ا

  • اسلامی.حسین شناسایی نقش پیشرفت فناوری‌های حوزه رسانه در اقتصاد [ دوره15, شماره 3 - پاییز سال 1399]
  • اسلامی.حسین سواد رسانه‌ای؛ ضامن حفظ و گسترش قلمرو سایبری [ دوره15, شماره 3 - پاییز سال 1399]
  • اسماعیلی.رضا پیامدهای شفافیت رسانه‌ای در ایران [ دوره15, شماره 4 - زمستان سال 1399]
  • الوندی.هومن مهمترین مسائل شبکه‌های اجتماعی مجازی در افق 1404 ایران بر مبنای آینده پژوهی مرکز ترند وان (با تأکید بر مسائل سیاسی، اجتماعی و اقتصادی) [ دوره15, شماره 4 - زمستان سال 1399]
  • امیرنژاد.سعید رویکرد کیفی مدل اثربخشی جایگذاری برند ورزشی در رسانه [ دوره15, شماره 3 - پاییز سال 1399]
  • ایمانی.جاوید سواد رسانه‌ای؛ ضامن حفظ و گسترش قلمرو سایبری [ دوره15, شماره 3 - پاییز سال 1399]

ب

  • بروجردی علوی.مهدخت جایگاه حقوق و مسئولیت‌های اجتماعی روزنامه‌نگاران در مطبوعات امروز ایران (بررسی دیدگاه‌های روزنامه‌نگاران، استادان ارتباطات، حقوقدانان و مدیران مسئول روزنامه‌ها) [ دوره15, شماره 1 - بهار سال 1399]
  • بزاززادگان.نیما تبیین نقش شبکه‌های اجتماعی مجازی بر رفتار اقتصادی زنان تهرانی در دوره پسا تحریم با تأکید بر زنانه شدن اقتصاد خانگی [ دوره15, شماره 4 - زمستان سال 1399]
  • بشیر.حسن شرایط سیاسی سینمای ایران در دهۀ هفتاد؛ تحلیل گفتمان شفاهی فیلم «موج مرده» [ دوره15, شماره 2 - تابستان سال 1399]
  • بصیری.علی جایگاه رسانه در تحلیل رابطه بانک‌ها با سپرده‌گذاران در عقد وکالت [ دوره15, شماره 3 - پاییز سال 1399]
  • بی بک آبادی.غزال بررسی فرهنگ و زندگی روزمره در شبکه اجتماعی فیس بوک [ دوره15, شماره 2 - تابستان سال 1399]

ت

  • تاج پور.مهدی بررسی تاثیر شبکه های اجتماعی مجازی بر قصد کارآفرینانه [ دوره15, شماره 1 - بهار سال 1399]
  • تراب زاده.لیلا سواد رسانه‌ای؛ ضامن حفظ و گسترش قلمرو سایبری [ دوره15, شماره 3 - پاییز سال 1399]
  • تفرجی.زینب رابطه میزان تماشای برنامه‌های شبکه استانی سبلان با تغییر رفتارهای زیست محیطی (مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل) [ دوره15, شماره 3 - پاییز سال 1399]
  • تقی پور.فائزه پیامدهای شفافیت رسانه‌ای در ایران [ دوره15, شماره 4 - زمستان سال 1399]

ج

  • جرجانی.شهرام نقش شایعه های اقتصادی بر روند توسعه ملی و راه های رسانه ای مقابله با آن با تاکید بر شبکه اجتماعی تلگرام [ دوره15, شماره 1 - بهار سال 1399]
  • جعفری.علی رابطه میزان تماشای برنامه‌های شبکه استانی سبلان با تغییر رفتارهای زیست محیطی (مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل) [ دوره15, شماره 3 - پاییز سال 1399]

