Abkhoo.Fereshteh
توسعه فعالیت ها ی تعاملی خود نظارتی، خودتنظیمی و تمایل به برقراری ارتباط با استفاده از ابزار ICT در دانشجویان ایرانی زبان انگلیسی
[
Vol.1,
Issue
4
- WinterYear
2022]
Afraz.Shahram
طراحی و اعتبارسنجی بازخوردهای اصلاحی مقیاس ترجیحی: هدف قرارگیری ویژگی های زمینه ای
[
Vol.1,
Issue
1
- SpringYear
2022]
asadi.jafar
مطالعه سبک تغییرات جنسیتی و بین فرهنگی در مقالات آیلتس
[
Vol.1,
Issue
3
- AutumnYear
2022]
asadi.jafar
توسعه گفتمان آکادمیک مکتوب و فراگیری زبان انگلیسی، به ویژه برای اهداف آکادمیک، مطالعه زبان و سبک های ارتباطی
[
Vol.1,
Issue
2
- SummerYear
2022]
Ashari Tabar.Narjes
تاثیر واتس اَپ، ادوبی کانکت، و کلاسهای حضوری بر یادگیری کلمات همنشین توسط زبان آموزان ایرانی
[
Vol.1,
Issue
3
- AutumnYear
2022]
B
Bagheri Masoudzade.Azar
تأثیر فعالیتهای مبتنی بر خواندن بر یادگیری واژگان با تمرکز بر زبان آموزان ایرانی سطح پیش متوسطه
[
Vol.1,
Issue
3
- AutumnYear
2022]
Bagheri Masoudzade.Azar
رابطه بین توانایی تفکر انتقادی و استراتژی های درک شنیداری: تمرکز بر زبان آموزان پیشرفته
[
Vol.1,
Issue
1
- SpringYear
2022]
Baharlouie.Roya
توسعه فعالیت ها ی تعاملی خود نظارتی، خودتنظیمی و تمایل به برقراری ارتباط با استفاده از ابزار ICT در دانشجویان ایرانی زبان انگلیسی
[
Vol.1,
Issue
4
- WinterYear
2022]
Chalak.Azizeh
تحلیل گفتمان سیاسی انتقادی سخنان وزیر امور خارجه ایران در پنجاه و هشتمین کنفرانس امنیتی مونیخ
[
Vol.1,
Issue
2
- SummerYear
2022]
Chalak.Azizeh
تأثیر عوامل روانی اجتماعی بر لحن زبان آموزان بزرگسال ایرانی زبان انگلیسی
[
Vol.1,
Issue
4
- WinterYear
2022]
H
Hasani.Samira
تاثیر تکنولوژی و یادگیری آنلاین بر مهارت نوشتار زبان آموزان و خودپنداری آنها
[
Vol.1,
Issue
2
- SummerYear
2022]
Heidari Tabrizi.Hossein
تاثیر گرایش به داشتن تفکر نقادانه بر تسهیل و پیشرفت در مهارت مقاله نویسی استدلالی: بررسی دیدگاه استادان و دانشجویان ایرانی رشته آموزش زبان انگلیسی
[
Vol.1,
Issue
2
- SummerYear
2022]
Heidari Tabrizi.Hossein
اثرگذاری مدل فرایر بر رشد واژگان زبان برای اهداف ویژه: مورد زبان انگلیسی برای دانشجویان ایرانی رشته علوم کامپیوتر
[
Vol.1,
Issue
4
- WinterYear
2022]
I
in-Charge.Director
اجرای روش حمایتی (داربستی) متقابل درمحیط یادگیری مجازی: مهارت های شنیداری و گفتاری زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی
[
Vol.1,
Issue
2
- SummerYear
2022]
Iranpour.Shahla
تأثیر موسیقی در آموزش گرامر بر انگیزه و پیشرفت زبان آموزان ایرانی
[
Vol.1,
Issue
3
- AutumnYear
2022]
J
Jafarie.Mahmoud
اثرگذاری مدل فرایر بر رشد واژگان زبان برای اهداف ویژه: مورد زبان انگلیسی برای دانشجویان ایرانی رشته علوم کامپیوتر
[
Vol.1,
Issue
4
- WinterYear
2022]
Jalali.Vale
بررسی ترجمه تلمیحات اسامی خاص در بوستان سعدی
[
Vol.1,
Issue
4
- WinterYear
2022]
K
Karami Torkashvand.Atefeh
روایت شناسی: تمرکز قابل تعویض در رنگ ارغوانی آلیس واکر
[
Vol.1,
Issue
4
- WinterYear
2022]
Karimniya.Amin
طراحی و اعتبارسنجی بازخوردهای اصلاحی مقیاس ترجیحی: هدف قرارگیری ویژگی های زمینه ای
[
Vol.1,
Issue
1
- SpringYear
2022]
Keramat.Reza
جنسیت مترجمان و انتقال عوامل زیبایی شناختی در ترجمه نثر قافیه دار
[
Vol.1,
Issue
1
- SpringYear
2022]
M
