ا

  • ابراهیم پور آزادبنی.امیر شناسایی پیشران های بازاریابی کارآفرینانه در حوزه کسب و کارهای نوپا تکنولوژی محور حوزه خدمات با روش فراترکیب [ دوره3, شماره 2 , 2 - تابستان سال 1404]
  • ارم.تاج الدین نقش مشتری محوری بر وفاداری برند با در نظر گرفتن نقش کیفیت ادراک مشتریان شعب بانک ملی منطقه آزاد ماکو [ دوره3, شماره 2 , 2 - تابستان سال 1404]
  • امیرنژاد.قنبر شناسایی عوامل و شاخص‌های الگوی خدمات عمومی عدالت محوری برمبنای فناوری‌های نوین هوشمند [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1404]

ب

  • بالازاده. بهزاد ارائه مدلی برای توسعه محصولات آرایشی مبتنی بر روش ترکیبی ISM_DEMATELوهوش مصنوعی [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • براخاصی.بهار طراحی مدل ساختار تفسیری مدل بازاريابي خيرخواهانه با رویکرد اخلاق و مسئولیت‌پذیری [ دوره3, شماره 2 , 2 - تابستان سال 1404]
  • بوداقی خواجه نوبر.حسین ارائه مدلی برای توسعه محصولات آرایشی مبتنی بر روش ترکیبی ISM_DEMATELوهوش مصنوعی [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1404]

پ

  • پرهیزگار.محمد مهدی طراحی مدل ساختار تفسیری مدل بازاريابي خيرخواهانه با رویکرد اخلاق و مسئولیت‌پذیری [ دوره3, شماره 2 , 2 - تابستان سال 1404]
  • پوررشیدی.رستم اعتباریابی تطبیقی تاثیر عوامل فردی، خانوادگی، سازمانی، اجتماعی و شغلی در کیفیت زندگی کارمندان در نسل های مختلف کاری در بانک مسکن [ دوره3, شماره 2 , 2 - تابستان سال 1404]

ت

  • تمیمی.محمد شناسایی عوامل و شاخص‌های الگوی خدمات عمومی عدالت محوری برمبنای فناوری‌های نوین هوشمند [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1404]

چ

  • چناری.وحید شناسایی عوامل و شاخص‌های الگوی خدمات عمومی عدالت محوری برمبنای فناوری‌های نوین هوشمند [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1404]

ح

  • حقیقی.محمد بررسی و تحلیل مولفه های بازاریابی شبکه های اجتماعی در راستای کسب مزیت رقابتی شرکت های خدمات مسافرتی نوپا با توجه به فرصتها و تهدیدهای پیش رو [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1404]

خ

  • خداداد حسینی.سید حمید نگاشت علمی تجربه مشتری در بازار سرمایه در اپیدمی کرونا ویروس [ دوره3, شماره 2 , 2 - تابستان سال 1404]

د

  • دهقانی. مهسا نقش مشتری محوری بر وفاداری برند با در نظر گرفتن نقش کیفیت ادراک مشتریان شعب بانک ملی منطقه آزاد ماکو [ دوره3, شماره 2 , 2 - تابستان سال 1404]

ر

  • رحیمیان. مهرداد بررسی رابطه بین مشتری مداری بر ارزش ویژه برند حساب‌جاری بانک سپه شهر تهران [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1404]

ز

  • زمانی.عباس تاثیر وفاداری مشتری در فروش الکترونیکی با نقش میانجی برندسازی رابطه تبلیغات توصیه‌ای الکترونیکی بر انگیزه خرید مشتریان با نقش میانجیگری دانش مشتریان دیجی‌کالا در استفاده از شبکه اینترنت [ دوره3, شماره 2 , 2 - تابستان سال 1404]

س

  • سپیدیان.سحر شناسایی پیشران های بازاریابی کارآفرینانه در حوزه کسب و کارهای نوپا تکنولوژی محور حوزه خدمات با روش فراترکیب [ دوره3, شماره 2 , 2 - تابستان سال 1404]
  • سلاجقه.سنجر اعتباریابی تطبیقی تاثیر عوامل فردی، خانوادگی، سازمانی، اجتماعی و شغلی در کیفیت زندگی کارمندان در نسل های مختلف کاری در بانک مسکن [ دوره3, شماره 2 , 2 - تابستان سال 1404]

