ابراهیمی.قربانعلی
تحلیل کارکرد تعلیمی روانشناختی کهنالگوی «جهان» در اشعار ناصرخسرو بر پایۀ نظریۀ ژیلبر دوران
[
دوره14,
شماره
53
- بهارسال
1401]
ابراهیمی.مختار
تحلیل پیوندهای بینامتنیتی قصاید پروین اعتصامی و غزلیات حافظ بر مبنای رویکرد بینامتنیت ژنت
[
دوره14,
شماره
54
- تابستانسال
1401]
احمدبیگی.آرزو
تحلیل کارکرد تعلیمی روانشناختی کهنالگوی «جهان» در اشعار ناصرخسرو بر پایۀ نظریۀ ژیلبر دوران
[
دوره14,
شماره
53
- بهارسال
1401]
اسدپور.سارا
تحلیل ماهیّت شادی و دلالتهای آن در تربیت اجتماعی از دیدگاه قابوسنامه
[
دوره14,
شماره
54
- تابستانسال
1401]
اسکندری شرفی.فرشاد
تحلیل آموزههای اخلاقی و تعلیمی در مثنوی صفاتالعاشقین هلالی جُغتایی
[
دوره14,
شماره
53
- بهارسال
1401]
اشکانی.مریم
تحلیل پیوندهای بینامتنیتی قصاید پروین اعتصامی و غزلیات حافظ بر مبنای رویکرد بینامتنیت ژنت
[
دوره14,
شماره
54
- تابستانسال
1401]
اصفهانی عمران.نعمت
بررسی و تحلیل بنیانهای تعلیمی در رباعیات سعدی
[
دوره14,
شماره
53
- بهارسال
1401]
افراسیاب پور.علی اکبر
موانع کمال و طرق مواجهه با آنها، در منطق الطیر عطار
[
دوره14,
شماره
55
- پاییزسال
1401]
افراسیاب پور.علی اکبر
موانع کمال و طرق مواجهه با آنها، در منطق الطیر عطار
[
دوره14,
شماره
55
- پاییزسال
1401]
اکبرزاده.هادی
بررسی انگارههای تعلیمی در کتاب «مُلستان» اثر میرزا ابراهیم تفرشی (مدایحنگار) (تقلیدی از گلستان سعدی)
[
دوره14,
شماره
56
- زمستانسال
1401]
اکبری زاده.حمزه
بررسی و تحلیل بنیانهای تعلیمی در رباعیات سعدی
[
دوره14,
شماره
53
- بهارسال
1401]
اکبری.ناهید
واکاوی نمودهای شخصیت خودشکوفا در بوستان و گلستان سعدی با رویکرد تطبیقی به نظریه راجرز
[
دوره14,
شماره
54
- تابستانسال
1401]
امیدعلی.حجت اله
بررسی مؤلفههای تربیت درونی در مثنوی مولوی
[
دوره14,
شماره
55
- پاییزسال
1401]