Manzari Tavakoli.Milad
تأثیر تکرار تکلیف بر درک، یادآوری و حفظ دقت زمان در سطوح مختلف مهارت زبانی: مقایسه بین بزرگسالان و کودکان
[
Vol.1,
Issue
3
- AutumnYear
2022]
Mohammadi Sadegh.Fatemeh
تحلیل و بررسی نیازهای دانش آموزان ایرانی پایه دهم در یادگیری زبان
[
Vol.1,
Issue
1
- SpringYear
2022]
N
Najafi Karimi.Shaban
ارزیابی بازنگرانه کتاب انگلیسی پایه سوم متوسطه اول ایران
[
Vol.1,
Issue
4
- WinterYear
2022]
O
Omara.Soraya
فناوری آموزشی در یادگیری زبان: تجزیه و تحلیل درک زبان آموزان پیشرفته زبان انگلیسی در مورد استفاده از فناوری در موسسه زبان
[
Vol.1,
Issue
1
- SpringYear
2022]
P
Pourjafari.Fatemeh
مفهوم هویت و عاملیت زنان در رمان ندیمه اثر مارگارت اتوود
[
Vol.1,
Issue
1
- SpringYear
2022]
R
Raees Yazdi.Hafeze
جنسیت مترجمان و انتقال عوامل زیبایی شناختی در ترجمه نثر قافیه دار
[
Vol.1,
Issue
1
- SpringYear
2022]
Raeesizadeh.Alireza
جنبههای ارتباطی معادلهای جدید APLL درترجمه اصطلاحات انگلیسی
[
Vol.1,
Issue
4
- WinterYear
2022]
Rahimi Tehrani.Afsaneh
تحلیل گفتمان سیاسی انتقادی سخنان وزیر امور خارجه ایران در پنجاه و هشتمین کنفرانس امنیتی مونیخ
[
Vol.1,
Issue
2
- SummerYear
2022]
Roudgar.Faezeh
تاثیر واتس اَپ، ادوبی کانکت، و کلاسهای حضوری بر یادگیری کلمات همنشین توسط زبان آموزان ایرانی
[
Vol.1,
Issue
3
- AutumnYear
2022]
S
Sabzevari.Marziye
اجرای روش حمایتی (داربستی) متقابل درمحیط یادگیری مجازی: مهارت های شنیداری و گفتاری زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی
[
Vol.1,
Issue
2
- SummerYear
2022]
Salajeghe.Niloofar
تاثیر تکنولوژی و یادگیری آنلاین بر مهارت نوشتار زبان آموزان و خودپنداری آنها
[
Vol.1,
Issue
2
- SummerYear
2022]
Salehi.Hadi
توسعه فعالیت ها ی تعاملی خود نظارتی، خودتنظیمی و تمایل به برقراری ارتباط با استفاده از ابزار ICT در دانشجویان ایرانی زبان انگلیسی
[
Vol.1,
Issue
4
- WinterYear
2022]
Sarkeshikian.Amir
تاثیر واتس اَپ، ادوبی کانکت، و کلاسهای حضوری بر یادگیری کلمات همنشین توسط زبان آموزان ایرانی
[
Vol.1,
Issue
3
- AutumnYear
2022]
Shahidi Zandi.Farzaneh
بررسی استراتژی های کنترل احساسات مورد استفاده مدرسین زبان انگلیسی در موسسات کرمان
[
Vol.1,
Issue
3
- AutumnYear
2022]
Shekarian Behzadi.Akram
تأثیر فعالیتهای مبتنی بر خواندن بر یادگیری واژگان با تمرکز بر زبان آموزان ایرانی سطح پیش متوسطه
[
Vol.1,
Issue
3
- AutumnYear
2022]
T
Tabatabaee Lotfi.Seyed Abdolmajid
تاثیر واتس اَپ، ادوبی کانکت، و کلاسهای حضوری بر یادگیری کلمات همنشین توسط زبان آموزان ایرانی
[
Vol.1,
Issue
3
- AutumnYear
2022]
Tabatabaei.Omid
توسعه فعالیت ها ی تعاملی خود نظارتی، خودتنظیمی و تمایل به برقراری ارتباط با استفاده از ابزار ICT در دانشجویان ایرانی زبان انگلیسی
[
Vol.1,
Issue
4
- WinterYear
2022]
TAghipour.Elham
ارزیابی بازنگرانه کتاب انگلیسی پایه سوم متوسطه اول ایران
[
Vol.1,
Issue
4
- WinterYear
2022]
Tajadini.Massoud
اجرای روش حمایتی (داربستی) متقابل درمحیط یادگیری مجازی: مهارت های شنیداری و گفتاری زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی
[
Vol.1,
Issue
2
- SummerYear
2022]
V
Vahidi.Taghi
نقش امکانات سمعی-بصری در ایجاد انگیزه فراگیران زبان انگلیسی
[
Vol.1,
Issue
2
- SummerYear
2022]