ا

  • افرند خلیل آباد.مجتبی نقش رسانه های جمعی در ارتقای آگاهی از مسئولیت مدنی ورزشی [ دوره14, شماره 3 - پاییز سال 1398]
  • امیری.جهاندار راهکارهای افزایش سواد رسانه ای و اطلاعاتی معلمان [ دوره14, شماره 3 - پاییز سال 1398]

آ

  • آذربرزین.الهام ارائه الگو در استفاده از رسم الخط فارسی در طراحی رابط کاربری بازی های موبایلی [ دوره14, شماره 1 - بهار سال 1398]
  • آزاد.ناصر آسیب‌شناسی صنعت مطبوعات کشور با هدف ارائه الگوی تحولی [ دوره14, شماره 1 - بهار سال 1398]
  • آل قیس.علیرضا تبیین ارتباط میان اقناع رسانه ای شبکه های اجتماعی و سبک زندگی – مورد کاوی تلگرام [ دوره14, شماره 4 - زمستان سال 1398]

ب

  • بابایی مبارکه.معصومه تحلیل مولفه های انگیزه دیدن برنامه های ورزشی از طریق رسانه های دیجیتال آنلاین [ دوره14, شماره 4 - زمستان سال 1398]
  • باقرپور.پیمان ارائه راهکارهای اجرایی برای عوامل اعتمادساز در اخبار سیمای جمهوری اسلامی ایران از منظر استادان، مدیران و خبرنگاران رسانه [ دوره14, شماره 3 - پاییز سال 1398]
  • بخشی.جهانگیر نقش حقوق مالکیت معنوی در شبکه های اجتماعی [ دوره14, شماره 2 - تابستان سال 1398]
  • بخشی.مهدیه بررسی تأثیر کنش گفتاری بر تجربه ارتباطی در میان کاربران اینستاگرام [ دوره14, شماره 3 - پاییز سال 1398]
  • بصیریان.حسین مقابله با تاکتیک عملیات روانی ایجاد تفرقه مذهبی و الزامات سیاستگذاری رسانه ای (مطالعه موردی: خبرگزاری تقریب، تسنیم و ایکنا) [ دوره14, شماره 4 - زمستان سال 1398]
  • بنی هاشمی.محسن تاثیر سواد رسانه ای بر سرمایه فرهنگی مطالعه موردی موسسات فرهنگی قرآنی اصفهان [ دوره14, شماره 3 - پاییز سال 1398]

ت

  • تربتی.سروناز بررسی تأثیر کنش گفتاری بر تجربه ارتباطی در میان کاربران اینستاگرام [ دوره14, شماره 3 - پاییز سال 1398]
  • ترزمی نژاد.سپیده عوامل موثر در توسعه ارتباطات شبکه ای سازمانی به منظور تدوین یک الگو (در بین کارکنان سازمان مرکزی دانشگاه علمی – کاربردی تهران) [ دوره14, شماره 4 - زمستان سال 1398]

ج

  • جعفری.صابر اعتماد و رسانه: عوامل موثر بر اعتماد به رسانه های خبری برون مرزی BBC و VOA فارسی با رویکرد تطبیقی (مورد مطالعه: شهروندان شهر تبریز) [ دوره14, شماره 1 - بهار سال 1398]
  • جعفری.علی رابطه استفاده از بازیهای رایانه ای با پرخاشگـری در میان کودکان (مورد مطالعه: کودکان 8 تا 12 سال شهر اردبیل) [ دوره14, شماره 2 - تابستان سال 1398]
  • جعفری.علی آسیب شناسی برنامه رادیویی سلام ساوالان از دیدگاه مخاطبان [ دوره14, شماره 4 - زمستان سال 1398]

ح

  • حایک.مریم الگوسازی فرهنگی در برنامه های گفت و گو محور (نمونه موردی: برنامه زنده رود شبکه اصفهان) [ دوره14, شماره 1 - بهار سال 1398]
  • حسینی دانا.حمیدرضا طراحی مدل تقاضای شبکه های اجتماعی در ارتباطات میان فردی کاربران ایرانی [ دوره14, شماره 3 - پاییز سال 1398]

