م

  • محمدموسایی.جابر استخراج تداعیات و ترسیم نقشه‌ی ذهنی مشتریان شرکت ایران‌ خودرو با استفاده از تکنیک زیمت [ دوره2, شماره 6 - تابستان سال 1401]
  • محمدی.احمد شناسایی عوامل موثر بر اعتبار درآمد مشمول مالیات ابرازی شرکت‌ها مبتنی بر اجرای عملیات طرح جامع مالیاتی [ دوره2, شماره 8 - زمستان سال 1401]
  • محمدی.آیت ا... تأثیر بازاریابی خدمات، تبلیغات و فناوری اطلاعات بر جذب مشتری با در نظر گرفتن نقش میانجی استراتژی کسب‌وکار (موردمطالعه: بیمه رازی در استان چهارمحال و بختیاری) [ دوره2, شماره 6 - تابستان سال 1401]
  • ملکی.محمد حسن ارائه چارچوبی برای شناسایی عوامل مؤثر بر عملکرد کسب‌ وکارهای فعال در گردشگری با رویکرد معنوی [ دوره2, شماره 5 - بهار سال 1401]
  • موحدی.محمدمهدی طراحی الگوی بهبود عملکرد مدیریتی مبتنی بر سازوکار تقویت اعتماد بین فردی در سازمان‌ [ دوره2, شماره 8 - زمستان سال 1401]
  • موحدی.محمدمهدی تحلیل نقش مدیریت ریسک پروژه بر عملکرد با نقش میانجی سرمایه فکری [ دوره2, شماره 7 - پاییز سال 1401]
  • مولودیان.هادی نقش اثربخشی مدیریت خطر بر رابطه ویژگی های مدیرعامل و نوسان ریسک خطر [ دوره2, شماره 7 - پاییز سال 1401]
  • میثاقی.حسن شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر توانمندی های پلتفرم های فناورانه [ دوره2, شماره 6 - تابستان سال 1401]
  • میرآئیز.سید مهدی نقش اثربخشی مدیریت خطر بر رابطه ویژگی های مدیرعامل و نوسان ریسک خطر [ دوره2, شماره 7 - پاییز سال 1401]