احمدی.پروین
عوامل مؤثر بر آسیب¬های توسعه حرفه¬ای دانشجو معلمان
[
دوره20,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
احمدی.فاطمه زهرا
تحليل مفهوم شايستگي ديجيتال در نظام تربيت عمومي
[
دوره20,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
اخوان تفتی.مهناز
نمودها و فراوانیی خشونتنمادین در برنامه درسیی دوره ابتدایی مدارس تهران
[
دوره20,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
اسدیان عباس بلاغی.سیروس
بررسی ترجیحات والدین و مربیان پیش از دبستان در خصوص برنامه درسی این دوره
[
دوره20,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
اسدیان.سیروس
بررسی ترجیحات والدین و مربیان پیش از دبستان در خصوص برنامه درسی این دوره
[
دوره20,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
اشکان.فرشته
نمودها و فراوانیی خشونتنمادین در برنامه درسیی دوره ابتدایی مدارس تهران
[
دوره20,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
اکبری.احمد
شاخص¬ها و مؤلفه¬های برنامه¬درسی تربیت دینی در دانشگاه: سنتزپژوهی پیشینه پژوهشی براساس رویکرد روبرتس
[
دوره20,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
امیری.پاکزاد
بازنمایی تجارب زیستة معلمان از چالش¬های تدریس در کلاس¬های چندپایة دوزبانه
[
دوره20,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
انصاری زاده.فهیمه
شناسایی راهکارهای اجرای رویکرد یادگیری مشارکتی بهمنظور پرورش مهارتهای رهبری دانش¬آموزان دوره ابتدایی از طریق فراترکیب و گروه کانونی
[
دوره20,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
ایران نژاد.الهام
اثربخشی آموزش حضوری و مجازی بسته جامع آموزش شهروندی بر رفتارهای سیاسی، مدنی و اجتماعی دانشجویان
[
دوره20,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
آ
آقاخانی.مرضیه
ارایه مدل مدرسه کارآمد برای دوره ابتدایی آموزش و پرورش دولتی ایران
[
دوره20,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
آیت اللهی.مینو
تحليل مفهوم شايستگي ديجيتال در نظام تربيت عمومي
[
دوره20,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
ب
بادله.علیرضا
شناسایی عوامل مؤثر بر تعامل بین دانشجو معلمان کارورز با مدیران مدارس و معلمان راهنما جهت پیشبرد اهداف کارورزی
[
دوره20,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
باقری.خسرو
طراحی چارچوب مفهومی جهت واکاوی برنامه درسی اجرایی در کلاس، از منظر نظریه انسانعامل
[
دوره20,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
بدری.رحیم
تدوین برنامه آموزشی ریاضی مبتنی بر نظریه یادگیری زایشی برای دانشآموزان دوره متوسطه اول
[
دوره20,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
بنی عامریان.مریم
واکاوی و تبیین الگوهای برنامه درسی آموزش عالی در ایران
[
دوره20,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
بهادری.بهناز
طراحی چارچوب مفهومی جهت واکاوی برنامه درسی اجرایی در کلاس، از منظر نظریه انسانعامل
[
دوره20,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
پ
پورقاز.شیرین
شناسایی عوامل مؤثر بر تعامل بین دانشجو معلمان کارورز با مدیران مدارس و معلمان راهنما جهت پیشبرد اهداف کارورزی
[
دوره20,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
پیری.موسی
تجربیات معلمان از جایگاه هنر و چالشهای آموزش آن در دوران آموزش مجازی
[
دوره20,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
ت
ترکاشوندی.پروین
طراحی و اعتباریابی الگوی آموزش مصرف بهینه انرژی در دوره ابتدایی
[
دوره20,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
ترکمان اسدی.مهشید
کشف ابعاد تدریس مبحث ذرات زیراتمی درس شیمی، پایه دهم، براساس نظریه PCK، با روش دلفی
[
دوره20,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
ترکی نیسیلنی.بتول
تجارب زیسته دانشجویان فنی و مهندسی ایرانی مشغول به تحصیل در دانشگاههای استرالیا از فرآیند تدریس