خ

  • خدایاری.عباس تحلیل مولفه های انگیزه دیدن برنامه های ورزشی از طریق رسانه های دیجیتال آنلاین [ دوره14, شماره 4 - زمستان سال 1398]
  • خرازی محمدوندی اذر.زهرا مدیریت جریان سازی خبری در روابط عمومی سازمان های دولتی [ دوره14, شماره 1 - بهار سال 1398]
  • خواجه ئیان.داتیس توسعه کارآفرینی رسانه ای سازمانی با استفاده از درگیرسازی مخاطب در پلتفرمهای اجتماعی [ دوره14, شماره 1 - بهار سال 1398]

د

  • دادگران.سیدمحمد تبیین ارتباط میان اقناع رسانه ای شبکه های اجتماعی و سبک زندگی – مورد کاوی تلگرام [ دوره14, شماره 4 - زمستان سال 1398]
  • دلاور.علی عوامل موثر در توسعه ارتباطات شبکه ای سازمانی به منظور تدوین یک الگو (در بین کارکنان سازمان مرکزی دانشگاه علمی – کاربردی تهران) [ دوره14, شماره 4 - زمستان سال 1398]
  • دهداری.طاهره پرخاشگری در کاربران نوجوان بازیهای رایانهای خشن از دیدگاه والدین: تاثیر آموزش سواد رسانهای1391 [ دوره14, شماره 2 - تابستان سال 1398]
  • دهداری.طاهره پرخاشگری در کاربران نوجوان بازیهای رایانهای خشن از دیدگاه والدین: تاثیر آموزش سواد رسانهای1391 [ دوره14, شماره 2 - تابستان سال 1398]

ر

  • رحیمی.طاهره پرخاشگری در کاربران نوجوان بازیهای رایانهای خشن از دیدگاه والدین: تاثیر آموزش سواد رسانهای1391 [ دوره14, شماره 2 - تابستان سال 1398]
  • رزمجو.علی اکبر مقایسه گفتمان خبری صدای آمریکا و بی‌بی‌سی فارسی درباره پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری [ دوره14, شماره 1 - بهار سال 1398]
  • رسولی.محمد رضا تبیین ارتباط میان اقناع رسانه ای شبکه های اجتماعی و سبک زندگی – مورد کاوی تلگرام [ دوره14, شماره 4 - زمستان سال 1398]
  • روشندل اربطانی.طاهر آسیب‌شناسی صنعت مطبوعات کشور با هدف ارائه الگوی تحولی [ دوره14, شماره 1 - بهار سال 1398]

ز

  • زابلی زاده.اردشیر راهکارهای افزایش سواد رسانه ای و اطلاعاتی معلمان [ دوره14, شماره 3 - پاییز سال 1398]
  • زارعی.علی تحلیل مولفه های انگیزه دیدن برنامه های ورزشی از طریق رسانه های دیجیتال آنلاین [ دوره14, شماره 4 - زمستان سال 1398]

س

  • ساکی.امیر بررسی نقش شبکه استانی آفتاب در افزایش سرمایه اجتماعی در بین کارگران شهر اراک [ دوره14, شماره 2 - تابستان سال 1398]
  • ساکی.امیر تأثیر برنامه های ماهواره بر سبک زندگی مردم استان مرکزی (شهر اراک) [ دوره14, شماره 4 - زمستان سال 1398]
  • سپهری.محمدباقر بازنمایی آسیب های اجتماعی در سریال های تلویزیونی (تحلیل محتوای سریال های شبکه سبلان اردبیل در طی سالهای 95-1385) [ دوره14, شماره 4 - زمستان سال 1398]
  • سرابی.سعید ارائه راهکارهای اجرایی برای عوامل اعتمادساز در اخبار سیمای جمهوری اسلامی ایران از منظر استادان، مدیران و خبرنگاران رسانه [ دوره14, شماره 3 - پاییز سال 1398]
  • سلطانی فر.محمد شناسایی عوامل مؤثر بر دیپلماسی فرهنگی در سینمای ایران [ دوره14, شماره 3 - پاییز سال 1398]

