• صفحه اصلی
  • درباره سند
  • تماس با ما
  • ثبت نام
  • ورود
  • درخواست سامانه
پیشرفته
  • صفحه اصلی
  • دوره ها
  • دوره 9
  • شماره36 دوره9
  • 36
    شماره 36 دوره 9 زمستان 1395

    XML

    isc pubmed crossref medra doaj doaj
  • فهرست مقالات


      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        1 - ارزیابی تجربه‌های زیسته معلمان و دانش‌آموزان درباره نقش اثر موجی کودکان رهبر در محیط کلاس
        مینا کام‌فر مصطفی شیخ‌زاده
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        2 - نقش ادراک از جهت‌گیری هدفی والدین، ناهماهنگی خانه و دانشگاه و فضای محل زندگی در رفتارهای تقلب تحصیلی دانشجویان
        ابوالفضل فرید
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        3 - مؤلفه‌های سه‌گانه ارزشیابی توصیفی: بازخوردها، خود سنجی و همسال سنجی
        عبدالحمید رضوی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        4 - تأثیر نمایش خلاق بر سازگاری اجتماعی، قضاوت اخلاقی و خلاقیت دانش‌آموزان
        شهرام مامی کامران امیریان
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        5 - اثربخشی آموزش پرتاب دارت از طریق خودگویی در نوآموزان مرد
        امیر دانا
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        6 - بررسی ساختار عاملی، روایی و پایایی پرسشنامه سلامت سازمانی مدرسه (SOHQ) در نمونه‌ای از معلمان ایرانی
        یاسر رضاپور میرصالح
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        7 - مقایسه سبک‌های هویت دانش‌آموزان با رفتارهای قلدری، قربانی و دانش‌آموزان عادی
        نرگس پورطالب میرمحمود میرنسب
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        8 - معرفی روش آموزش خلاقیت پریز و ارزیابی اثر آن بر تفکر خلاق در مقایسه با روش‌های آموزش خلاقیت تریز و بارش مغزی
        پرویز عبدالتاجدینی علی دلاور حسن احدی هادی بهرامی
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما

حقوق این وب‌سایت متعلق به سامانه مدیریت نشریات دانشگاه آزاد اسلامی است.
حق نشر © 1404-1400

صفحه اصلی| عضویت/ ورود| درباره سند| تماس با ما|
[English] [العربية] [en] [ar]
  • IAU
  • عضویت/ ورود