ش

  • شاهرودی.کامبیز بررسی و تحلیل مولفه های بازاریابی شبکه های اجتماعی در راستای کسب مزیت رقابتی شرکت های خدمات مسافرتی نوپا با توجه به فرصتها و تهدیدهای پیش رو [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • شاهواری.نسترن بررسی سودمندی و اعتبار منبع اطلاعاتی و تاثیر آن بر قصد خرید مصرف کننده با تاکید بر نقش تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • شمسی.قباد بررسی سودمندی و اعتبار منبع اطلاعاتی و تاثیر آن بر قصد خرید مصرف کننده با تاکید بر نقش تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1404]

ص

  • صدیقی. نوشین سادات تاثیر وفاداری مشتری در فروش الکترونیکی با نقش میانجی برندسازی رابطه تبلیغات توصیه‌ای الکترونیکی بر انگیزه خرید مشتریان با نقش میانجیگری دانش مشتریان دیجی‌کالا در استفاده از شبکه اینترنت [ دوره3, شماره 2 , 2 - تابستان سال 1404]

ط

  • طاهری. محمدحسین بررسی عوامل موثر بر ماندگاری نیروی انسانی صنعت بانکداری (مورد مطالعه کارمندان شعب بانک تجارت شهر تهران) [ دوره3, شماره 2 , 2 - تابستان سال 1404]

غ

  • غافلی.ناجی شناسایی عوامل و شاخص‌های الگوی خدمات عمومی عدالت محوری برمبنای فناوری‌های نوین هوشمند [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • غلامرضایی پور کرمانی.سارا اعتباریابی تطبیقی تاثیر عوامل فردی، خانوادگی، سازمانی، اجتماعی و شغلی در کیفیت زندگی کارمندان در نسل های مختلف کاری در بانک مسکن [ دوره3, شماره 2 , 2 - تابستان سال 1404]

ک

  • کاظم زاده.سیامک نقش مشتری محوری بر وفاداری برند با در نظر گرفتن نقش کیفیت ادراک مشتریان شعب بانک ملی منطقه آزاد ماکو [ دوره3, شماره 2 , 2 - تابستان سال 1404]

م

  • مکوندی.فواد شناسایی عوامل و شاخص‌های الگوی خدمات عمومی عدالت محوری برمبنای فناوری‌های نوین هوشمند [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • مهدیزاده.بی بی ملیحه نگاشت علمی تجربه مشتری در بازار سرمایه در اپیدمی کرونا ویروس [ دوره3, شماره 2 , 2 - تابستان سال 1404]
  • میرحسینی وکیلی. آتنا شناسایی و رتبه بندی موانع نظارت دیجیتال در نظام بانکی با استفاده از تکنیک AHP (مورد مطالعه: واحدهای ارزی بانک تجارت) [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1404]

ن

  • نصراله نیا.محمد طراحی مدل ساختار تفسیری مدل بازاريابي خيرخواهانه با رویکرد اخلاق و مسئولیت‌پذیری [ دوره3, شماره 2 , 2 - تابستان سال 1404]
  • نظرپور کاشانی.حامد نگاشت علمی تجربه مشتری در بازار سرمایه در اپیدمی کرونا ویروس [ دوره3, شماره 2 , 2 - تابستان سال 1404]
  • نظری حسین آباد.محمد بررسی و تحلیل مولفه های بازاریابی شبکه های اجتماعی در راستای کسب مزیت رقابتی شرکت های خدمات مسافرتی نوپا با توجه به فرصتها و تهدیدهای پیش رو [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • نیک پور.امین شناسایی و رتبه بندی موانع نظارت دیجیتال در نظام بانکی با استفاده از تکنیک AHP (مورد مطالعه: واحدهای ارزی بانک تجارت) [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1404]