ش

  • شاه بدیع زاده.محمد توسعه کارآفرینی رسانه ای سازمانی با استفاده از درگیرسازی مخاطب در پلتفرمهای اجتماعی [ دوره14, شماره 1 - بهار سال 1398]
  • شجاعی.ثاراله پرخاشگری در کاربران نوجوان بازیهای رایانهای خشن از دیدگاه والدین: تاثیر آموزش سواد رسانهای1391 [ دوره14, شماره 2 - تابستان سال 1398]
  • شوکتی.آیت تحلیل مدارهای هویت و دیگری در گفتمان اعتدال‌گرایی (مطالعه موردی: مستندهای انتخابات ریاست‌جمهوری دوره‌های یازدهم و دوازدهم) [ دوره14, شماره 3 - پاییز سال 1398]
  • شیخی.حبیب شناسایی عوامل مؤثر بر دیپلماسی فرهنگی در سینمای ایران [ دوره14, شماره 3 - پاییز سال 1398]

ط

  • ططری.خدیجه نقش حقوق مالکیت معنوی در شبکه های اجتماعی [ دوره14, شماره 2 - تابستان سال 1398]

ع

  • عصاره نژاد دفولی.سینا استخراج و اولویت‌بندی مولفه‌های موثر بر کاهش انتشار محتوای مجرمانه اخلاق عمومی در تلگرام [ دوره14, شماره 1 - بهار سال 1398]
  • علیخانی.پریسا ارائه الگو در استفاده از رسم الخط فارسی در طراحی رابط کاربری بازی های موبایلی [ دوره14, شماره 1 - بهار سال 1398]
  • علیزاده نظری.محمد مقابله با تاکتیک عملیات روانی ایجاد تفرقه مذهبی و الزامات سیاستگذاری رسانه ای (مطالعه موردی: خبرگزاری تقریب، تسنیم و ایکنا) [ دوره14, شماره 4 - زمستان سال 1398]
  • علیشیری.بهرام آسیب‌شناسی صنعت مطبوعات کشور با هدف ارائه الگوی تحولی [ دوره14, شماره 1 - بهار سال 1398]

غ

  • غلامپور.مهدی تاثیر سواد رسانه ای بر سرمایه فرهنگی مطالعه موردی موسسات فرهنگی قرآنی اصفهان [ دوره14, شماره 3 - پاییز سال 1398]
  • غنی زاده.مصطفی شناسایی خرده فرهنگ های نمایشی و چگونگی اشاعه هنجار در شبکه اجتماعی اینستاگرام [ دوره14, شماره 2 - تابستان سال 1398]

ف

  • فرهنگی.علی اکبر طراحی مدل تقاضای شبکه های اجتماعی در ارتباطات میان فردی کاربران ایرانی [ دوره14, شماره 3 - پاییز سال 1398]
  • فیروزیان.ادریس استخراج و اولویت‌بندی مولفه‌های موثر بر کاهش انتشار محتوای مجرمانه اخلاق عمومی در تلگرام [ دوره14, شماره 1 - بهار سال 1398]

ق

  • قادرپور.ادریس نقش رسانه های جمعی در ارتقای آگاهی از مسئولیت مدنی ورزشی [ دوره14, شماره 3 - پاییز سال 1398]
  • قانع.احمدعلی استخراج و اولویت‌بندی مولفه‌های موثر بر کاهش انتشار محتوای مجرمانه اخلاق عمومی در تلگرام [ دوره14, شماره 1 - بهار سال 1398]
  • قلی زاده گللو.شهریار تحلیل ساختار و محتوای مطبوعات محلی از حیث توجه به اصول روزنامه نگاری حرفه ای و توسعه ای(مورد مطالعه:نشریات استان اردبیل) [ دوره14, شماره 4 - زمستان سال 1398]
  • قیومی.احمد طراحی مدل تقاضای شبکه های اجتماعی در ارتباطات میان فردی کاربران ایرانی [ دوره14, شماره 3 - پاییز سال 1398]

