ب

  • بافنده زنده.علیرضا ارزیابی کارایی سازمانی بر اساس تلفیق «کارت امتیازی متوازن» و «تحلیل پوششی داده‌های فازی» (مطالعه موردی: شعب بانک سپه شهر تبریز) [ دوره9, شماره 3 - پاییز سال 1394]
  • بصیرت.مهدی بررسی تأثیر میانجی گرایش کارآفرینانه بر رابطه بین بازاریابی داخلی و تعهد سازمانی (مورد مطالعه: ادارات ستادی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری) [ دوره9, شماره 1 - بهار سال 1394]
  • بیورانی.حسین طبقه بندی مشتریان بانک صادرات براساس ارزش مشتری با استفاده از درخت تصمیم [ دوره9, شماره 2 - تابستان سال 1394]