[
دوره20,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
تقی پور حویزی.پرنیان
رابطه بین روش ها و فنون تدریس اساتید با نقش میانجی شایستگی های تربیت اجتماعی دموکراتیک
[
دوره20,
شماره
1
- بهارسال
1402]
جعفری هرندی.رضا
شناسایی موانع بازدارنده اجرای برنامه درسي سازگارانه در دوره ابتدایی
[
دوره20,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
جعفری هرندی.رضا
طراحی الگوی بازنگری برنامه درسی علوم تجربی دوره ابتدایی مبتنی بر دیدگاه یادگیری عمیق فولن: یک مطالعه سنتزپژوهی
[
دوره20,
شماره
1
- بهارسال
1402]
جنتیان.امیرحسین
ارائه الگوی برنامه درسی آموزش جنسی و اعتبارسنجی آن بر مبنای تجربیات مربیان بهداشت مدارس متوسطه شهر اصفهان
[
دوره20,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
جوادی پور.محمد
واکاوی و تبیین الگوهای برنامه درسی آموزش عالی در ایران
[
دوره20,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
ح
حاجی حسین نژاد.غلامرضا
کشف و ارائه الگوی مفهومی برنامه درسی پنهان در مدارس متوسطه (مطالعه موردی شهر سنندج)
[
دوره20,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
حذرخانی.حسن
تحليل مفهوم شايستگي ديجيتال در نظام تربيت عمومي
[
دوره20,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
حسین زاده.روژین
طراحی برنامه درسی تربیت شهروند الکترونیک در دوره ابتدایی
[
دوره20,
شماره
1
- بهارسال
1402]
حق جو.سعید
تحلیل ابعاد عملگرایی آموزشی در تدوین مبحث تابع کتابهای درسی ریاضی
[
دوره20,
شماره
1
- بهارسال
1402]
خ
خسروی.محبوبه
کشف ابعاد تدریس مبحث ذرات زیراتمی درس شیمی، پایه دهم، براساس نظریه PCK، با روش دلفی
[
دوره20,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
خلاقی.علی اصغر
طراحی الگوی برنامه درسی مهارت¬آموزی در دوره اول متوسطه
[
دوره20,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
ذ
ذوالقدری.پروین
تجارب زیسته اساتید دانشگاه پیام نور از چالشهای ارزشیابی آنلاین در دوران همه گیری کرونا
[
دوره20,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
ر
رازانی.نرگس
طراحی الگوی برنامه درسی مهارت¬آموزی در دوره اول متوسطه
[
دوره20,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
رحیمی.سمیه
واکاوی و تبیین الگوهای برنامه درسی آموزش عالی در ایران
[
دوره20,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
رنجدوست.شهرام
طراحی و اعتباربخشی الگوی برنامه درسی هنر آمیخته به طنز در دوره ابتدایی
[
دوره20,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
رنجدوست.شهرام
طراحی و اعتباریابی الگوی آموزش مصرف بهینه انرژی در دوره ابتدایی
[
دوره20,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
زارع جعفری زواره.محمود
شاخص¬ها و مؤلفه¬های برنامه¬درسی تربیت دینی در دانشگاه: سنتزپژوهی پیشینه پژوهشی براساس رویکرد روبرتس
[
دوره20,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
زارعان.زهره
عوامل مؤثر بر آسیب¬های توسعه حرفه¬ای دانشجو معلمان
[
دوره20,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
زیرک.مهدی
شاخص¬ها و مؤلفه¬های برنامه¬درسی تربیت دینی در دانشگاه: سنتزپژوهی پیشینه پژوهشی براساس رویکرد روبرتس
[
دوره20,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
س
سعیدی.بتول
شناسایی و تحلیل روندهای پژوهش برنامه درسی در آموزش عالی ایران
[
دوره20,
شماره
1
- بهارسال
1402]
سلطانی.اصغر
شناسایی و تحلیل روندهای پژوهش برنامه درسی در آموزش عالی ایران
[
دوره20,
شماره
1
- بهارسال
1402]
سلیمی.مستانه
شناسایی ، اعتباریابی و مدل عوامل موثر بر چابکی یادگیری در یادگیری الکترونیکی در نظام آموزش و پرورش
[
دوره20,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
سماوی.سید عبدالوهاب
رابطه بین روش ها و فنون تدریس اساتید با نقش میانجی شایستگی های تربیت اجتماعی دموکراتیک
[
دوره20,
شماره
1
- بهارسال
1402]