ح

  • حاجی.حامد بررسی کارکرد روابط عمومی سازمانها در مدیریت بحران بلایای طبیعی مطالعه موردی عملکرد روابط عمومی بنیاد مسکن استان تهران در بازسازی مناطق زلزله زده قصر شیرین [ دوره15, شماره 1 - بهار سال 1399]
  • حاجیوند دستگردی.مهرداد نحوۀ برجسته‌سازی مهمترین مسائل اجتماعی جامعۀ ایران در اخبار سیمای جمهوری اسلامی ایران (مطالعۀ موردی: بخش خبری 30 :20) [ دوره15, شماره 1 - بهار سال 1399]
  • حسن زاده سبلویی.نسرین جایگاه "رویکرد ارتباطی"در آموزش زبان فارسی به غیر فارسی‌زبانان (بررسی دیدگاه استادان باسابقه) [ دوره15, شماره 2 - تابستان سال 1399]
  • حسین زاده.محمدصالح بررسی و تحلیل نقش فرهنگی رسانه‌های جبهه مقاومت در مدیریت افکار عمومی (مطالعه موردی: بحران سوریه) [ دوره15, شماره 3 - پاییز سال 1399]
  • حسینی دانا.حمیدرضا راهکارها‌ی بهینه سازی نظام اطلاع رسانی شهرداری تهران با رویکرد استفاده از نخبگان مردمی در توسعۀ اقتصاد شهری [ دوره15, شماره 1 - بهار سال 1399]
  • حسینی.الهه بررسی تاثیر شبکه های اجتماعی مجازی بر قصد کارآفرینانه [ دوره15, شماره 1 - بهار سال 1399]

خ

  • خلجی.علی ارائه راهکارهای عملیاتی برای خبرگزاری صدا و سیما در مدیریت هیجانات اجتماعی منفی [ دوره15, شماره 3 - پاییز سال 1399]
  • خواجه ئیان.داتیس چهار رویکرد به روش‌شناسی مقاله‌های مفهومی [ دوره15, شماره 2 - تابستان سال 1399]
  • خوش زبان.علی «نقش مؤلفه‌های شناختی و زیبایی شناختی سواد رسانه‌ای در توسعه سرمایه اجتماعی در بین شهروندان تهرانی» [ دوره15, شماره 1 - بهار سال 1399]
  • خوشنویس.ناهید رعایت اخلاق حرفه ای در تلگرام خبری ( انتخابات ریاست جمهوری 1396 ) [ دوره15, شماره 2 - تابستان سال 1399]
  • خیرالهی.محمد علی جایگاه رسانه در تحلیل رابطه بانک‌ها با سپرده‌گذاران در عقد وکالت [ دوره15, شماره 3 - پاییز سال 1399]

ر

  • رحمان زاده.سیدعلی تبیین نقش شبکه‌های اجتماعی مجازی بر رفتار اقتصادی زنان تهرانی در دوره پسا تحریم با تأکید بر زنانه شدن اقتصاد خانگی [ دوره15, شماره 4 - زمستان سال 1399]
  • رضوانی.مهران بررسی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر در شهرت رسانه‌ای کانال‌های خبری در پیام‌رسان‌ها [ دوره15, شماره 1 - بهار سال 1399]
  • روشندل اربطانی.طاهر طراحی چارچوب سنجش اثربخشی تبلیغات شرکت‌های تولیدی محصولات بهداشتی ایرانی در شبکه اجتماعی اینستاگرام [ دوره15, شماره 2 - تابستان سال 1399]

ز

  • زابلی زاده.اردشیر نحوۀ برجسته‌سازی مهمترین مسائل اجتماعی جامعۀ ایران در اخبار سیمای جمهوری اسلامی ایران (مطالعۀ موردی: بخش خبری 30 :20) [ دوره15, شماره 1 - بهار سال 1399]
  • زارعی متین.حسن طراحی الگوی تصویرپردازی مبتنی بر آیات و روایات از مهدویت [ دوره15, شماره 2 - تابستان سال 1399]
  • زمانی.عباس پیامدهای شفافیت رسانه‌ای در ایران [ دوره15, شماره 4 - زمستان سال 1399]

س

  • ساعی.محمد حسین ارائه راهکارهای عملیاتی برای خبرگزاری صدا و سیما در مدیریت هیجانات اجتماعی منفی [ دوره15, شماره 3 - پاییز سال 1399]
  • ساکی.امیر بررسی نقش شبکه استانی آفتاب در مشارکت سیاسی مردم استان مرکزی (شهر اراک) [ دوره15, شماره 4 - زمستان سال 1399]
  • سام بند.میثم نقش برنامه‌های سیمای جمهوری اسلامی ایران در کاهش فقر انسانی [ دوره15, شماره 4 - زمستان سال 1399]
  • سلام زاده.آیدین بررسی تاثیر شبکه های اجتماعی مجازی بر قصد کارآفرینانه [ دوره15, شماره 1 - بهار سال 1399]
  • سلام زاده.آیدین بررسی تاثیر گسترش شبکه‌های اجتماعی بر توسعه کارآفرینی: تبیین نقش تعدیل‌گر زیرساخت‌های فناوری‌های دیجیتال و هنجارهای اجتماعی [ دوره15, شماره 2 - تابستان سال 1399]
  • سلطانی فر.محمد بررسی فرهنگ و زندگی روزمره در شبکه اجتماعی فیس بوک [ دوره15, شماره 2 - تابستان سال 1399]
  • سیاح.احمد طراحی الگوی تصویرپردازی مبتنی بر آیات و روایات از مهدویت [ دوره15, شماره 2 - تابستان سال 1399]

