ابراهیم پور آزادبنی.امیر
شناسایی پیشران های بازاریابی کارآفرینانه در حوزه کسب و کارهای نوپا تکنولوژی محور حوزه خدمات با روش فراترکیب
[
دوره3,
شماره
2
,
2
- تابستانسال
1404]
ارم.تاج الدین
نقش مشتری محوری بر وفاداری برند با در نظر گرفتن نقش کیفیت ادراک مشتریان شعب بانک ملی منطقه آزاد ماکو
[
دوره3,
شماره
2
,
2
- تابستانسال
1404]
امیرنژاد.قنبر
شناسایی عوامل و شاخصهای الگوی خدمات عمومی عدالت محوری برمبنای فناوریهای نوین هوشمند
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1404]
ب
بالازاده. بهزاد
ارائه مدلی برای توسعه محصولات آرایشی مبتنی بر روش ترکیبی ISM_DEMATELوهوش مصنوعی
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1404]
براخاصی.بهار
طراحی مدل ساختار تفسیری مدل بازاريابي خيرخواهانه با رویکرد اخلاق و مسئولیتپذیری
[
دوره3,
شماره
2
,
2
- تابستانسال
1404]
بوداقی خواجه نوبر.حسین
ارائه مدلی برای توسعه محصولات آرایشی مبتنی بر روش ترکیبی ISM_DEMATELوهوش مصنوعی
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1404]
پ
پرهیزگار.محمد مهدی
طراحی مدل ساختار تفسیری مدل بازاريابي خيرخواهانه با رویکرد اخلاق و مسئولیتپذیری
[
دوره3,
شماره
2
,
2
- تابستانسال
1404]
پوررشیدی.رستم
اعتباریابی تطبیقی تاثیر عوامل فردی، خانوادگی، سازمانی، اجتماعی و شغلی در کیفیت زندگی کارمندان در نسل های مختلف کاری در بانک مسکن
[
دوره3,
شماره
2
,
2
- تابستانسال
1404]
ت
تمیمی.محمد
شناسایی عوامل و شاخصهای الگوی خدمات عمومی عدالت محوری برمبنای فناوریهای نوین هوشمند
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1404]
چ
چناری.وحید
شناسایی عوامل و شاخصهای الگوی خدمات عمومی عدالت محوری برمبنای فناوریهای نوین هوشمند
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1404]
ح
حقیقی.محمد
بررسی و تحلیل مولفه های بازاریابی شبکه های اجتماعی در راستای کسب مزیت رقابتی شرکت های خدمات مسافرتی نوپا با توجه به فرصتها و تهدیدهای پیش رو
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1404]
خ
خداداد حسینی.سید حمید
نگاشت علمی تجربه مشتری در بازار سرمایه در اپیدمی کرونا ویروس
[
دوره3,
شماره
2
,
2
- تابستانسال
1404]
د
دهقانی. مهسا
نقش مشتری محوری بر وفاداری برند با در نظر گرفتن نقش کیفیت ادراک مشتریان شعب بانک ملی منطقه آزاد ماکو
[
دوره3,
شماره
2
,
2
- تابستانسال
1404]
ر
رحیمیان. مهرداد
بررسی رابطه بین مشتری مداری بر ارزش ویژه برند حسابجاری بانک سپه شهر تهران
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1404]
ز
زمانی.عباس
تاثیر وفاداری مشتری در فروش الکترونیکی با نقش میانجی برندسازی رابطه تبلیغات توصیهای الکترونیکی بر انگیزه خرید مشتریان با نقش میانجیگری دانش مشتریان دیجیکالا در استفاده از شبکه اینترنت
[
دوره3,
شماره
2
,
2
- تابستانسال
1404]
س
سپیدیان.سحر
شناسایی پیشران های بازاریابی کارآفرینانه در حوزه کسب و کارهای نوپا تکنولوژی محور حوزه خدمات با روش فراترکیب
[
دوره3,
شماره
2
,
2
- تابستانسال
1404]
سلاجقه.سنجر
اعتباریابی تطبیقی تاثیر عوامل فردی، خانوادگی، سازمانی، اجتماعی و شغلی در کیفیت زندگی کارمندان در نسل های مختلف کاری در بانک مسکن
