ر

  • رادفر.رضا ارائه الگوی بازاریابی دیجیتال شخصی ‏سازی شده از طریق موتور توصیه‏ گرا به مشتریان با رویکرد تحلیل تم (مضمون) [ دوره19, شماره 4 - زمستان سال 1403]
  • رجبی.مصطفی تاثیر هزینه های بازاریابی،تمرکز و رقابت پذیری بانکی بر ثبات بانکی: مورد کشورهای منتخب صادرکننده نفت [ دوره19, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • رشیدی آشتیانی.بابک واکاوی ویژگی‌های کلامی و بصری محصولات ارائه شده در فروشگاه‌های آنلاین [ دوره19, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • رمزی مژدهه.علی نقش فشار مدیرعامل در تصمیم گیری‏های مديريت سود با تأکید بر ویژگی‏های شخصیتی مدیران مالی [ دوره19, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • روح الامینی.مهدی ارائه مدل کمی استفاده از تاثیرگذاران رسانه‌های اجتماعی در رفتار مصرف‌کنندگان صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی لوکس [ دوره19, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • روزبهانی.بابک به کارگیری رویکرد کیفی فراترکیب به منظور ارائه الگوی جایگاه یابی مجدد برند شرکت های فعال در صنعت برق [ دوره19, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • روشن ضمیر.محمدحسین ارائه مدل پویایی لجستیک زنجیره تأمین بر اساس اینترنت اشیاء با تاکید بر بازاریابی آنلاین [ دوره19, شماره 2 - تابستان سال 1403]