ش

  • شرف الدین.سیدحسین طراحی الگوی تصویرپردازی مبتنی بر آیات و روایات از مهدویت [ دوره15, شماره 2 - تابستان سال 1399]
  • شریفی.طیبه بررسی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر در شهرت رسانه‌ای کانال‌های خبری در پیام‌رسان‌ها [ دوره15, شماره 1 - بهار سال 1399]
  • شکری.مهدیه جایگاه حقوق و مسئولیت‌های اجتماعی روزنامه‌نگاران در مطبوعات امروز ایران (بررسی دیدگاه‌های روزنامه‌نگاران، استادان ارتباطات، حقوقدانان و مدیران مسئول روزنامه‌ها) [ دوره15, شماره 1 - بهار سال 1399]
  • شیری.طهمورث رعایت اخلاق حرفه ای در تلگرام خبری ( انتخابات ریاست جمهوری 1396 ) [ دوره15, شماره 2 - تابستان سال 1399]

ص

  • صادقی.جواد نحوۀ برجسته‌سازی مهمترین مسائل اجتماعی جامعۀ ایران در اخبار سیمای جمهوری اسلامی ایران (مطالعۀ موردی: بخش خبری 30 :20) [ دوره15, شماره 1 - بهار سال 1399]
  • صادقی.جواد ارائه راهکارهای عملیاتی برای خبرگزاری صدا و سیما در مدیریت هیجانات اجتماعی منفی [ دوره15, شماره 3 - پاییز سال 1399]
  • صالحی صدقیانی.جمشید نقش برنامه‌های سیمای جمهوری اسلامی ایران در کاهش فقر انسانی [ دوره15, شماره 4 - زمستان سال 1399]

ع

  • عقیلی.سید وحید طراحی چارچوب سنجش اثربخشی تبلیغات شرکت‌های تولیدی محصولات بهداشتی ایرانی در شبکه اجتماعی اینستاگرام [ دوره15, شماره 2 - تابستان سال 1399]

ف

  • فردی.محمدحسین بررسی رابطه سواد رسانه‌ای با حفظ حریم خصوصی در فضای مجازی (مورد مطالعه: نوجوانان منطقه 5 تهران) [ دوره15, شماره 4 - زمستان سال 1399]
  • فرهنگی.علی اکبر شناسایی نقش پیشرفت فناوری‌های حوزه رسانه در اقتصاد [ دوره15, شماره 3 - پاییز سال 1399]
  • فرهنگی.علی اکبر نقش برنامه‌های سیمای جمهوری اسلامی ایران در کاهش فقر انسانی [ دوره15, شماره 4 - زمستان سال 1399]
  • فلاح.اکبر جایگاه رسانه در تحلیل رابطه بانک‌ها با سپرده‌گذاران در عقد وکالت [ دوره15, شماره 3 - پاییز سال 1399]

ق

  • قائدی.محمدرضا نقش برنامه‌های سیمای جمهوری اسلامی ایران در کاهش فقر انسانی [ دوره15, شماره 4 - زمستان سال 1399]

ک

  • کارآموزیان.مرتضی شناسایی نقش پیشرفت فناوری‌های حوزه رسانه در اقتصاد [ دوره15, شماره 3 - پاییز سال 1399]
  • کرمانی.حسین تحلیل گفتمان رئیس جمهور ایران در خصوص همه‌گیری کرونا؛ مطالعه موردی سخنرانی‌ها در هیأت دولت و ستاد ملی کرونا [ دوره15, شماره 4 - زمستان سال 1399]

گ

  • گودرزی.محمد طراحی چارچوب سنجش اثربخشی تبلیغات شرکت‌های تولیدی محصولات بهداشتی ایرانی در شبکه اجتماعی اینستاگرام [ دوره15, شماره 2 - تابستان سال 1399]