[
دوره3,
شماره
2
,
2
- تابستانسال
1404]
ش
شاهرودی.کامبیز
بررسی و تحلیل مولفه های بازاریابی شبکه های اجتماعی در راستای کسب مزیت رقابتی شرکت های خدمات مسافرتی نوپا با توجه به فرصتها و تهدیدهای پیش رو
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1404]
شاهواری.نسترن
بررسی سودمندی و اعتبار منبع اطلاعاتی و تاثیر آن بر قصد خرید مصرف کننده با تاکید بر نقش تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1404]
شمسی.قباد
بررسی سودمندی و اعتبار منبع اطلاعاتی و تاثیر آن بر قصد خرید مصرف کننده با تاکید بر نقش تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1404]
ص
صدیقی. نوشین سادات
تاثیر وفاداری مشتری در فروش الکترونیکی با نقش میانجی برندسازی رابطه تبلیغات توصیهای الکترونیکی بر انگیزه خرید مشتریان با نقش میانجیگری دانش مشتریان دیجیکالا در استفاده از شبکه اینترنت
[
دوره3,
شماره
2
,
2
- تابستانسال
1404]
ط
طاهری. محمدحسین
بررسی عوامل موثر بر ماندگاری نیروی انسانی صنعت بانکداری (مورد مطالعه کارمندان شعب بانک تجارت شهر تهران)
[
دوره3,
شماره
2
,
2
- تابستانسال
1404]
غ
غافلی.ناجی
شناسایی عوامل و شاخصهای الگوی خدمات عمومی عدالت محوری برمبنای فناوریهای نوین هوشمند
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1404]
غلامرضایی پور کرمانی.سارا
اعتباریابی تطبیقی تاثیر عوامل فردی، خانوادگی، سازمانی، اجتماعی و شغلی در کیفیت زندگی کارمندان در نسل های مختلف کاری در بانک مسکن
[
دوره3,
شماره
2
,
2
- تابستانسال
1404]
ک
کاظم زاده.سیامک
نقش مشتری محوری بر وفاداری برند با در نظر گرفتن نقش کیفیت ادراک مشتریان شعب بانک ملی منطقه آزاد ماکو
[
دوره3,
شماره
2
,
2
- تابستانسال
1404]
م
مکوندی.فواد
شناسایی عوامل و شاخصهای الگوی خدمات عمومی عدالت محوری برمبنای فناوریهای نوین هوشمند
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1404]
مهدیزاده.بی بی ملیحه
نگاشت علمی تجربه مشتری در بازار سرمایه در اپیدمی کرونا ویروس
[
دوره3,
شماره
2
,
2
- تابستانسال
1404]
میرحسینی وکیلی. آتنا
شناسایی و رتبه بندی موانع نظارت دیجیتال در نظام بانکی با استفاده از تکنیک AHP (مورد مطالعه: واحدهای ارزی بانک تجارت)
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1404]
ن
نصراله نیا.محمد
طراحی مدل ساختار تفسیری مدل بازاريابي خيرخواهانه با رویکرد اخلاق و مسئولیتپذیری
[
دوره3,
شماره
2
,
2
- تابستانسال
1404]
نظرپور کاشانی.حامد
نگاشت علمی تجربه مشتری در بازار سرمایه در اپیدمی کرونا ویروس
[
دوره3,
شماره
2
,
2
- تابستانسال
1404]
نظری حسین آباد.محمد
بررسی و تحلیل مولفه های بازاریابی شبکه های اجتماعی در راستای کسب مزیت رقابتی شرکت های خدمات مسافرتی نوپا با توجه به فرصتها و تهدیدهای پیش رو
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1404]
نیک پور.امین
شناسایی و رتبه بندی موانع نظارت دیجیتال در نظام بانکی با استفاده از تکنیک AHP (مورد مطالعه: واحدهای ارزی بانک تجارت)
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1404]