ص

  • صادقی آذر هریس.فرشته بررسی تأثیر مدل ارزش ویژه مشتری بر قصد خرید مشتریان شرکت‌های لیزینگ - مورد مطالعه (شرکت لیزینگ خودرو غدیر) [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1397]
  • صالحی.سید علیرضا عوامل موثر بر رفتار انتخابی مصرف کننده با توجه به محصولات سبز مبتنی بر تئوری ارزش مصرف [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1397]
  • صرافی زاده.اصغر ارائه الگو برای طراحی (MkIS) سیستم اطلاعات بازاریابی برای کارخانجات شیر پگاه تهران [ دوره1, شماره 2 - پاییز سال 1385]
  • صمدی.سعید بررسی رابطه بین برند و مصرف‌کننده (مورد مطالعه خانگی برقی) [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1397]