سیدکلان.سید محمد
تحلیلی بر میزان تناسب بین روش¬های تدریس علوم ¬تجربی آموزگاران دوره ابتدایی از منظر میزان توجه به دانش محتوایی – تربیتی(pck): پژوهش انتقادی
[
دوره20,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
ش
شاکری.رضا
کشف و ارائه الگوی مفهومی برنامه درسی پنهان در مدارس متوسطه (مطالعه موردی شهر سنندج)
[
دوره20,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
شاه طالبی.بدری
ارایه مدل مدرسه کارآمد برای دوره ابتدایی آموزش و پرورش دولتی ایران
[
دوره20,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
شاه طالبی.بدری
ارائه الگوی برنامه درسی آموزش جنسی و اعتبارسنجی آن بر مبنای تجربیات مربیان بهداشت مدارس متوسطه شهر اصفهان
[
دوره20,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
شاه ملکی.میثم
سنتزپژوهی شاخصها و مؤلفههای برنامهدرسی تربیت اقتصادی
[
دوره20,
شماره
1
- بهارسال
1402]
شفیع پور.فرهاد
ساخت و اعتباریابی مقیاس تدریس محتوای کتابهای درسی دوره ابتدایی با رویکرد کارآفرینی
[
دوره20,
شماره
1
- بهارسال
1402]
شیخکانلوی میلان.امین
طراحی و اعتباربخشی الگوی برنامه درسی هنر آمیخته به طنز در دوره ابتدایی
[
دوره20,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
شیخی فینی.علی اکبر
رابطه بین روش ها و فنون تدریس اساتید با نقش میانجی شایستگی های تربیت اجتماعی دموکراتیک
[
دوره20,
شماره
1
- بهارسال
1402]
ص
صادقی.علیرضا
سنتزپژوهی مطالعات آموزش چندفرهنگی در ایران
[
دوره20,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
صالح صدق پور.بهرام
کشف ابعاد تدریس مبحث ذرات زیراتمی درس شیمی، پایه دهم، براساس نظریه PCK، با روش دلفی
[
دوره20,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
صائبی.سمیه
سنتزپژوهی مطالعات آموزش چندفرهنگی در ایران
[
دوره20,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
صفرنواده.مریم
طراحی و اعتباریابی الگوی آموزش ریاضی مبتنی بر راهحلهای چندگانه جهت توسعه تفکر خلاق دانشآموزان دوره اول متوسطه
[
دوره20,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
صمدی.پروین
طراحی و اعتباریابی برنامه درسی گردشگری پایدار در آموزش عالی
[
دوره20,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
صمدی.پروین
عوامل مؤثر بر آسیب¬های توسعه حرفه¬ای دانشجو معلمان
[
دوره20,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
ط
طالب.زهرا
شناسایی ، اعتباریابی و مدل عوامل موثر بر چابکی یادگیری در یادگیری الکترونیکی در نظام آموزش و پرورش
[
دوره20,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
طهماسب زاده شیخلار.داود
تدوین برنامه آموزشی ریاضی مبتنی بر نظریه یادگیری زایشی برای دانشآموزان دوره متوسطه اول
[
دوره20,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
ع
عارفی.محبوبه
نمودها و فراوانیی خشونتنمادین در برنامه درسیی دوره ابتدایی مدارس تهران
[
دوره20,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
عباس زاده.عبدالامیر
طراحی واعتبارسنجی الگوی برنامه درسی ریاضی مبتنی بر رویکرد واقعیت مدار برای دانش آموزان دوره دوم متوسطه
[
دوره20,
شماره
1
- بهارسال
1402]
عباسی.عفت
طراحی برنامه درسی تربیت شهروند الکترونیک در دوره ابتدایی
[
دوره20,
شماره
1
- بهارسال
1402]
عصاره.علیرضا
طراحی و اعتباریابی الگوی آموزش مصرف بهینه انرژی در دوره ابتدایی
[
دوره20,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
عصاره.علیرضا
الگوی مفهومی برنامه درسی آموزش عالی مبتنی بر توسعه پایدار
[
دوره20,
شماره
1
- بهارسال
1402]
عصاره.علیرضا
سنتزپژوهی مطالعات آموزش چندفرهنگی در ایران
[
دوره20,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
عظیمی.محمد
طراحی و اعتباریابی الگوی آموزش مصرف بهینه انرژی در دوره ابتدایی
[
دوره20,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
علی عسگری.مجید
طراحی برنامه درسی تربیت شهروند الکترونیک در دوره ابتدایی
