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 5 - بررسی تاثیر ارزش، اثربخشی و ریسک درک شده از سوی مصرف کننده بر قصد خرید محصولات سبز (موردمطالعه: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران) عادله سمیعی زفرقندی شهناز نایب زاده حسن دهقان دهنوی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 6 - شناسایی عوامل تاثیرگذار برپذیرش خدمات دولت الکترونیک از دیدگاه شهروندان (مورد پژوهی: دفاتر پیشخوان دولت در شهر تهران) منیژه حقیقی نسب سمیرا قاسمی مهدی ترکمان علی قاسمی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 7 - بررسی اثر کیفیت خدمات و دانش بانک از مشتریان بر وفاداری مشتریان (با تاکید بر تصویر ذهنی، کیفیت ارتباط با مشتری و رضایتمندی به عنوان متغیرهای واسطهگر) حسین رحیمی کلور