ابراهیم پور آزادبنی.امیر
شناسایی پیشران های بازاریابی کارآفرینانه در حوزه کسب و کارهای نوپا تکنولوژی محور حوزه خدمات با روش فراترکیب
[
دوره3,
شماره
2
,
2
- تابستانسال
1404]
ارم.تاج الدین
نقش مشتری محوری بر وفاداری برند با در نظر گرفتن نقش کیفیت ادراک مشتریان شعب بانک ملی منطقه آزاد ماکو
[
دوره3,
شماره
2
,
2
- تابستانسال
1404]
امیرنژاد.قنبر
شناسایی عوامل و شاخصهای الگوی خدمات عمومی عدالت محوری برمبنای فناوریهای نوین هوشمند
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1404]