فهرست مقالات دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 1 - ارائه مدلی به منظور ارتقاء اعتماد عمومی در نظام بانکی ایران (مورد مطالعه: بانک صادرات ایران) علی احمدی مریم مجیدی مسعود قربان حسینی سیروس تدبیری 20.1001.1.22520104.1400.13.50.1.3 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 2 - بررسی تاثیر بازاریابی اخلاقی بر اعتبار برند با نقش میانجی گری استراتژی احیای خدمات بهروز اسکندرپور بابک حیدری عراقی سمیه صائب نیا 20.1001.1.22520104.1400.13.50.2.4 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 3 - تاثیرات نوع تیپ شخصیتی مصرف کنندگان دهکهای درآمدی با توجه به شرایط تورمی جامعه ، بر میزان قدرت خرید آنها در صنعت لوازم بهداشتی و آرایشی ) مطالعه موردی شرکت پاکشو از گروه صنعتی گلرنگ( شیوا اسلامی ناصر شمس قارنه عسل آغاز 20.1001.1.22520104.1400.13.50.3.5 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 4 - بررسی تاثیر متغیر تعدیلگر فعالیت های اخلاقی مدیر بر بازاریابی نوع دوستانه در کسب و کار اسلامی سارا امیرحصاری حسین عماری حسین قره بیگلو حسین بوداقی 20.1001.1.22520104.1400.13.50.4.6 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 5 - ارایه الگوی دسته بندی مشتریان با رویکرد داده کاوی ترکیبی( مورد مطالعه صنعت محصولات بهداشتی و آرایشی) امید بشردوست عزت اله اصغری زاده محمدعلی افشار کاظمی 20.1001.1.22520104.1400.13.50.5.7 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 6 - طراحی الگوی بازاریابی رسانه اجتماعی فروشگاههای زنجیره ای با تکیه بر ارزش ویژه برند از دیدگاه مصرف کننده سونیا بهزادی نسب لیلا اندرواژ ابراهیم آلبونعیمی 20.1001.1.22520104.1400.13.50.6.8 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 7 - ارزیابی سطح بلوغ مدیریت دانش با استفاده از مدل بلوغ سازمان بهره وری آسیایی (APO) : مطالعه موردی: شرکت انتقال گاز ایران سولماز سلطانی روح الله تولایی علیرضا اسلامبولچی یاسر قاسمی نژاد 20.1001.1.22520104.1400.13.50.7.9 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 8 - ارائه مدل معادلات ساختاری توسعه کارآفرینی بینالمللی در کسب و کارهای دانشبنیان علی عظیم زاده هادی ثنائی پور مجید اشرفی سامره شجاعی 20.1001.1.22520104.1400.13.50.8.0 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 9 - کاربست پارادایم اخلاق و تاثیر آن بر رابطه نوآوری و بین المللی سازی کارآفرینانه حمید رضا جلایی علی خوزین ابراهیم عباسی حسین دیده خانی 20.1001.1.22520104.1400.13.50.9.1 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 10 - طراحی مدل ساختاری تفسیری مولفه های توسعه فناوری های هوشمند در صنعت مخابرات: رویکرد آمیخته حشمت مرادحاصلی جلال حقیقت منفرد احمدرضا اعتمادی 20.1001.1.22520104.1400.13.50.10.2 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 11 - ارائه الگوی قابلیتهای استراتژیک مالی در موفقیت پیادهسازی بودجه ریزی عملیاتی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی ابراهیم خردمند ناصر خانی 20.1001.1.22520104.1400.13.50.11.3 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 12 - شناسایی عوامل موثر برسرمایه گذاری طرح های فناورانه مرحله رشد شرکتهای دانش بنیان در نظام بانکی محمود خطیب محمد جواد محقق نیا مهدی صادقی شاهدانی مصطفی سرگلزایی 20.1001.1.22520104.1400.13.50.12.4 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 13 - ارائه چارچوب ایجاد کسب وکارهای جدید با رویکرد اکوسیستم کارآفرینانه محمدرضا دهقانی اشکذری 20.1001.1.22520104.1400.13.50.13.5 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 14 - تبیین الگوی مطلوب راهبردهای افزایش انگیزه خدمت در بخش عمومی : محرک بهبود محیط کسب و کار نقی زهی مجتبی رمضانی سیدعبداله حجتی جعفر بیک زاد 20.1001.1.22520104.1400.13.50.14.6 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 15 - ارائه مدل بازاریابی خدمات مالی درکارگزاری های بازار بورس اوراق بهادار علی مظفری محمدحسین رنجبر