فهرست مقالات دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 1 - اولویت بندی مولفه های موثر مدل برند کارفرمایی مبتنی بر هوش مصنوعی با استفاده از فرایند تحلیل سلسله مراتبی فازی( مورد کاوی در صنعت برق ایران) حسن آذری وحید رضا میرابی داریوش غلام زاده دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 2 - بررسی ارتباط بین سطح نگهداشت وجوه نقد و عوامل مؤثر برآن با تأکید بر بحرانهای مالی امین خلیلی حسین جباری علی اکبر فرزین فر حمیدرضا وکیلی فرد حسین پناهیان دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 3 - بررسی نسلها و تاثیر آنها بر استراتژیهای بازاریابی در عصر دیجیتال محمدعلی نژادیان دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 4 - تدوین الگوی گفتمان های توسعه حوزه دانشی بازاریابی سیاسی در ایران با استفاده از روش کیو محمدرضا آژنگ سیدرضا حسنی فرشید نمامیان هیرش سلطان پناه دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 5 - بررسی تأثیر سرمایه فکری سبز بر عملکرد زیستمحیطی هتل ها با نقش میانجی مدیریت منابع انسانی سبز با رویکرد اسلامی نسیم شاه مرادی محمد رضا ضرابی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 6 - رویکرد علم سنجی به مطالعات بانکداری اسلامی میثم عاقلی اسماعیل محبی کندسری فهیمه یوسفی مینا مسلمی کویری دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 7 - ساخت و اعتباریابی پرسشنامه ذهنیت فلسفی به منظور تبیین کارکردهای فلسفه اسلامی در سیستمهای کسب و کار اردشیر مبرم فهیمه انصاریان معصومه صمدی یلدا دلگشایی