ا

  • ابراهیم زاده.مهرانگیز تاثیر همدلی کارکنان بر تحلیل رفتگی شغلی با توجه به نقش میانجی رضایت و دلبستگی شغلی (مورد مطالعه: کارکنان اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان) [ دوره2, شماره 4 , 4 - زمستان سال 1403]
  • اصفهانی‌نیا.اکرم بررسی عواملمؤثر بر موفقیت و شکست تیم¬های ورزشی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در مسابقات بین المللی بر اساس مدل سازی تفسیری- ساختاری [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • اقبال.رویا بررسی تاثیر شخصی سازی رسانه های اجتماعی بر وفاداری به برند و کیفیت درک شده با توجه به تعامل با برند مصرف کننده و دلبستگی به برند (مورد مطالعه: مشتریان گوشی های هوشمند سامسونگ در شهر مشهد) [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • اوشک سرایی.مریم ارائه مدلی برای بانکداری پایدار با رویکرد تحلیل و توسعه گزینه‌‌های استراتژیک مطالعه موردی: (بانک ملت) [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • ایران زاده.سلیمان تخلف برند و پیامدهای آن در صنعت بانکداری ایران [ دوره2, شماره 2 , 2 - تابستان سال 1403]

ب

  • بهبودی.امید تاثیر قابلیت‌های بازاریابی بین‌المللی بر عملکرد صادراتی شرکت‌های دانش‌بنیان؛ بررسی نقش تعدیلگری نوع صنعت و اندازه شرکت (مورد مطالعه: شرکت‌های صادراتی پارک علم و فناوری خراسان) [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • بهبودی.امید تاثیر تایید کننده‌های مشهور برندهای بین‌المللی بر عشق به برند از طریق تعاملات آنلاین برند: بررسی نقش نگرش به برند (مشتریان برند مک در ایران) [ دوره2, شماره 2 , 2 - تابستان سال 1403]
  • بهنام فيض آبادي.فاطمه تاثیر تایید کننده‌های مشهور برندهای بین‌المللی بر عشق به برند از طریق تعاملات آنلاین برند: بررسی نقش نگرش به برند (مشتریان برند مک در ایران) [ دوره2, شماره 2 , 2 - تابستان سال 1403]
  • بیک زاد.جعفر ارائه مدل ساختاری تأثیر رهبری استراتژیک بر استقبال از تغییر با نقش میانجی انگیزه خدمت عمومی در بیمارستان عالی نسب [ دوره2, شماره 4 , 4 - زمستان سال 1403]

پ

  • پابرجای زنجانی.مجید تاثیر توصیه مسافران بر تبلیغات دهان به دهان و قصد استفاده مجدد با نقش میانجی ایمنی و ارزش ادراک شده و نقش تعدیلگر تحصیلات. [ دوره2, شماره 2 , 2 - تابستان سال 1403]
  • پسرکلو.سجاد بررسی عواملمؤثر بر موفقیت و شکست تیم¬های ورزشی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در مسابقات بین المللی بر اساس مدل سازی تفسیری- ساختاری [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • پوراحتشام.محمد مسئولیت پذیری اجتماعی، عملکرد مالی، پایداری مالی و شمول مالی در بانک‌ها [ دوره2, شماره 1 , 1 - بهار سال 1403]

ج

  • جباری.هومن تاثیر قابلیت‌های بازاریابی بین‌المللی بر عملکرد صادراتی شرکت‌های دانش‌بنیان؛ بررسی نقش تعدیلگری نوع صنعت و اندازه شرکت (مورد مطالعه: شرکت‌های صادراتی پارک علم و فناوری خراسان) [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • جلالی جواران.رحمان بررسی عوامل مؤثر بر اجرای خط‌مشی‌های اقتصادی برنامه ششم توسعه در سازمان‌های متصدی جنوب شرق ایران [ دوره2, شماره 4 , 4 - زمستان سال 1403]

ح

  • حسنقلی پور یاسوری.مهرداد تاثیر همدلی کارکنان بر تحلیل رفتگی شغلی با توجه به نقش میانجی رضایت و دلبستگی شغلی (مورد مطالعه: کارکنان اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان) [ دوره2, شماره 4 , 4 - زمستان سال 1403]
  • حق شناس کاشانی.فریده شناسایی پیشایندها و پسایندهای عوامل پیش‌بین فرصت‌های کارآفرینانه در شرکت‌های بین‌المللی [ دوره2, شماره 1 , 1 - بهار سال 1403]
  • حیدری.مجتبی تحلیل چالش‌های یکپارچه‌سازی هوش مصنوعی و مدیریت ارتباط با مشتری [ دوره2, شماره 4 , 4 - زمستان سال 1403]
  • حیدریه.سید عبدالله تاثیر رسانه¬های اجتماعی به کمک هوش مصنوعی بر مشارکت مشتری در صنعت خودروسازی [ دوره2, شماره 1 , 1 - بهار سال 1403]

