• صفحه اصلی
  • درباره سند
  • تماس با ما
  • ثبت نام
  • ورود
  • درخواست سامانه
پیشرفته
  • صفحه اصلی
  • دوره ها
  • دوره 11
  • شماره4 دوره11
  • 4
    شماره 4 دوره 11 زمستان 1396

    XML

    isc pubmed crossref medra doaj doaj
  • فهرست مقالات


      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        1 - تحلیل محتوای کتب مطالعات اجتماعی جدید التألیف دوره ابتدایی
        مریم افضل خانی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        2 - پیش‌بینی سواد رسانه‌ای دانش‌آموزان بر اساس هوش اجتماعی و سرمایه اجتماعی آنان
        الهام ایجی نادر سلیمانی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        3 - ساخت و اعتباریابی ابزار اندازه‌گیری سبک رهبری امنیت‌مدار
        صدف خلیجیان غلام رضا شمس
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        4 - نقش سبک‌های مدیریت تعارض در پیش‌بینی روحیه‌ معلمان
        میر محمد سیدعباس زاده رضا محمد زاده احسان عظیم پور
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        5 - رابطة فرهنگ‌سازمانی و سبک رهبری تحول‌آفرین با ساختار سازمانی در ادارات آموزش و پرورش از طریق مدل‌سازی معادلات ساختاری (SEM)
        حسین صمدی میار کلایی حمزه صمدی میار کلایی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        6 - بررسی رابطه بین رهبری تحول گرا با سلامت سازمانی و امنیت شغلی مدیران مدارس شهرستان ازنا
        خلیل غفاری شیما رضایی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        7 - شناسایی مؤلفه‌های نهادینه کردن شایسته‌گزینی مدیران
        مجید قبادی رشید ذوالفقاری زعفرانی مهدی کلانتری
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        8 - الگوی علی روابط اخلاق حرفه‌ای، سلامت سازمانی و کیفیت زندگی کاری در نظام آموزش عالی
        حسن قلاوندی زکریا احمدیان
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما

حقوق این وب‌سایت متعلق به سامانه مدیریت نشریات دانشگاه آزاد اسلامی است.
حق نشر © 1404-1400

صفحه اصلی| عضویت/ ورود| درباره سند| تماس با ما|
[English] [العربية] [en] [ar]
  • IAU
  • عضویت/ ورود