ت

  • ترک فر.احمد عوامل مؤثر بر بازاریابی پارتیزانی در ورزش ایران [ دوره13, شماره 16 - زمستان سال 1403]
  • ترکفر.احمد ارائه مدل مؤلفه‌های آمادگی آموزش مجازی و آنلاین رشته¬های مختلف ورزشی [ دوره13, شماره 15 - پاییز سال 1403]
  • توکلی طرقی.پریسا بررسی قابلیت‌های سازمانی، کیفیت خدمات‌رسانی آنلاین به مشتریان و عوامل محیطی بر سهم بازار با نقش میانجی راهبردهای تسهیل‌کننده در محصولات آفرود(طبیعت گردی) گروه خودروسازی بهمن [ دوره13, شماره 16 - زمستان سال 1403]