ک

م

  • محقق.سید محمد مهدی احکام رسانه از منظر فقه شیعه [ دوره14, شماره 2 - تابستان سال 1398]
  • محمدی.افشین مدیریت جریان سازی خبری در روابط عمومی سازمان های دولتی [ دوره14, شماره 1 - بهار سال 1398]
  • مسعودی.امیدعلی مولفه های همگرایی رسانه ای خبرگزاری های ایرنا وفرانس پرس در انتخابات 1396ریاست جمهوری ایران و فرانسه [ دوره14, شماره 2 - تابستان سال 1398]
  • مسیبی کشتلی.مهدی تحلیل مولفه های انگیزه دیدن برنامه های ورزشی از طریق رسانه های دیجیتال آنلاین [ دوره14, شماره 4 - زمستان سال 1398]
  • مظفری.افسانه مدیریت جریان سازی خبری در روابط عمومی سازمان های دولتی [ دوره14, شماره 1 - بهار سال 1398]
  • مظفری.افسانه شناسایی عوامل مؤثر بر دیپلماسی فرهنگی در سینمای ایران [ دوره14, شماره 3 - پاییز سال 1398]
  • مظفری.افسانه عوامل موثر در توسعه ارتباطات شبکه ای سازمانی به منظور تدوین یک الگو (در بین کارکنان سازمان مرکزی دانشگاه علمی – کاربردی تهران) [ دوره14, شماره 4 - زمستان سال 1398]
  • موقر.منظر رابطه استفاده از بازیهای رایانه ای با پرخاشگـری در میان کودکان (مورد مطالعه: کودکان 8 تا 12 سال شهر اردبیل) [ دوره14, شماره 2 - تابستان سال 1398]
  • مهرپرور.سمانه نقش سینما در توسعه و ترویج پیام‌های سلامت؛ بازنمایی شاخص‌های سلامت در فیلم سینمایی لانتوری [ دوره14, شماره 2 - تابستان سال 1398]
  • میرسلیمانی.محمد حسین نقش رسانه های جمعی در ارتقای آگاهی از مسئولیت مدنی ورزشی [ دوره14, شماره 3 - پاییز سال 1398]

ن

  • نادریان.مسعود نقش رسانه های جمعی در ارتقای آگاهی از مسئولیت مدنی ورزشی [ دوره14, شماره 3 - پاییز سال 1398]
  • نجاتی.میثم ارائه راهکارهای اجرایی برای عوامل اعتمادساز در اخبار سیمای جمهوری اسلامی ایران از منظر استادان، مدیران و خبرنگاران رسانه [ دوره14, شماره 3 - پاییز سال 1398]
  • نظری منظم.هادی مقایسه گفتمان خبری صدای آمریکا و بی‌بی‌سی فارسی درباره پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری [ دوره14, شماره 1 - بهار سال 1398]
  • نعمتی آهنگر.ذبیح اله آسیب‌شناسی صنعت مطبوعات کشور با هدف ارائه الگوی تحولی [ دوره14, شماره 1 - بهار سال 1398]
  • نوربخش.مهوش تحلیل مولفه های انگیزه دیدن برنامه های ورزشی از طریق رسانه های دیجیتال آنلاین [ دوره14, شماره 4 - زمستان سال 1398]
  • نوری ممرآبادی.علی مقایسه گفتمان خبری صدای آمریکا و بی‌بی‌سی فارسی درباره پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری [ دوره14, شماره 1 - بهار سال 1398]