قاسمی نامقی.محمد
بررسی تاثیر شخصی سازی رسانه های اجتماعی بر وفاداری به برند و کیفیت درک شده با توجه به تعامل با برند مصرف کننده و دلبستگی به برند (مورد مطالعه: مشتریان گوشی های هوشمند سامسونگ در شهر مشهد)
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
قاسمی.بهروز
مفهوم¬پردازی و شناسایی ماهیت و ابعاد مدیریت تجربه مشتری در صنعت حملونقل دریایی
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
قربانی.سعید
بررسی عواملمؤثر بر موفقیت و شکست تیم¬های ورزشی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در مسابقات بین المللی بر اساس مدل سازی تفسیری- ساختاری
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
قصاب زاده.فاطمه
ارائه مدل ساختاری تأثیر رهبری استراتژیک بر استقبال از تغییر با نقش میانجی انگیزه خدمت عمومی در بیمارستان عالی نسب
[
دوره2,
شماره
4
,
4
- زمستانسال
1403]
قهرمان زاده. نسترن
تاثیر رسانه¬های اجتماعی به کمک هوش مصنوعی بر مشارکت مشتری در صنعت خودروسازی
[
دوره2,
شماره
1
,
1
- بهارسال
1403]