صابر گرگانی.افسانه
طراحی الگوی استقرار مدیریت کیفیت جامع در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی
[
دوره30,
شماره
93
- تابستانسال
1403]
صادقی آرانی.زهرا
توسعه راهبردهای آمیخته بازاریابی اجتماعی برای ترغیب مردم به وقف در بخش آموزش عالی: رویکرد نظریه برخاسته از داده ها
[
دوره30,
شماره
92
- بهارسال
1403]
صالحی.علی رضا
طراحی الگوی مدیریت ارتباط با مشتری در شبکههای اجتماعی مجازی مبتنی بر بازاریابی سببی
[
دوره30,
شماره
92
- بهارسال
1403]
صحرایی.رضا
طراحی الگوی استقرار مدیریت کیفیت جامع در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی
[
دوره30,
شماره
93
- تابستانسال
1403]