خ

  • خیری.بهرام مفهوم¬پردازی و شناسایی ماهیت و ابعاد مدیریت تجربه مشتری در صنعت حمل‌ونقل دریایی [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1403]

د

  • دانش فرد.کرم اله مولفه های ضروری طراحی الگوی داده دولت باز در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • دیلمی راد. محمد رضا بررسی عوامل موثر بر توسعه نیافتگی استان گلستان با تاکید بر توسعه اقتصادی وصنعتی [ دوره2, شماره 4 , 4 - زمستان سال 1403]

ر

  • رادفر.محمدرضا تأثير بازارگرايي بر عملكرد بازاريابي و عملكرد مالي با نقش ميانجي مديريت ارتباط با مشتري و مديريت برند [ دوره2, شماره 4 , 4 - زمستان سال 1403]
  • راه چمنی.احمد تاثیر توصیه مسافران بر تبلیغات دهان به دهان و قصد استفاده مجدد با نقش میانجی ایمنی و ارزش ادراک شده و نقش تعدیلگر تحصیلات. [ دوره2, شماره 2 , 2 - تابستان سال 1403]
  • رستم زاده.رضا تحلیل چالش‌های یکپارچه‌سازی هوش مصنوعی و مدیریت ارتباط با مشتری [ دوره2, شماره 4 , 4 - زمستان سال 1403]
  • رضائی.رسول رمزگشایی تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری پایدار بر مزیت رقابتی پایدار با نقش میانجی کیفیت رابطه درک شده و تعدیلگر سرمایه ارتباطی [ دوره2, شماره 1 , 1 - بهار سال 1403]

ز

  • زادون.هدی مفهوم¬پردازی و شناسایی ماهیت و ابعاد مدیریت تجربه مشتری در صنعت حمل‌ونقل دریایی [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • زیاری.رضا طراحی مدل عوامل اثرگذار در عدم جذب تسهیلات مالی تعاونی ها از منظر هوش مصنوعی [ دوره2, شماره 1 , 1 - بهار سال 1403]

س

  • سلاجقه.سنجر بررسی عوامل مؤثر بر اجرای خط‌مشی‌های اقتصادی برنامه ششم توسعه در سازمان‌های متصدی جنوب شرق ایران [ دوره2, شماره 4 , 4 - زمستان سال 1403]
  • سمیعی.روح اله واکاوی نقش واسطه‌ای رضایت شغلی در رابطه فرهنگ یادگیری سازمانی با قصد ترک شغل و رفتار درون نقشی [ دوره2, شماره 2 , 2 - تابستان سال 1403]

ش

  • شهبازی.غلامرضا تخلف برند و پیامدهای آن در صنعت بانکداری ایران [ دوره2, شماره 2 , 2 - تابستان سال 1403]

ط

  • طالقانی.محمد ارائه مدلی برای بانکداری پایدار با رویکرد تحلیل و توسعه گزینه‌‌های استراتژیک مطالعه موردی: (بانک ملت) [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • طیبی.سینا رمزگشایی تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری پایدار بر مزیت رقابتی پایدار با نقش میانجی کیفیت رابطه درک شده و تعدیلگر سرمایه ارتباطی [ دوره2, شماره 1 , 1 - بهار سال 1403]

ع

  • عسگر نژاد.باقر تخلف برند و پیامدهای آن در صنعت بانکداری ایران [ دوره2, شماره 2 , 2 - تابستان سال 1403]
  • علیزاده دارابی. حسین مولفه های ضروری طراحی الگوی داده دولت باز در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1403]

غ

  • غیور.سید مرتضی تاثیر قابلیت‌های بازاریابی بین‌المللی بر عملکرد صادراتی شرکت‌های دانش‌بنیان؛ بررسی نقش تعدیلگری نوع صنعت و اندازه شرکت (مورد مطالعه: شرکت‌های صادراتی پارک علم و فناوری خراسان) [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1403]

ف

  • فقیهی.ابوالحسن مولفه های ضروری طراحی الگوی داده دولت باز در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • فلاح.زین العابدین بررسی عواملمؤثر بر موفقیت و شکست تیم¬های ورزشی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در مسابقات بین المللی بر اساس مدل سازی تفسیری- ساختاری [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1403]

