ترک فر.احمد
عوامل مؤثر بر بازاریابی پارتیزانی در ورزش ایران
[
دوره13,
شماره
16
- زمستانسال
1403]
ترکفر.احمد
ارائه مدل مؤلفههای آمادگی آموزش مجازی و آنلاین رشته¬های مختلف ورزشی
[
دوره13,
شماره
15
- پاییزسال
1403]
توکلی طرقی.پریسا
بررسی قابلیتهای سازمانی، کیفیت خدماترسانی آنلاین به مشتریان و عوامل محیطی بر سهم بازار با نقش میانجی راهبردهای تسهیلکننده در محصولات آفرود(طبیعت گردی) گروه خودروسازی بهمن
[
دوره13,
شماره
16
- زمستانسال
1403]