• صفحه اصلی
  • درباره سند
  • تماس با ما
  • ثبت نام
  • ورود
  • درخواست سامانه
پیشرفته
  • صفحه اصلی
  • دوره ها
  • دوره 8
  • شماره32 دوره8
  • 32
    شماره 32 دوره 8 زمستان 1395

    XML

    isc pubmed crossref medra doaj doaj
  • فهرست مقالات


      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        1 - بررسی نظریه های تربیتی کودک از دید برتراند راسل در حکایتِ طایفة دزدان گلستان سعدی (بابِ سیرتِ پادشاهان: حکایتِ چهارم
        عباسعلی وفایی مهرداد اکبری گندمانی مهدی رضا کمالی بانیانی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        2 - بینامتنیت قرآن و حدیث در اشعار تعلیمی حافظ شیرازی بر اساس نظریه های ناقدان ادبی
        احمد خواجه ایم سیدمحمد علوی مقدم عباس محمدیان مسلم رجبی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        3 - بررسی الگوی کنشگران حکایت‎های باب نخست کلیله و دمنه
        محمدرضا حاجی آقابابایی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        4 - بازتاب متون تعلیمی ایرانی در ادبیات گرجی
        سیدمحسن حسینی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        5 - بررسی اخلاق مدیریتی در کلیله و دمنه
        فاطمه شیخ لووند تهمینه مستعلی زاد
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        6 - تعلیم تحذیری سعدی در بوستان با رویکرد تحلیل گفتمان انتقادی نظریه فرکلاف
        مهدی نوروز فرنگیس فرهود
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        7 - اخلاق و مولّفه های سنّتی و معاصر آن در شعر نیما
        محمدحسین نیکداراصل داوود رمضانی پارسا علیرضا شانظری
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما

حقوق این وب‌سایت متعلق به سامانه مدیریت نشریات دانشگاه آزاد اسلامی است.
حق نشر © 1404-1400

صفحه اصلی| عضویت/ ورود| درباره سند| تماس با ما|
[English] [العربية] [en] [ar]
  • IAU
  • عضویت/ ورود