محمدموسایی.جابر
استخراج تداعیات و ترسیم نقشهی ذهنی مشتریان شرکت ایران خودرو با استفاده از تکنیک زیمت
[
دوره2,
شماره
6
- تابستانسال
1401]
محمدی.احمد
شناسایی عوامل موثر بر اعتبار درآمد مشمول مالیات ابرازی شرکتها مبتنی بر اجرای عملیات طرح جامع مالیاتی
[
دوره2,
شماره
8
- زمستانسال
1401]
محمدی.آیت ا...
تأثیر بازاریابی خدمات، تبلیغات و فناوری اطلاعات بر جذب مشتری با در نظر گرفتن نقش میانجی استراتژی کسبوکار (موردمطالعه: بیمه رازی در استان چهارمحال و بختیاری)
[
دوره2,
شماره
6
- تابستانسال
1401]
ملکی.محمد حسن
ارائه چارچوبی برای شناسایی عوامل مؤثر بر عملکرد کسب وکارهای فعال در گردشگری با رویکرد معنوی
[
دوره2,
شماره
5
- بهارسال
1401]
موحدی.محمدمهدی
تحلیل نقش مدیریت ریسک پروژه بر عملکرد با نقش میانجی سرمایه فکری
[
دوره2,
شماره
7
- پاییزسال
1401]
موحدی.محمدمهدی
طراحی الگوی بهبود عملکرد مدیریتی مبتنی بر سازوکار تقویت اعتماد بین فردی در سازمان
[
دوره2,
شماره
8
- زمستانسال
1401]
مولودیان.هادی
نقش اثربخشی مدیریت خطر بر رابطه ویژگی های مدیرعامل و نوسان ریسک خطر
[
دوره2,
شماره
7
- پاییزسال
1401]
میثاقی.حسن
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر توانمندی های پلتفرم های فناورانه
[
دوره2,
شماره
6
- تابستانسال
1401]
میرآئیز.سید مهدی
نقش اثربخشی مدیریت خطر بر رابطه ویژگی های مدیرعامل و نوسان ریسک خطر
[
دوره2,
شماره
7
- پاییزسال
1401]