ص

  • صابر گرگانی.افسانه طراحی الگوی استقرار مدیریت کیفیت جامع در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی [ دوره30, شماره 93 - تابستان سال 1403]
  • صادقی آرانی.زهرا توسعه راهبردهای آمیخته بازاریابی اجتماعی برای ترغیب مردم به وقف در بخش آموزش عالی: رویکرد نظریه برخاسته از داده ها [ دوره30, شماره 92 - بهار سال 1403]
  • صالحی.علی رضا طراحی الگوی مدیریت ارتباط با مشتری در شبکه‌های اجتماعی مجازی مبتنی بر بازاریابی سببی [ دوره30, شماره 92 - بهار سال 1403]
  • صحرایی.رضا طراحی الگوی استقرار مدیریت کیفیت جامع در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی [ دوره30, شماره 93 - تابستان سال 1403]