ن

  • نرگسیان.عباس بررسی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر در شهرت رسانه‌ای کانال‌های خبری در پیام‌رسان‌ها [ دوره15, شماره 1 - بهار سال 1399]
  • نسیمی.محمدعلی رویکرد کیفی مدل اثربخشی جایگذاری برند ورزشی در رسانه [ دوره15, شماره 3 - پاییز سال 1399]
  • نسیمی.مهرشاد رویکرد کیفی مدل اثربخشی جایگذاری برند ورزشی در رسانه [ دوره15, شماره 3 - پاییز سال 1399]
  • نظامی.پریسا بررسی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر در شهرت رسانه‌ای کانال‌های خبری در پیام‌رسان‌ها [ دوره15, شماره 1 - بهار سال 1399]