[
دوره20,
شماره
1
- بهارسال
1402]
علی عسگری.مجید
کشف و ارائه الگوی مفهومی برنامه درسی پنهان در مدارس متوسطه (مطالعه موردی شهر سنندج)
[
دوره20,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
علیزاده.زهرا
تدوین برنامه آموزشی ریاضی مبتنی بر نظریه یادگیری زایشی برای دانشآموزان دوره متوسطه اول
[
دوره20,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
غ
غریبی.حسن
کشف و ارائه الگوی مفهومی برنامه درسی پنهان در مدارس متوسطه (مطالعه موردی شهر سنندج)
[
دوره20,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
ف
فتحی واجارگاه.کوروش
نمودها و فراوانیی خشونتنمادین در برنامه درسیی دوره ابتدایی مدارس تهران
[
دوره20,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
فرخ پور.هستی
واکاوی و تبیین الگوهای برنامه درسی آموزش عالی در ایران
[
دوره20,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
فضل الهی قمشی.سیف اله
شناسایی راهکارهای اجرای رویکرد یادگیری مشارکتی بهمنظور پرورش مهارتهای رهبری دانش¬آموزان دوره ابتدایی از طریق فراترکیب و گروه کانونی
[
دوره20,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
فلاح مهنه.تورج
شاخص¬ها و مؤلفه¬های برنامه¬درسی تربیت دینی در دانشگاه: سنتزپژوهی پیشینه پژوهشی براساس رویکرد روبرتس
[
دوره20,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
ق
قادری.مصطفی
الگوی مفهومی برنامه درسی آموزش عالی مبتنی بر توسعه پایدار
[
دوره20,
شماره
1
- بهارسال
1402]
قادری.مصطفی
سنتزپژوهی شاخصها و مؤلفههای برنامهدرسی تربیت اقتصادی
[
دوره20,
شماره
1
- بهارسال
1402]
قادری.مصطفی
طراحی برنامه درسی تربیت شهروند الکترونیک در دوره ابتدایی
[
دوره20,
شماره
1
- بهارسال
1402]
قادری.مصطفی
کشف ابعاد تدریس مبحث ذرات زیراتمی درس شیمی، پایه دهم، براساس نظریه PCK، با روش دلفی
[
دوره20,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
قریشی خوراسگانی.مریم سادات
عوامل مؤثر بر آسیب¬های توسعه حرفه¬ای دانشجو معلمان
[
دوره20,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
قلتاش.عباس
ساخت و اعتباریابی مقیاس تدریس محتوای کتابهای درسی دوره ابتدایی با رویکرد کارآفرینی
[
دوره20,
شماره
1
- بهارسال
1402]
قهرمانی.جعفر
طراحی و اعتبار سنجی الگوی مطلوب برنامه درسی معنوی با رویکرد تلفیقی در دوره متوسطه مبتنی بر اسناد بالادستی
[
دوره20,
شماره
1
- بهارسال
1402]
ک
کاظم پور.اسماعیل
طراحی و اعتبار سنجی الگوی مطلوب برنامه درسی معنوی با رویکرد تلفیقی در دوره متوسطه مبتنی بر اسناد بالادستی
[
دوره20,
شماره
1
- بهارسال
1402]
کاظمی اسفه.زهرا
الگوی مفهومی برنامه درسی آموزش عالی مبتنی بر توسعه پایدار
[
دوره20,
شماره
1
- بهارسال
1402]
کرامتی.محمدرضا
شناسایی راهکارهای اجرای رویکرد یادگیری مشارکتی بهمنظور پرورش مهارتهای رهبری دانش¬آموزان دوره ابتدایی از طریق فراترکیب و گروه کانونی
[
دوره20,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
کرمی دورودخانی.حمیدرضا
طراحی و اعتبار سنجی الگوی مطلوب برنامه درسی معنوی با رویکرد تلفیقی در دوره متوسطه مبتنی بر اسناد بالادستی
[
دوره20,
شماره
1
- بهارسال
1402]
کرمی.علیرضا
کشف ابعاد تدریس مبحث ذرات زیراتمی درس شیمی، پایه دهم، براساس نظریه PCK، با روش دلفی
[
دوره20,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
کریمی.ابوبکر
تحلیل و ارزیابی کتابهای (فارسی، نگارش فارسی و علوم تجربی) دوره ابتدایی ازنظر میزان توجه به آموزش مهارتهای ارتباطی و مقابلهای سازگارانه
[
دوره20,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
کشتی آرای.نرگس
تجارب زیسته دانشجویان فنی و مهندسی ایرانی مشغول به تحصیل در دانشگاههای استرالیا از فرآیند تدریس
[
دوره20,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
کشتی آرای.نرگس
سنتزپژوهی مطالعات آموزش چندفرهنگی در ایران
[
دوره20,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
