K

  • Karimi.Mohadese تحلیل برداشت مترجمان ایرانی از تحقیقات با تمرکز به سطح تحصیلات [ Vol.11, Issue 5 - Autumn Year 2021]
  • Khajavy.Gholam Hassan اندازه گیری هویت ارزیابی معلمان زبان انگلیسی ساخت و اعتباریابی پرسشنامه هویت ارزیابی معلمان [ Vol.11, Issue 1 - Winter Year 2021]
  • Khalaji.Hamidreza وضعیت مدرسان زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجه از دیدگاه آنها با توجه به مدل صلاحیت حرفه ای [ Vol.11, Issue 2 - Spring Year 2021]
  • Khatib.Mohammad ساختار شناختی مدرسین با سابقه و تازه کار از مفهوم توجه در آموزش زبان انگلیسی [ Vol.11, Issue 5 - Autumn Year 2021]
  • Khatib.Mohammad تاثیر یادگیری رو در روی پروژه محور بر مهارتهای گفتاری [ Vol.11, Issue 1 - Winter Year 2021]
  • Khodabakhshzadeh.Hossein اندازه گیری هویت ارزیابی معلمان زبان انگلیسی ساخت و اعتباریابی پرسشنامه هویت ارزیابی معلمان [ Vol.11, Issue 1 - Winter Year 2021]
  • khodareza.Mohammad Reza تأثیر ارزیابی پویای مداخله گر بر درک مطلب زبان آموزان [ Vol.11, Issue 4 - Autumn Year 2021]
  • khodareza.Mohammad Reza تأثیر ارزیابی پویای مداخله گر بر درک مطلب زبان آموزان [ Vol.11, Issue 5 - Autumn Year 2021]
  • Khoshsiama.Hoshang مقایسه ی اثر بخشی استفاده ی فراگیران ایرانی انگلیسی برای اهداف خاص از فرهنگ لغات به تنهایی و فرهنگ لغات بعلاوه گوگل ترنسلیت برای توسعه دانش لغوی و عبارت پردازی [ Vol.11, Issue 3 - Summer Year 2021]
  • Koochehbaghi.Akram بررسی انعکاس گفتمان ضد غربی جامعه در ترجمه رمانهای پسا استعماری به فارسی: رمانهای روزهای برمه ای، گذرگاهی به هند و در قلب تاریکی [ Vol.11, Issue 1 - Winter Year 2021]
  • koohafkan.Mania بهبود مهارت های درک مطلب فراگیران جوان ایرانی: خواندن مشارکتی و فردی در کانون توجه [ Vol.11, Issue 5 - Autumn Year 2021]