و

  • وحیدی.امین ترسیم و تحلیل الگوی اسلامی ایرانی نظام علم و فناوری ایران بر اساس اسناد بالادستی با روش شناسی SODA [ دوره23, شماره 67 - زمستان سال 1396]
  • وظیفه دوست.حسین بررسی تأثیر استراتژی‌های بازاریابی رابطه‌مند بر رضایت‌مندی مشتریان و وفاداری مشتریان بانک انصار [ دوره23, شماره 66 - پاییز سال 1396]
  • ولیان.بهنام طراحی مدل رویکرد قابلیت های سازمانی مبتنی بر تئوری نقاط مرجع استراتژیک [ دوره23, شماره 65 - تابستان سال 1396]
  • ویشلقی.مهدیه تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکتی بر رضایت ارباب رجوع شهرداری تهران با میانجی گری اعتماد عمومی [ دوره23, شماره 67 - زمستان سال 1396]