ا

  • ارباب نوش آبادی.مریم مرور نظام مند قابلیت های زنجیره تامین و مزیت رقابتی در زنجیره تامین صنایع غذایی [ دوره20, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • امامی میبدی.مریم تبیین اثرات آستانه‌ای فشار بازار ارز بر بازده سهام با اثرپذیری از شاخص‌های ریسک گریزی در راستای بهبود مدیریت بازاریابی در بازارهای مالی [ دوره20, شماره 1 - بهار سال 1404]

ت

  • تقی پوریان.محمدجواد شناسایی پیشران و پسران های بازاریابی کارآفرینانه در جهت مدیریت چرخه عمر برند با رویکرد فراترکیب [ دوره20, شماره 1 - بهار سال 1404]

ج

  • جباری.حسین مرور نظام مند قابلیت های زنجیره تامین و مزیت رقابتی در زنجیره تامین صنایع غذایی [ دوره20, شماره 1 - بهار سال 1404]

ح

  • حاتمی نسب.سیدحسن ارزیابی بروندادهای علمی پیرامون بازاریابی رسانه‌های اجتماعی در حوزه سلامت و بهداشت بر اساس اسناد پایگاه وب علوم [ دوره20, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • حاجی اقاجانی.اعظم شناسایی پیشران و پسران های بازاریابی کارآفرینانه در جهت مدیریت چرخه عمر برند با رویکرد فراترکیب [ دوره20, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • حسن پور.اسماعیل تأثیر تأییدکننده ها، میزان درگیری ذهنی کالا و جنسیت بر نگرش به تبلیغات و نگرش به برند [ دوره20, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • حمدی.کریم پیش‏ بینی فروش محصول در صنعت داروسازی ایران با استفاده از هوش مصنوعی [ دوره20, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • حیدرزاده هنزائی.کامبیز تأثیر تأییدکننده ها، میزان درگیری ذهنی کالا و جنسیت بر نگرش به تبلیغات و نگرش به برند [ دوره20, شماره 1 - بهار سال 1404]

د

  • دهقانی اشکذری.محمدرضا ارزیابی بروندادهای علمی پیرامون بازاریابی رسانه‌های اجتماعی در حوزه سلامت و بهداشت بر اساس اسناد پایگاه وب علوم [ دوره20, شماره 1 - بهار سال 1404]

ر

  • رحمتی غفرانی.یلدا طراحی مدل تبلیغات همسان اثربخش با رویکرد نظریه داده بنیاد [ دوره20, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • رحمتی.مریم شناسایی پیشران و پسران های بازاریابی کارآفرینانه در جهت مدیریت چرخه عمر برند با رویکرد فراترکیب [ دوره20, شماره 1 - بهار سال 1404]

ش

  • شریفی رنانی.حسین تبیین اثرات آستانه‌ای فشار بازار ارز بر بازده سهام با اثرپذیری از شاخص‌های ریسک گریزی در راستای بهبود مدیریت بازاریابی در بازارهای مالی [ دوره20, شماره 1 - بهار سال 1404]

ص

  • صابری حقایق.رحمتعلی طراحی مدل تبلیغات همسان اثربخش با رویکرد نظریه داده بنیاد [ دوره20, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • صادقی سنابادی. مریم تبیین اثرات آستانه‌ای فشار بازار ارز بر بازده سهام با اثرپذیری از شاخص‌های ریسک گریزی در راستای بهبود مدیریت بازاریابی در بازارهای مالی [ دوره20, شماره 1 - بهار سال 1404]

ع

  • عربی.سعید تبیین مولفه های تاثیرگذار بر مسیربندی سیستم توزیع مواد غذایی [ دوره20, شماره 1 - بهار سال 1404]

غ

  • غفاری.پیمان پیش‏ بینی فروش محصول در صنعت داروسازی ایران با استفاده از هوش مصنوعی [ دوره20, شماره 1 - بهار سال 1404]

ف

  • فرزین فر.علی اکبر مرور نظام مند قابلیت های زنجیره تامین و مزیت رقابتی در زنجیره تامین صنایع غذایی [ دوره20, شماره 1 - بهار سال 1404]

ک

  • کردلویی.حمید رضا تأثیر تأییدکننده ها، میزان درگیری ذهنی کالا و جنسیت بر نگرش به تبلیغات و نگرش به برند [ دوره20, شماره 1 - بهار سال 1404]

م

  • محمدی فر.یوسف تبیین مولفه های تاثیرگذار بر مسیربندی سیستم توزیع مواد غذایی [ دوره20, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • معروفی.فخرالدین تبیین مولفه های تاثیرگذار بر مسیربندی سیستم توزیع مواد غذایی [ دوره20, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • منتخب مدنی. مینا طراحی مدل تبلیغات همسان اثربخش با رویکرد نظریه داده بنیاد [ دوره20, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • مهبان.ایدین پیش‏ بینی فروش محصول در صنعت داروسازی ایران با استفاده از هوش مصنوعی [ دوره20, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • مهدیخانی.مهری ارزیابی بروندادهای علمی پیرامون بازاریابی رسانه‌های اجتماعی در حوزه سلامت و بهداشت بر اساس اسناد پایگاه وب علوم [ دوره20, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • میرحسینی.سید مجید ارزیابی بروندادهای علمی پیرامون بازاریابی رسانه‌های اجتماعی در حوزه سلامت و بهداشت بر اساس اسناد پایگاه وب علوم [ دوره20, شماره 1 - بهار سال 1404]

ن

  • نایب زاده.شهناز ارزیابی بروندادهای علمی پیرامون بازاریابی رسانه‌های اجتماعی در حوزه سلامت و بهداشت بر اساس اسناد پایگاه وب علوم [ دوره20, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • نمامیان.فرشید تبیین مولفه های تاثیرگذار بر مسیربندی سیستم توزیع مواد غذایی [ دوره20, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • نیکفر.فاطمه تأثیر تأییدکننده ها، میزان درگیری ذهنی کالا و جنسیت بر نگرش به تبلیغات و نگرش به برند [ دوره20, شماره 1 - بهار سال 1404]

ی

  • یوسف زاده چابک.شاهرخ طراحی مدل تبلیغات همسان اثربخش با رویکرد نظریه داده بنیاد [ دوره20, شماره 1 - بهار سال 1404]