م

  • محمدی.نصرالله رویکرد کیفی مدل اثربخشی جایگذاری برند ورزشی در رسانه [ دوره15, شماره 3 - پاییز سال 1399]
  • مرتضوی.سمیرا سادات بررسی تاثیر گسترش شبکه‌های اجتماعی بر توسعه کارآفرینی: تبیین نقش تعدیل‌گر زیرساخت‌های فناوری‌های دیجیتال و هنجارهای اجتماعی [ دوره15, شماره 2 - تابستان سال 1399]
  • مسعودی.امیدعلی حق کاربران برنظارت الکترونی وحفظ حریم خصوصی درجامعه اطلاعاتی [ دوره15, شماره 3 - پاییز سال 1399]
  • مظفری.افسانه مهمترین مسائل شبکه‌های اجتماعی مجازی در افق 1404 ایران بر مبنای آینده پژوهی مرکز ترند وان (با تأکید بر مسائل سیاسی، اجتماعی و اقتصادی) [ دوره15, شماره 4 - زمستان سال 1399]
  • مظفری.افسانه بررسی کارکرد روابط عمومی سازمانها در مدیریت بحران بلایای طبیعی مطالعه موردی عملکرد روابط عمومی بنیاد مسکن استان تهران در بازسازی مناطق زلزله زده قصر شیرین [ دوره15, شماره 1 - بهار سال 1399]
  • مظفری.افسانه بررسی ابعاد بروز و ظهور پلتفرم کلاب هاوس در ایران [ دوره15, شماره 4 - زمستان سال 1399]
  • مظفری.افسانه تبیین نقش شبکه‌های اجتماعی مجازی بر رفتار اقتصادی زنان تهرانی در دوره پسا تحریم با تأکید بر زنانه شدن اقتصاد خانگی [ دوره15, شماره 4 - زمستان سال 1399]
  • مظفری.افسانه جایگاه "رویکرد ارتباطی"در آموزش زبان فارسی به غیر فارسی‌زبانان (بررسی دیدگاه استادان باسابقه) [ دوره15, شماره 2 - تابستان سال 1399]
  • ملکیان.نازنین بررسی رابطه سواد رسانه‌ای با حفظ حریم خصوصی در فضای مجازی (مورد مطالعه: نوجوانان منطقه 5 تهران) [ دوره15, شماره 4 - زمستان سال 1399]