ع

  • عابدی.احمد اثربخشی آموزش بازی درمانی با مدل فیلیال تراپی بر ترس ویروس کرونا در کودکان دختر [ دوره24, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • عابدینی.مریم تاثیر خودمهارگری بر بهزیستی هیجانی با میانجی‌گری شفقت خود و تنظیم هیجان در بیماران سرطانی [ دوره24, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • عارفی.مختار اثربخشی آموزش رویکرد هیجان مدار به شیوه گروهی بر افسردگی و بهزیستی اجتماعی زنان آسیب‌دیده از خیانت زناشویی [ دوره24, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • عباسی اسفجیر.علی اصغر مدل معادلات ساختاری تأثیر سرزندگی تحصیلی بر خلاقیت با نقش واسطه‌ گری سواد‌ رایانه‌ای دانشجویان [ دوره24, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • عباسی.مسلم مقایسۀ اثربخشی طرحوارۀ درمانی ذهنیت‌مدار و آموزش کنترل تکانه بر خودکنترلی و خودکارآمدی رفتاری- هیجانی پسران دارای اختلال بی نظمی خلق اخلالگر [ دوره24, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • عبدالمحمدی.کریم طراحی برنامه آموزش کارکردهای اجرایی و بررسی اثربخشی آن بر ارتقای نظریه ذهن کودکان 6 تا 8 ساله با اختلال نارسایی توجه / بیش‌فعالی [ دوره24, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • عبدی.آرزو تأثیر سبک‌های اسنادی و خطاهای شناختی بر تمایل به خودکشی در بین جوانان تحصیلکرده 20 تا 35 ساله مراجعه کننده به مراکز سلامت روان [ دوره24, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • عریضی.حمیدرضا واکاوی و کشف مدل های رفتار مبتنی برکار در کارکنان پلیس پیشگیری تهران: یک مطالعه کیفی [ دوره24, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • عریضی.حمیدرضا مقایسه درصد انتخاب کالای حد وسط در دو گروه عاطفه مثبت و منفی و گشودگی بالا و پایین نسبت به احساسات در دانشجویان لیسانس و ارشد روان‌شناسی [ دوره24, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • عسکری زاده.قاسم اثربخشی هنردرمانی بر پایۀ نقاشی، بر اختلال اضطراب عمومی و ترس از آسیب فیزیکی در دانش‌آموزان پسر پایۀ چهارم دبستان [ دوره24, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • علیزاده.ابراهیم اعتباریابی رزومه ویدئویی به منظور سنجش شایستگی‌های دانشجویان براساس نظریه تعمیم‌پذیری [ دوره24, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • علیزاده.حمید طراحی برنامه آموزش کارکردهای اجرایی و بررسی اثربخشی آن بر ارتقای نظریه ذهن کودکان 6 تا 8 ساله با اختلال نارسایی توجه / بیش‌فعالی [ دوره24, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • علیمردانی.سروش پیش بینی سبک‌های فرزندپروری بر اساس انگیزش تحصیلی و تفکر انتقادی با میانجی گری سخت‌رویی دانش‌آموزان دختر دوره دوم دبستان [ دوره24, شماره 4 - زمستان سال 1402]