ا

  • ابراهیم پور آزادبنی.امیر شناسایی پیشران های بازاریابی کارآفرینانه در حوزه کسب و کارهای نوپا تکنولوژی محور حوزه خدمات با روش فراترکیب [ دوره3, شماره 2 , 2 - تابستان سال 1404]
  • ارم.تاج الدین نقش مشتری محوری بر وفاداری برند با در نظر گرفتن نقش کیفیت ادراک مشتریان شعب بانک ملی منطقه آزاد ماکو [ دوره3, شماره 2 , 2 - تابستان سال 1404]
  • امیرنژاد.قنبر شناسایی عوامل و شاخص‌های الگوی خدمات عمومی عدالت محوری برمبنای فناوری‌های نوین هوشمند [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1404]