کیان.مرجان
تجارب زیسته اساتید دانشگاه پیام نور از چالشهای ارزشیابی آنلاین در دوران همه گیری کرونا
[
دوره20,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
گ
گشمردی.نوشین
تحلیلی بر میزان تناسب بین روش¬های تدریس علوم ¬تجربی آموزگاران دوره ابتدایی از منظر میزان توجه به دانش محتوایی – تربیتی(pck): پژوهش انتقادی
[
دوره20,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
گل پرور.محسن
اثربخشی آموزش حضوری و مجازی بسته جامع آموزش شهروندی بر رفتارهای سیاسی، مدنی و اجتماعی دانشجویان
[
دوره20,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
گلبابایی.مریم
طراحی الگوی برنامه درسی مهارت¬آموزی در دوره اول متوسطه
[
دوره20,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
م
محمدی تنورلویی.فاطمه
تجربیات معلمان از جایگاه هنر و چالشهای آموزش آن در دوران آموزش مجازی
[
دوره20,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
مدقالچی.علیرضا
طراحی واعتبارسنجی الگوی برنامه درسی ریاضی مبتنی بر رویکرد واقعیت مدار برای دانش آموزان دوره دوم متوسطه
[
دوره20,
شماره
1
- بهارسال
1402]
مسعودی.عصمت
شناسایی ، اعتباریابی و مدل عوامل موثر بر چابکی یادگیری در یادگیری الکترونیکی در نظام آموزش و پرورش
[
دوره20,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
مصباحی مقدم.غلامرضا
سنتزپژوهی شاخصها و مؤلفههای برنامهدرسی تربیت اقتصادی
[
دوره20,
شماره
1
- بهارسال
1402]
معروفی.یحیی
بازنمایی تجارب زیستة معلمان از چالش¬های تدریس در کلاس¬های چندپایة دوزبانه
[
دوره20,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
ملکی.حسن
سنتزپژوهی شاخصها و مؤلفههای برنامهدرسی تربیت اقتصادی
[
دوره20,
شماره
1
- بهارسال
1402]
موسی پور.نعمت اله
طراحی چارچوب مفهومی جهت واکاوی برنامه درسی اجرایی در کلاس، از منظر نظریه انسانعامل
[
دوره20,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
مهداد.علی
اثربخشی آموزش حضوری و مجازی بسته جامع آموزش شهروندی بر رفتارهای سیاسی، مدنی و اجتماعی دانشجویان
[
دوره20,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
مهرمحمدی.محمود
رابطه بین روش ها و فنون تدریس اساتید با نقش میانجی شایستگی های تربیت اجتماعی دموکراتیک
[
دوره20,
شماره
1
- بهارسال
1402]
مؤمنی مهموئی.حسین
شاخص¬ها و مؤلفه¬های برنامه¬درسی تربیت دینی در دانشگاه: سنتزپژوهی پیشینه پژوهشی براساس رویکرد روبرتس
[
دوره20,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
میررحیمی.مهدیه السادات
طراحی و اعتباریابی برنامه درسی گردشگری پایدار در آموزش عالی
[
دوره20,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
ن
نادی.محمدعلی
ارایه مدل مدرسه کارآمد برای دوره ابتدایی آموزش و پرورش دولتی ایران
[
دوره20,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
نصری.صادق
طراحی و اعتباریابی الگوی آموزش ریاضی مبتنی بر راهحلهای چندگانه جهت توسعه تفکر خلاق دانشآموزان دوره اول متوسطه
[
دوره20,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
نوریان.محمد
طراحی الگوی برنامه درسی مهارت¬آموزی در دوره اول متوسطه
[
دوره20,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
نیک نام.زهرا
طراحی چارچوب مفهومی جهت واکاوی برنامه درسی اجرایی در کلاس، از منظر نظریه انسانعامل
[
دوره20,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
و
واحدی.شهرام
تدوین برنامه آموزشی ریاضی مبتنی بر نظریه یادگیری زایشی برای دانشآموزان دوره متوسطه اول
[
دوره20,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
ی
یاری قلی.بهبود
طراحی و اعتباربخشی الگوی برنامه درسی هنر آمیخته به طنز در دوره ابتدایی
[
دوره20,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
یاری قلی.بهبود
تجربیات معلمان از جایگاه هنر و چالشهای آموزش آن در دوران آموزش مجازی
[
دوره20,
شماره
2
- تابستانسال
1402]