سراج الدین محبی سعید مرادپور 20.1001.1.22520104.1400.13.50.15.7 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 16 - بررسی نقش عوامل موثر تبلیغات شفاهی بر قصد خرید مجدد درصندوق های سرمایه گذاری بانک ملت غزاله اسودی علیرضا روستا 20.1001.1.22520104.1400.13.50.16.8 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 17 - بررسی میزان تاثیر توانمندی های پویا در ارزیابی تکنولوژی بر سطح تکنولوژی ارزیابی شده در شرکت های متوسط و کوچک - مطالعه موردی- زنجیره تامین صنعت خودرو ایران محسن پیوسته فریدونی طهمورث سهرابی نصرت اله شادنوش 20.1001.1.22520104.1400.13.50.17.9 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 18 - (موردمطالعه: بورس اوراق بهادار تهران) پیشبینی خطر آشفتگی مالی با استفاده از اقدامات حاکمیت شرکتی محسن صیادی پور امیر هرتمنی 20.1001.1.22520104.1400.13.50.18.0 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 19 - ارائه مدل پایداری کسب و کارهای خانوادگی رضا فدائی کیوانی محمد عزیزی علی بدیع زاده 20.1001.1.22520104.1400.13.50.19.1 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 20 - نقش بازاریابی حسی بر بهبود تجربه مشتری و قصد خرید از فروشگاه (مورد مطالعه: فروشگاههای زنجیرهای افق کوروش) رضا کاظمی مجید فتاحی نیلوفر ایمان خان 20.1001.1.22520104.1400.13.50.20.2 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 21 - بررسی الگوهای مرز کارآیی میانگین- واریانس پرتفوی تحت تئوری امکان پذیر بهناز قدیمی مهرزاد مینویی غلامرضا زمردیان میر فیض فلاح 20.1001.1.22520104.1400.13.50.21.3 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 22 - طراحی و تبیین مدل تحول سازمانی در سازمانهای خدمات دولتی با رویکرد آمیخته (مطالعه موردی: ادارات آموزش و پرورش ایران) جواد دیهیم محمود قربانی احمد زندهدل احمد اکبری 20.1001.1.22520104.1400.13.50.22.4 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 23 - تاثیر شوک ارز در بروز ناهنجاری (بی قاعدگی) در بورس اوراق بهادار تهران مرضیه قلندری میر فیض فلاح 20.1001.1.22520104.1400.13.50.23.5 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 24 - طراحی مدل آموزش کارآفرینی مؤثر بر قصد کارآفرینی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشکده مدیریت، دانشگاه آزاد اسلامی - واحد تهران مرکزی سمیه یوسفی طوین محمدعلی کرامتی طهمورث سهرابی 20.1001.1.22520104.1400.13.50.24.6 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 25 - بررسی میزان تاثیر عوامل موثر بر اجرای استراتژی های منابع انسانی امیرمسعود کروبی ناصر پورصادق جمشید صالحی صدقیانی بهروز رضایی منش 20.1001.1.22520104.1400.13.50.25.7 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 26 - ﺗﺄﺛﯿﺮ اﻗﺪاﻣﺎت و ﻗﺎﺑﻠﯿﺖﻫﺎی ﻣﺪﯾﺮﯾﺖﮐﯿﻔﯿﺖ زﻧﺠﯿﺮهﺗﺄﻣﯿﻦ، ﺑﺮﻋﻤﻠﮑﺮدﻋﻤﻠﯿﺎﺗﯽ و ﻧﻮآوری ﺑﺎ ﻣﯿﺎﻧﺠﯿﮕﺮی ﻋﻤﻠﮑﺮد ﻣﺤﯿﻄﯽ مهرناز بهرام زاد مصطفی مبلغی 20.1001.1.22520104.1400.13.50.26.8 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 27 - رتبه بندی عوامل موثر بر کیفیت قطعات مکانیکی خودرو (موتور) از طریق رویکرد MCDM با استفاده از تکنیک DEMATEL حسن میرزاآقابیک قنبر عباس پور اسفدن 20.1001.1.22520104.1400.13.50.27.9 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 28 - تأثیر قابلیت نوآوری و ظرفیت بازاریابی سازمان بر عملکرد بازاریابی صادراتی حسین نوروزی شایان کنعانی طهرانی فاطمه درویش 20.1001.1.22520104.1400.13.50.28.0 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 29 - نقش دوسوتوانی سازمانی در تجاریسازی دانش در آموزش عالی به منظور ارائه مدل اکرمه السادات یعقوبی یلدا دلگشایی لیلا حسینی طبقدهی فرشته کردستانی 20.1001.1.22520104.1400.13.50.29.1 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 30 - بررسی نقش انواع تعهد کارکنان در ارتقای سطح عملکرد در صنعت بیمه (مورد مطالعه؛ شرکت بیمه ایران) علی مخصوصی میر علی سید نقوی جمشید صالحی صدقیانی مجید جهانگیرفرد 20.1001.1.22520104.1400.13.50.30.2