ایران زاده.سلیمان
تخلف برند و پیامدهای آن در صنعت بانکداری ایران
[
دوره2,
شماره
2
,
2
- تابستانسال
1403]
ب
بهبودی.امید
تاثیر تایید کنندههای مشهور برندهای بینالمللی بر عشق به برند از طریق تعاملات آنلاین برند: بررسی نقش نگرش به برند (مشتریان برند مک در ایران)
[
دوره2,
شماره
2
,
2
- تابستانسال
1403]
بهنام فيض آبادي.فاطمه
تاثیر تایید کنندههای مشهور برندهای بینالمللی بر عشق به برند از طریق تعاملات آنلاین برند: بررسی نقش نگرش به برند (مشتریان برند مک در ایران)
[
دوره2,
شماره
2
,
2
- تابستانسال
1403]
پ
پابرجای زنجانی.مجید
تاثیر توصیه مسافران بر تبلیغات دهان به دهان و قصد استفاده مجدد با نقش میانجی ایمنی و ارزش ادراک شده و نقش تعدیلگر تحصیلات.
[
دوره2,
شماره
2
,
2
- تابستانسال
1403]
حق شناس کاشانی.فریده
شناسایی پیشایندها و پسایندهای عوامل پیشبین فرصتهای کارآفرینانه در شرکتهای بینالمللی
[
دوره2,
شماره
1
,
1
- بهارسال
1403]
حیدریه.سید عبدالله
تاثیر رسانه¬های اجتماعی به کمک هوش مصنوعی بر مشارکت مشتری در صنعت خودروسازی
[
دوره2,
شماره
1
,
1
- بهارسال
1403]
ر
راه چمنی.احمد
تاثیر توصیه مسافران بر تبلیغات دهان به دهان و قصد استفاده مجدد با نقش میانجی ایمنی و ارزش ادراک شده و نقش تعدیلگر تحصیلات.
[
دوره2,
شماره
2
,
2
- تابستانسال
1403]
رضائی.رسول
رمزگشایی تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری پایدار بر مزیت رقابتی پایدار با نقش میانجی کیفیت رابطه درک شده و تعدیلگر سرمایه ارتباطی
[
دوره2,
شماره
1
,
1
- بهارسال
1403]
ز
زیاری.رضا
طراحی مدل عوامل اثرگذار در عدم جذب تسهیلات مالی تعاونی ها از منظر هوش مصنوعی
[
دوره2,
شماره
1
,
1
- بهارسال
1403]
س
سمیعی.روح اله
واکاوی نقش واسطهای رضایت شغلی در رابطه فرهنگ یادگیری سازمانی با قصد ترک شغل و رفتار درون نقشی
[
دوره2,
شماره
2
,
2
- تابستانسال
1403]
ش
شهبازی.غلامرضا
تخلف برند و پیامدهای آن در صنعت بانکداری ایران
[
دوره2,
شماره
2
,
2
- تابستانسال
1403]
ط
طیبی.سینا
رمزگشایی تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری پایدار بر مزیت رقابتی پایدار با نقش میانجی کیفیت رابطه درک شده و تعدیلگر سرمایه ارتباطی
[
دوره2,
شماره
1
,
1
- بهارسال
1403]
ع
عسگر نژاد.باقر
تخلف برند و پیامدهای آن در صنعت بانکداری ایران
[
دوره2,
شماره
2
,
2
- تابستانسال
1403]
ق
قهرمان زاده. نسترن
تاثیر رسانه¬های اجتماعی به کمک هوش مصنوعی بر مشارکت مشتری در صنعت خودروسازی
[
دوره2,
شماره
1
,
1
- بهارسال
1403]
ک
کیانی. رضا
بررسی پیشایندها و پیامدهای عشق به برند با رویکرد تقابل فعالیتهای بازاریابی رسانههای اجتماعی و تجربه زیسته مشتریان (مورد مطالعه: شرکت عالیفرد، گروه صنعتی سن ایچ)
[
دوره2,
شماره
2
,
2
- تابستانسال
1403]
ل
لازار.فرینوش
بررسی پیشایندها و پیامدهای عشق به برند با رویکرد تقابل فعالیتهای بازاریابی رسانههای اجتماعی و تجربه زیسته مشتریان (مورد مطالعه: شرکت عالیفرد، گروه صنعتی سن ایچ)
[
دوره2,
شماره
2
,
2
- تابستانسال
1403]
م
مرادی.محسن
تاثیر تایید کنندههای مشهور برندهای بینالمللی بر عشق به برند از طریق تعاملات آنلاین برند: بررسی نقش نگرش به برند (مشتریان برند مک در ایران)
[
دوره2,
شماره
2
,
2
- تابستانسال
1403]
مقیمی.زهرا
طراحی مدل عوامل اثرگذار در عدم جذب تسهیلات مالی تعاونی ها از منظر هوش مصنوعی
[
دوره2,
شماره
1
,
1
- بهارسال
1403]
ن
نیک سرشت.علیرضا
مدل ساختاری تمایل به استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک براساس ابعاد شخصیتی و مدیریت برند
[
دوره2,
شماره
2
,
2
- تابستانسال
1403]
و
وکیل الرعایا.یونس
شناسایی پیشایندها و پسایندهای عوامل پیشبین فرصتهای کارآفرینانه در شرکتهای بینالمللی
[
دوره2,
شماره
1
,
1
- بهارسال
1403]
ی
یاری زنگنه. مرضیه
مدل ساختاری تمایل به استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک براساس ابعاد شخصیتی و مدیریت برند
[
دوره2,
شماره
2
,
2
- تابستانسال
1403]