ا

  • ابراهیمی.قربانعلی تحلیل کارکرد تعلیمی‌ روان‌شناختی کهن‌الگوی «جهان» در اشعار ناصرخسرو بر پایۀ نظریۀ ژیلبر دوران [ دوره14, شماره 53 - بهار سال 1401]
  • ابراهیمی.مختار تحلیل پیوندهای بینامتنیتی قصاید پروین اعتصامی و غزلیات حافظ بر مبنای رویکرد بینامتنیت ژنت [ دوره14, شماره 54 - تابستان سال 1401]
  • احمدبیگی.آرزو تحلیل کارکرد تعلیمی‌ روان‌شناختی کهن‌الگوی «جهان» در اشعار ناصرخسرو بر پایۀ نظریۀ ژیلبر دوران [ دوره14, شماره 53 - بهار سال 1401]
  • اسدپور.سارا تحلیل ماهیّت شادی و دلالت‌های آن در تربیت اجتماعی از دیدگاه قابوس‌نامه [ دوره14, شماره 54 - تابستان سال 1401]
  • اسکندری شرفی.فرشاد تحلیل آموزه‌های اخلاقی و تعلیمی در مثنوی صفات‌العاشقین هلالی جُغتایی [ دوره14, شماره 53 - بهار سال 1401]
  • اشکانی.مریم تحلیل پیوندهای بینامتنیتی قصاید پروین اعتصامی و غزلیات حافظ بر مبنای رویکرد بینامتنیت ژنت [ دوره14, شماره 54 - تابستان سال 1401]
  • اصفهانی عمران.نعمت بررسی و تحلیل بنیان‌های تعلیمی در رباعیات سعدی [ دوره14, شماره 53 - بهار سال 1401]
  • افراسیاب پور.علی اکبر موانع کمال و طرق مواجهه با آن‌ها، در منطق الطیر عطار [ دوره14, شماره 55 - پاییز سال 1401]
  • افراسیاب پور.علی اکبر موانع کمال و طرق مواجهه با آن‌ها، در منطق الطیر عطار [ دوره14, شماره 55 - پاییز سال 1401]
  • اکبرزاده.هادی بررسی انگاره‌های تعلیمی در کتاب «مُلستان» اثر میرزا ابراهیم تفرشی (مدایح‌نگار) (تقلیدی از گلستان سعدی) [ دوره14, شماره 56 - زمستان سال 1401]
  • اکبری زاده.حمزه بررسی و تحلیل بنیان‌های تعلیمی در رباعیات سعدی [ دوره14, شماره 53 - بهار سال 1401]
  • اکبری.ناهید واکاوی نمودهای شخصیت خودشکوفا در بوستان و گلستان سعدی با رویکرد تطبیقی به نظریه راجرز [ دوره14, شماره 54 - تابستان سال 1401]
  • امیدعلی.حجت اله بررسی مؤلفه‌های تربیت‌ درونی در مثنوی مولوی [ دوره14, شماره 55 - پاییز سال 1401]