فهرست مقالات دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 1 - مقایسهی اثربخشی روش آموزش معکوس و آموزش سنتی بر ادراک کلاس و نگرش تحصیلی در دانشجویان دختر دانشگاه فرهنگیان اهواز مهناز خیاط فریبا حافظی پرویز عسگری مرضیه طالبزاده شوشتری 10.30495/educ.2023.1919836.2607 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 2 - اثر بخشی آموزش چشم انداز زمان بر شیفتگی و پایداری دانش آموزان دختر دوره ی دوم متوسطه شکوفه رحیم پور مژگان عارفی غلامرضا منشئی 10.30495/educ.2022.1879666.2245 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 3 - مدل ارتقاء سطح عملکرد شغلی معلمان بر اساس عدالت آموزشی حسین روشان حسن شهرکی پور فریده دوکانه ای فرد 10.30495/educ.2022.1951696.2822 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 4 - مدل ارزیابیکارایی بیرونی مدیریت رشتههای زمینه صنعت در شاخه فنی و حرفهای آموزش و پرورش استان فارس سمانه سلطانی قرقانی حمیدرضا معتمد علیرضا قاسمی زاد پری مشایخ 10.30495/educ.2022.1962058.2890 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 5 - اثر بخشی آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیمی و انگیزش تحصیلی بر رضایت از تحصیل دانشآموزان دختر دوره متوسطه دوم نظری شهر ایلام عارف پیرانی یحیی یار احمدی حمزه احمدیان ذبیح پیرانی 10.30495/educ.2022.579301.1995 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 6 - شناسایی الگوی مطلوب نظارت بر پایاننامهها مطالعهی موردی دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه شهید بهشتی ام البنین همتی پور محمد قهرمانی مرتضی رضایی زاده 10.30495/educ.2023.1957076.2860 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 7 - اثربخشی بسته آموزشی کاهش فرسودگی تحصیلی بر هدف گزینی جهت و انسجام تحصیلی دانش آموزان دختر دوره دوم متوسطه محمد نریمانی سودابه رفیق ایرانی اصغر نخستین گلدوست 10.30495/educ.2022.1963767.2896 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 8 - اثربخشی درمان مبتنی بر تعهد و پذیرش بر درگیری تحصیلی و ناسازگاری رفتاری دانش آموزان دارای اضطراب امتحان افسانه زارکوئی پور غلامرضا ثناگوی محرر محمود شیرازی 10.30495/educ.2022.1962652.2891 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 9 - اثربخشی آموزش خودتنظیمی هیجانی بر فرسودگی تحصیلی، اضطراب یادگیری و عادتهای مطالعه در دختران مقطع متوسطه کرمانشاه علی رسولی فشتمی وحید ضیایی 10.30495/educ.2023.1974947.2940 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 10 - بررسی تاثیر تبلیغات،ترفیع و بازاریابی تعاملی در شبکه های اجتماعی بر پاسخ مشتری از طریق ارزش ویژه برند در کانون فرهنگی آموزش الهه محمدی محسن مرادی 10.30495/educ.2023.1934724.2721