ح

  • حاجی زاده.هانیه تحلیل برنامه درسی قصد شده واجرا شده دوره راهنمایی براساس مؤلفه‌های آموزش صلح یونسکو [ دوره11, شماره 42 - پاییز سال 1393]
  • حجار.الهه شناسایی سبک‌های یادگیری: بازنگری در طراحی برنامه درسی نظام آموزشی فنی و حرفه‌ای [ دوره11, شماره 41 - تابستان سال 1393]
  • حسنی.محمد بازخوردهای معلمان مجری الگوی ارزشیابی توصیفی(کیفی) [ دوره11, شماره 43 - زمستان سال 1393]
  • حسین مومنی مهمونی.حسین مقایسه انگیزش تحصیلی و کیفیت زندگی دانش‌آموزان پسر مشمول ارزشیابی توصیفی با ارزشیابی سنتی [ دوره11, شماره 40 - بهار سال 1393]
  • حسین مومنی مهمونی.حسین تأثیرآموزش راهبردهای حل مسأله جورج پولیا بر خودپنداره و پیشرفت تحصیلی ریاضی دانش‌آموزان پسر پایه پنجم ابتدایی [ دوره11, شماره 43 - زمستان سال 1393]
  • حسین مومنی مهمونی.حسین تأثیر الگوی کاوشگری بر تفکر انتقادی و نگرش دانش‌آموزان نسبت به کتاب درسی علوم تجربی در دوره ابتدایی [ دوره11, شماره 40 - بهار سال 1393]
  • حسینی یزدی.عطیه سادات بررسی روابط همبستگی و سهم تبیینی مؤلفه‌های برنامه درسی پنهان با ابعاد نگرش جامع پژوهشگری دانشجویان علوم تربیتی دانشگاه‌های دولتی شهر تهران [ دوره11, شماره 41 - تابستان سال 1393]
  • حسینی یزدی.عطیه سادات تحلیل محتوای کتاب‌های درسی علوم تجربی دوره ابتدایی از لحاظ میزان پرداختن به انواع پرسش‌های درسی [ دوره11, شماره 43 - زمستان سال 1393]
  • حسینی.فاطمه امکان سنجی اجرای برنامه درسی با رویکرد معنوی در دوره متوسطه [ دوره11, شماره 41 - تابستان سال 1393]
  • حیدری.حسین دیدگاه دانشجویان رشته کشاورزی نسبت به یادگیری خدماتی مطالعه موردی: دانشجویان ترویج کشاورزی دانشگاه رازی [ دوره11, شماره 42 - پاییز سال 1393]