Karimi.Mohadese
تحلیل برداشت مترجمان ایرانی از تحقیقات با تمرکز به سطح تحصیلات
[
Vol.11,
Issue
5
- AutumnYear
2021]
Khajavy.Gholam Hassan
اندازه گیری هویت ارزیابی معلمان زبان انگلیسی
ساخت و اعتباریابی پرسشنامه هویت ارزیابی معلمان
[
Vol.11,
Issue
1
- WinterYear
2021]
Khalaji.Hamidreza
وضعیت مدرسان زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجه از دیدگاه آنها با توجه به مدل صلاحیت حرفه ای
[
Vol.11,
Issue
2
- SpringYear
2021]
Khatib.Mohammad
ساختار شناختی مدرسین با سابقه و تازه کار از مفهوم توجه در آموزش زبان انگلیسی
[
Vol.11,
Issue
5
- AutumnYear
2021]
Khatib.Mohammad
تاثیر یادگیری رو در روی پروژه محور بر مهارتهای گفتاری
[
Vol.11,
Issue
1
- WinterYear
2021]
Khodabakhshzadeh.Hossein
اندازه گیری هویت ارزیابی معلمان زبان انگلیسی
ساخت و اعتباریابی پرسشنامه هویت ارزیابی معلمان
[
Vol.11,
Issue
1
- WinterYear
2021]
khodareza.Mohammad Reza
تأثیر ارزیابی پویای مداخله گر بر درک مطلب زبان آموزان
[
Vol.11,
Issue
4
- AutumnYear
2021]
khodareza.Mohammad Reza
تأثیر ارزیابی پویای مداخله گر بر درک مطلب زبان آموزان
[
Vol.11,
Issue
5
- AutumnYear
2021]
Khoshsiama.Hoshang
مقایسه ی اثر بخشی استفاده ی فراگیران ایرانی انگلیسی برای اهداف خاص از فرهنگ لغات به تنهایی و فرهنگ لغات بعلاوه گوگل ترنسلیت برای توسعه دانش لغوی و عبارت پردازی
[
Vol.11,
Issue
3
- SummerYear
2021]
Koochehbaghi.Akram
بررسی انعکاس گفتمان ضد غربی جامعه در ترجمه رمانهای پسا استعماری به فارسی: رمانهای روزهای برمه ای، گذرگاهی به هند و در قلب تاریکی
[
Vol.11,
Issue
1
- WinterYear
2021]
koohafkan.Mania
بهبود مهارت های درک مطلب فراگیران جوان ایرانی: خواندن مشارکتی و فردی در کانون توجه
[
Vol.11,
Issue
5
- AutumnYear
2021]