ا

  • ابوطالبی.رحیمه راهکارهای توسعه و جذب مخاطب (عوامل بیرونی و درونی) در کتابخانه‌های عمومی شهرستان تبریز [ دوره16, شماره 60 - بهار سال 1402]
  • احمدی شریف.محمود بررسی تاثیر قابلیت حسگری بازار بر نوآوری با میانجیگری خلق دانش و نقش تعدیل‌گری گرایش استراتژیک به کارآفرینی [ دوره16, شماره 60 - بهار سال 1402]

آ

  • آخوندزاده.هانیه بررسی تاثیر قابلیت حسگری بازار بر نوآوری با میانجیگری خلق دانش و نقش تعدیل‌گری گرایش استراتژیک به کارآفرینی [ دوره16, شماره 60 - بهار سال 1402]

ب

  • باب الحوائجی.فهیمه رفتار جست‌وجو و بازیابی اطلاعات دانشجویان دکتری بر اساس انتظار (مطالعه موردی دانشجویان دکتری دانشگاه محقق اردبیلی) [ دوره16, شماره 60 - بهار سال 1402]
  • بهرامی.محمد بررسی عوامل مؤثر بر کاربست ابعاد بازاریابی اینترنتی از دیدگاه مدیران و کارکنان شرکت فرآورده‌های لبنی رامک [ دوره16, شماره 60 - بهار سال 1402]

ت

  • ترکیان تبار.منصور بررسی تاثیر قابلیت حسگری بازار بر نوآوری با میانجیگری خلق دانش و نقش تعدیل‌گری گرایش استراتژیک به کارآفرینی [ دوره16, شماره 60 - بهار سال 1402]
  • تهرانی فر.فاطمه بررسی میزان آشنایی کتابداران دانشگاه های علوم پزشکی با مهارت های فردی و سازمانی مدیریت زمان [ دوره16, شماره 60 - بهار سال 1402]

ح

  • حریری.نجلا رفتار جست‌وجو و بازیابی اطلاعات دانشجویان دکتری بر اساس انتظار (مطالعه موردی دانشجویان دکتری دانشگاه محقق اردبیلی) [ دوره16, شماره 60 - بهار سال 1402]
  • حسن نژاد.مریم بررسی میزان آشنایی اعضای هیأت علمی نسبت به پایگاه‌های استنادی، شاخص‌های علم‌سنجی و شیوه ارزیابی تولیدهای علمی (مورد مطالعه: دانشگاه صنعتی جندی‌شاپور دزفول) [ دوره16, شماره 60 - بهار سال 1402]

ط

  • طافی.کیانوش بررسی میزان آشنایی اعضای هیأت علمی نسبت به پایگاه‌های استنادی، شاخص‌های علم‌سنجی و شیوه ارزیابی تولیدهای علمی (مورد مطالعه: دانشگاه صنعتی جندی‌شاپور دزفول) [ دوره16, شماره 60 - بهار سال 1402]
  • طباطبایی امیری.فائزه السادات بهبود توصیف معنایی اشیای آرشیوهای دیجیتالی با استفاده از عناصر فراداده‌ای توصیفی مدل مفهومی RiC [ دوره16, شماره 60 - بهار سال 1402]

ع

  • عظیمی.محمدحسن بهبود توصیف معنایی اشیای آرشیوهای دیجیتالی با استفاده از عناصر فراداده‌ای توصیفی مدل مفهومی RiC [ دوره16, شماره 60 - بهار سال 1402]

م

  • محرابی.نازیلا تاثیر مدیریت سایبرنتیک بر اثربخشی کارکنان دانشگاه تربیت مدرس [ دوره16, شماره 60 - بهار سال 1402]
  • محمدپور.لیلا رفتار جست‌وجو و بازیابی اطلاعات دانشجویان دکتری بر اساس انتظار (مطالعه موردی دانشجویان دکتری دانشگاه محقق اردبیلی) [ دوره16, شماره 60 - بهار سال 1402]
  • محمودی.حمیدرضا تاثیر مدیریت سایبرنتیک بر اثربخشی کارکنان دانشگاه تربیت مدرس [ دوره16, شماره 60 - بهار سال 1402]
  • میر حسینی.زهره راهکارهای توسعه و جذب مخاطب (عوامل بیرونی و درونی) در کتابخانه‌های عمومی شهرستان تبریز [ دوره16, شماره 60 - بهار سال 1402]

ی

  • یاری زنگنه.مرضیه بررسی عوامل مؤثر بر کاربست ابعاد بازاریابی اینترنتی از دیدگاه مدیران و کارکنان شرکت فرآورده‌های لبنی رامک [ دوره16, شماره 60 - بهار سال 1402]