ق

  • قاسمی نامقی.محمد بررسی تاثیر شخصی سازی رسانه های اجتماعی بر وفاداری به برند و کیفیت درک شده با توجه به تعامل با برند مصرف کننده و دلبستگی به برند (مورد مطالعه: مشتریان گوشی های هوشمند سامسونگ در شهر مشهد) [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • قاسمی.بهروز مفهوم¬پردازی و شناسایی ماهیت و ابعاد مدیریت تجربه مشتری در صنعت حمل‌ونقل دریایی [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • قربانی.سعید بررسی عواملمؤثر بر موفقیت و شکست تیم¬های ورزشی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در مسابقات بین المللی بر اساس مدل سازی تفسیری- ساختاری [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • قصاب زاده.فاطمه ارائه مدل ساختاری تأثیر رهبری استراتژیک بر استقبال از تغییر با نقش میانجی انگیزه خدمت عمومی در بیمارستان عالی نسب [ دوره2, شماره 4 , 4 - زمستان سال 1403]
  • قهرمان زاده. نسترن تاثیر رسانه¬های اجتماعی به کمک هوش مصنوعی بر مشارکت مشتری در صنعت خودروسازی [ دوره2, شماره 1 , 1 - بهار سال 1403]

ک

  • کیانی. رضا بررسی پیشایندها و پیامدهای عشق به برند با رویکرد تقابل فعالیت‌های بازاریابی رسانه‌های اجتماعی و تجربه زیسته مشتریان (مورد مطالعه: شرکت عالیفرد، گروه صنعتی سن ایچ) [ دوره2, شماره 2 , 2 - تابستان سال 1403]
  • کیوانی.شیروان تحلیل چالش‌های یکپارچه‌سازی هوش مصنوعی و مدیریت ارتباط با مشتری [ دوره2, شماره 4 , 4 - زمستان سال 1403]

ل

  • لازار.فرینوش بررسی پیشایندها و پیامدهای عشق به برند با رویکرد تقابل فعالیت‌های بازاریابی رسانه‌های اجتماعی و تجربه زیسته مشتریان (مورد مطالعه: شرکت عالیفرد، گروه صنعتی سن ایچ) [ دوره2, شماره 2 , 2 - تابستان سال 1403]

م

  • محفوظی.غلامرضا ارائه مدلی برای بانکداری پایدار با رویکرد تحلیل و توسعه گزینه‌‌های استراتژیک مطالعه موردی: (بانک ملت) [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • محمدی باجگیران.احسان بررسی تاثیر شخصی سازی رسانه های اجتماعی بر وفاداری به برند و کیفیت درک شده با توجه به تعامل با برند مصرف کننده و دلبستگی به برند (مورد مطالعه: مشتریان گوشی های هوشمند سامسونگ در شهر مشهد) [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • مرادی.محسن تاثیر تایید کننده‌های مشهور برندهای بین‌المللی بر عشق به برند از طریق تعاملات آنلاین برند: بررسی نقش نگرش به برند (مشتریان برند مک در ایران) [ دوره2, شماره 2 , 2 - تابستان سال 1403]
  • مزرعه فراهانی.رضا ارائه مدلی برای بانکداری پایدار با رویکرد تحلیل و توسعه گزینه‌‌های استراتژیک مطالعه موردی: (بانک ملت) [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • مقیمی.زهرا طراحی مدل عوامل اثرگذار در عدم جذب تسهیلات مالی تعاونی ها از منظر هوش مصنوعی [ دوره2, شماره 1 , 1 - بهار سال 1403]

ن

  • نیک سرشت.علیرضا مدل ساختاری تمایل به استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک براساس ابعاد شخصیتی و مدیریت برند [ دوره2, شماره 2 , 2 - تابستان سال 1403]
  • نیک نام. سپنتا بررسی عوامل مؤثر بر اجرای خط‌مشی‌های اقتصادی برنامه ششم توسعه در سازمان‌های متصدی جنوب شرق ایران [ دوره2, شماره 4 , 4 - زمستان سال 1403]

و

  • وکیل الرعایا.یونس شناسایی پیشایندها و پسایندهای عوامل پیش‌بین فرصت‌های کارآفرینانه در شرکت‌های بین‌المللی [ دوره2, شماره 1 , 1 - بهار سال 1403]

ی

  • یاری زنگنه. مرضیه مدل ساختاری تمایل به استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک براساس ابعاد شخصیتی و مدیریت برند [ دوره2, شماره 2 , 2 - تابستان سال 1403]