فهرست مقالات دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 1 - ارزیابی کیفیت خدمات کتابخانههای عمومی شهر همدان بر اساس الگوی لایب کوال اعظم انصاری علی اکبر فامیل روحانی محمود مرادی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 2 - مطالعه میزان رضایتمندی کاربران و کتابداران سازمان کتابخانهها، موزهها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی از محیط رابط کاربری نرم افزار سیمرغ، تحلیل عناصر و ویژگیهای مطرح در آن محمد رضا حسینی آبینه ئی ایرج رداد دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 3 - تأثیر نگرش استفادهکننده واقعی و استفادهکننده غیرواقعی بر میزان ارائه خدمات کتابخانه ملی ایران فریبرز خسروی علی دلایی میلان امیررضا اصنافی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 4 - رابطه کیفیت خدمات دریافتی کتابخانه از دیدگاه اعضای هیأت علمی و نگرش آنان نسبت به همکاری با کتابداران در دانشگاه صنعتی جندیشاپور دزفول محمدامین سخاوت منش علی شاه شجاعی فریده عصاره دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 5 - بررسی میزان استفاده از وب (با رویکردی به وب نامرئی) بر اساس مدل تیپ ایدهآل ماکس وبر: مطالعه موردی اعضای هیأت علمی دانشکده علوم دانشگاه باهنر کرمان عادل سلیمانی نژاد مژده سلاجقه آمنه سلیمانی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 6 - بررسی میزان همتألیفی پژوهشگران ایرانی حوزه روانشناسی در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام بین سالهای 1390-1386 هاجر صالحی فریبا نظری دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 7 - بررسی تأثیر میزان هوش هیجانی کتابداران بر رضایتمندی دانشجویان تحصیلات تکمیلی در کتابخانههای دانشگاه رازی مهسا نصرتی فرامرز سهیلی مظفر چشمه سهرابی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 8 - بررسی تطبیقی میزان استفاده پژوهشگران کشورهای خاورمیانه از شبکههای اجتماعی علمی محمدرضا نیازمند سعیده ابراهیمی عبدالرسول جوکار