م

  • محمدی.نصرالله رویکرد کیفی مدل اثربخشی جایگذاری برند ورزشی در رسانه [ دوره15, شماره 3 - پاییز سال 1399]
  • مرتضوی.سمیرا سادات بررسی تاثیر گسترش شبکه‌های اجتماعی بر توسعه کارآفرینی: تبیین نقش تعدیل‌گر زیرساخت‌های فناوری‌های دیجیتال و هنجارهای اجتماعی [ دوره15, شماره 2 - تابستان سال 1399]
  • مسعودی.امیدعلی حق کاربران برنظارت الکترونی وحفظ حریم خصوصی درجامعه اطلاعاتی [ دوره15, شماره 3 - پاییز سال 1399]
  • مظفری.افسانه مهمترین مسائل شبکه‌های اجتماعی مجازی در افق 1404 ایران بر مبنای آینده پژوهی مرکز ترند وان (با تأکید بر مسائل سیاسی، اجتماعی و اقتصادی) [ دوره15, شماره 4 - زمستان سال 1399]
  • مظفری.افسانه بررسی کارکرد روابط عمومی سازمانها در مدیریت بحران بلایای طبیعی مطالعه موردی عملکرد روابط عمومی بنیاد مسکن استان تهران در بازسازی مناطق زلزله زده قصر شیرین [ دوره15, شماره 1 - بهار سال 1399]
  • مظفری.افسانه بررسی ابعاد بروز و ظهور پلتفرم کلاب هاوس در ایران [ دوره15, شماره 4 - زمستان سال 1399]
  • مظفری.افسانه تبیین نقش شبکه‌های اجتماعی مجازی بر رفتار اقتصادی زنان تهرانی در دوره پسا تحریم با تأکید بر زنانه شدن اقتصاد خانگی [ دوره15, شماره 4 - زمستان سال 1399]
  • مظفری.افسانه جایگاه "رویکرد ارتباطی"در آموزش زبان فارسی به غیر فارسی‌زبانان (بررسی دیدگاه استادان باسابقه) [ دوره15, شماره 2 - تابستان سال 1399]
  • ملکیان.نازنین بررسی رابطه سواد رسانه‌ای با حفظ حریم خصوصی در فضای مجازی (مورد مطالعه: نوجوانان منطقه 5 تهران) [ دوره15, شماره 4 - زمستان سال 1399]

ن

  • نرگسیان.عباس بررسی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر در شهرت رسانه‌ای کانال‌های خبری در پیام‌رسان‌ها [ دوره15, شماره 1 - بهار سال 1399]
  • نسیمی.محمدعلی رویکرد کیفی مدل اثربخشی جایگذاری برند ورزشی در رسانه [ دوره15, شماره 3 - پاییز سال 1399]
  • نسیمی.مهرشاد رویکرد کیفی مدل اثربخشی جایگذاری برند ورزشی در رسانه [ دوره15, شماره 3 - پاییز سال 1399]
  • نظامی.پریسا بررسی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر در شهرت رسانه‌ای کانال‌های خبری در پیام‌رسان‌ها [ دوره15, شماره 1 - بهار سال 1399]

ه

  • هادی زاده.مرتضی بررسی تاثیر گسترش شبکه‌های اجتماعی بر توسعه کارآفرینی: تبیین نقش تعدیل‌گر زیرساخت‌های فناوری‌های دیجیتال و هنجارهای اجتماعی [ دوره15, شماره 2 - تابستان سال 1399]
  • هاشم‌خانلو.محمدحسن شرایط سیاسی سینمای ایران در دهۀ هفتاد؛ تحلیل گفتمان شفاهی فیلم «موج مرده» [ دوره15, شماره 2 - تابستان سال 1399]
  • هاشمی.شهناز مهمترین مسائل شبکه‌های اجتماعی مجازی در افق 1404 ایران بر مبنای آینده پژوهی مرکز ترند وان (با تأکید بر مسائل سیاسی، اجتماعی و اقتصادی) [ دوره15, شماره 4 - زمستان سال 1399]
  • هاشمیان.سیدمحمدحسین طراحی الگوی تصویرپردازی مبتنی بر آیات و روایات از مهدویت [ دوره15, شماره 2 - تابستان سال 1399]