ش

  • شاه طالبی.بدری رابطة بین یادگیری خود راهبر، خودکارآمدی و سواد اطلاعاتی با رفتار تسهیم‌دانش [ دوره15, شماره 56 - بهار سال 1397]
  • شعبانی.مرتضی طراحی مدل برنامه درسی مبتنی بر خلاقیت در دانشگاه سازمانی [ دوره15, شماره 58 - پاییز سال 1397]
  • شکرباغانی.اشرف السادات مطالعة اثربخشی محتوای برنامه درسی دوره‌های کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاه‌های کشور بر نیازهای شغلی آنان (مطالعه موردی: محتوای برنامه درسی فیزیک کاربردی) [ دوره15, شماره 56 - بهار سال 1397]
  • شیخ زاده.مصطفی تأثیر روش‌های تدریس مبتنی بر نقشه مفهومی بر میزان یادگیری دانش‌آموزان پایه هفتم در درس کار و فن‌آوری [ دوره15, شماره 57 - تابستان سال 1397]
  • شیخی فینی.علی اکبر تبیین اثر برنامه درسی پنهان بر انضباط دانش‌آموزان دورة ابتدایی [ دوره15, شماره 59 - زمستان سال 1397]