صفحه اصلی
درباره سند
تماس با ما
ثبت نام
ورود
درخواست سامانه
عنوان / کلیدواژه / DOI / DOR
نویسنده
نشریه
روان شناسی تحلیلی شناختی
موضوع نشریه
همه
--- علوم انساني ---
تاریخ
زبان و ادبیات
علوم سیاسی
علوم اجتماعی
علوم قرآن و حدیث
اخلاق
ادیان، مذاهب و عرفان
فلسفه و کلام
فقه و حقوق
روانشناسی
علوم تربیتی
کتابداری، آرشیو و نسخه پژوهی
تربیت بدنی
جغرافیا
اقتصاد
حسابداری
مالی
مدیریت
زبان انگلیسی
روانشناسی سلامت
فلسفه
--- علوم پایه ---
علوم
هواشناسی
آمار
ریاضی
زمین شناسی
زیست شناسی
محیط زیست
شیمی
فیزیک
--- فنی و مهندسی ---
برق و کامپیوتر
صنایع
عمران
فناوری
اطلاعات
مکانیک
مهندسی دریا
مواد و متالوژی
مهندسی شیمی ، نفت ، پلیمر
مهندسی معدن
مهندسی زلزله
مهندسی آب
مهندسی پزشکی
پدافند غیر عامل
میان رشتهای
--- کشاورزی ---
آب و خاک
اقتصاد کشاورزی
اکولوژی
باغبانی
بیوتكنولوژی و ژنتیك گیاهی
جنگلداری
مكانیزاسیون کشاورزی
زراعت
گیاهپزشکی
--- هنر و معماری ---
هنر
معماری
--- دامپزشکی ---
علوم دام
شیلات
دامپزشکی
--- حوزوی ---
--- منابع طبیعی ---
صنایع چوب و کاغذ
صنایع غذایی
علوم ترویج
آبخیزداری، بیابان، محیط زیست، مرتع
موضوع مقالات
همه
شماره
سال
دوره
صفحه
عملگر منطقی
فیلد جستجو
فیلد جستجو
همه
عنوان
کلیدواژه
DOI
DOR
نویسنده
جستجو
پیشرفته
صفحه اصلی
نمایه نویسندگان
همه
آ
ا
ب
پ
ت
ث
ج
چ
ح
خ
د
ذ
ر
ز
ژ
س
ش
ص
ض
ط
ظ
ع
غ
ف
ق
ک
گ
ل
م
ن
و
ه
ی
همه
دوره ها
دوره
14
دوره
13
دوره
12
دوره
11
دوره
10
دوره
9
دوره
8
دوره
7
دوره
6
دوره
5
دوره
4
دوره
3
دوره
2
دوره
1
ح
حاجی یخچالی.علیرضا
بررسی نقش تنظیم التزام راهبردی به عنوان یک راهبرد ارتقای خود در حافظه فعال
[
دوره
8,
شماره
31
-
زمستان
سال
1396]
ز
زغیبی قناد.سیمین
بررسی نقش تنظیم التزام راهبردی به عنوان یک راهبرد ارتقای خود در حافظه فعال
[
دوره
8,
شماره
31
-
زمستان
سال
1396]
ش
شهنی ییلاق.منیجه
بررسی نقش تنظیم التزام راهبردی به عنوان یک راهبرد ارتقای خود در حافظه فعال
[
دوره
8,
شماره
31
-
زمستان
سال
1396]
ط
طباطبایی.سید موسی
اثربخشی آموزش خود شفقت ورزی بر روی رفاه ذهنی و خود ارزشمندی دانشآموزان دختر دارای اضطراب امتحان
[
دوره
8,
شماره
31
-
زمستان
سال
1396]
ع
عالیپور.سیروس
بررسی نقش تنظیم التزام راهبردی به عنوان یک راهبرد ارتقای خود در حافظه فعال
[
دوره
8,
شماره
31
-
زمستان
سال
1396]
ف
فرخی.حسین
بررسی ساختار عاملی، اعتبار و پایایی فرم فارسی مقیاس سندرم شناختی-توجهی (CAS-1)
[
دوره
8,
شماره
30
-
پاییز
سال
1396]
فرخی.حسین
اثربخشی مداخله مبتنی بر نظریه ذهن و آموزش مهارتهای اجتماعی بر نشانههای اختلال سلوک در کودکان
[
دوره
8,
شماره
28
-
بهار
سال
1396]
ی
یوسفی.فرزانه
نقش واسطه گری مؤلفههای ذهن آگاهی در رابطه بین انواع جهتگیری هدف با هویتهای چهارگانه تحصیلی
[
دوره
8,
شماره
31
-
زمستان
سال
1396]
صفحه اصلی
نقشه سایت
تماس با ما
صفحه اصلی
نقشه سایت
تماس با ما
حقوق این وبسایت متعلق به سامانه مدیریت نشریات دانشگاه آزاد اسلامی است.
حق نشر
©
1403-1400
صفحه اصلی
|
عضویت/ ورود
|
درباره سند
|
تماس با ما
|
[English]
[العربية]
[en]
[ar]
IAU
عضویت/ ورود